AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Jeg og sambo tenkte å reise en tur til syden. Vi tenkte å ha vår "andre bryllupsreise". Så vår fem år gamle sønn trenger et sted å bo mens vi er på ferie. Tankene falt på min mor. Min mor vil gjerne ha sønnen mens vi er i syden, men jeg er kjempebekymret pga. alderen hennes. Min mor er 58 år gammel. Hun bor fortsatt hjemme, kjører fortsatt bil og klarer seg bra. Hun er heller ikke dårlig til beins. Pga. hennes høye alder er jeg redd for at noe vil skje med henne når sønnen er der. Eldre har større sjanse for å få visse sykdommer og falle om. Vil ikke at min sønn skal få et traume for resten av livet. Ville dere ha latt barnet deres bo hos en gammel person over 50 år? Hva synes dere jeg skal gjøre? Anonymous poster hash: aadf3...490
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 58 år? Null problem. 85 hadde jeg kanskje vært skeptisk til... Anonymous poster hash: 283da...98c 23
Gjest Lille-pus Skrevet 22. februar 2014 #4 Skrevet 22. februar 2014 Jeg og sambo tenkte å reise en tur til syden. Vi tenkte å ha vår "andre bryllupsreise". Så vår fem år gamle sønn trenger et sted å bo mens vi er på ferie. Tankene falt på min mor. Min mor vil gjerne ha sønnen mens vi er i syden, men jeg er kjempebekymret pga. alderen hennes. Min mor er 58 år gammel. Hun bor fortsatt hjemme, kjører fortsatt bil og klarer seg bra. Hun er heller ikke dårlig til beins. Pga. hennes høye alder er jeg redd for at noe vil skje med henne når sønnen er der. Eldre har større sjanse for å få visse sykdommer og falle om. Vil ikke at min sønn skal få et traume for resten av livet. Ville dere ha latt barnet deres bo hos en gammel person over 50 år? Hva synes dere jeg skal gjøre? Anonymous poster hash: aadf3...490 Unnskyld? Hun er 58? Ikke 88? Hvilke sykdommer er det som går i deres familie og som gjør at du er redd for at hun skal falle om? Og hun kjører bil hver dag... ja, vet du... veldig mange av dem som er 10 år unna pensjonsalder gjør faktisk det... Jobber hun ikke, moren din? - siden hun har tid til å være 'barnevakt' for barnebarnet en hel uke? Jeg burde ikke spørre, men du har normal intelligens? 37
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #5 Skrevet 22. februar 2014 TrollAnonymous poster hash: 0c435...589 32
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #6 Skrevet 22. februar 2014 Unnskyld? Hun er 58? Ikke 88? Hvilke sykdommer er det som går i deres familie og som gjør at du er redd for at hun skal falle om? Og hun kjører bil hver dag... ja, vet du... veldig mange av dem som er 10 år unna pensjonsalder gjør faktisk det... Jobber hun ikke, moren din? - siden hun har tid til å være 'barnevakt' for barnebarnet en hel uke? Jeg burde ikke spørre, men du har normal intelligens? Min mor er ufør pga at hun har hatt visse sykdommer. Hun spiser medisiner hver dag, og klarer seg ganske bra. Anonymous poster hash: aadf3...490 1
Gjest Listerine Skrevet 22. februar 2014 #7 Skrevet 22. februar 2014 Hahahaha. Det er en god del eldre folk her på forumet ts, som du nettopp fornærmet. 16
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #8 Skrevet 22. februar 2014 Min mor er ufør pga at hun har hatt visse sykdommer. Hun spiser medisiner hver dag, og klarer seg ganske bra. Anonymous poster hash: aadf3...490 Hun har ryggplager og muskelplager. Anonymous poster hash: aadf3...490
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #9 Skrevet 22. februar 2014 Det er klart en 58-åring fint kan ta seg av en 5-åring i en uke, så lenge hun er relativt psykisk frisk og gangfør. Han er jo stor nok til å gå selv, så hun trenger jo ikke bære ham engang. Anonymous poster hash: 6e9c2...a96 5
-Jiinxs- Skrevet 22. februar 2014 #10 Skrevet 22. februar 2014 Haha, det er så vanskelig å vite om folk faktisk er seriøs når de skriver slike ting som dette 11
Gjest Lille-pus Skrevet 22. februar 2014 #11 Skrevet 22. februar 2014 Haha, det er så vanskelig å vite om folk faktisk er seriøs når de skriver slike ting som dette Just presis... og noen har nok alt avslørt seg selv som kveldens 'plopp'... Tråden er død. 1
kisskissbangbang Skrevet 22. februar 2014 #12 Skrevet 22. februar 2014 Nei, det hadde jeg aldri gjort. Én ting er at hun kanskje virker relativt oppegående, men det skal godt gjøres så være så gammel og klar i toppen, så jeg hadde nok vært veldig redd for at hun glemte å gi ungen mat og vann og sånn, f.eks. Hadde ikke klart å slappe av på ferie når ungen var etterlatt med et så kjempegammelt menneske. 17
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #14 Skrevet 22. februar 2014 Nei, det hadde jeg aldri gjort. Én ting er at hun kanskje virker relativt oppegående, men det skal godt gjøres så være så gammel og klar i toppen, så jeg hadde nok vært veldig redd for at hun glemte å gi ungen mat og vann og sånn, f.eks. Hadde ikke klart å slappe av på ferie når ungen var etterlatt med et så kjempegammelt menneske. Håper virkelig ikke du er seriøs. Anonymous poster hash: b8340...9fe 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #15 Skrevet 22. februar 2014 Høres ut som du snakker om en 80 år gammel person Anonymous poster hash: c09c5...567
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #16 Skrevet 22. februar 2014 Håper virkelig ikke du er seriøs. Anonymous poster hash: b8340...9fe HAHAHA!!! Her er det noen som trenger et kurs i "IRONI". Anonymous poster hash: 58613...d45 10
Anciol Skrevet 22. februar 2014 #17 Skrevet 22. februar 2014 Mine foreldre er 60 og 67 år gamle , pappa har hatt 2 infarkter , de rar gjerne barna med på fjellet i helgene og kjører ski. Så selvsagt kan du trygt la gutten din være med moren din
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #18 Skrevet 22. februar 2014 Jeg og sambo tenkte å reise en tur til syden. Vi tenkte å ha vår "andre bryllupsreise". Så vår fem år gamle sønn trenger et sted å bo mens vi er på ferie. Tankene falt på min mor. Min mor vil gjerne ha sønnen mens vi er i syden, men jeg er kjempebekymret pga. alderen hennes. Min mor er 58 år gammel. Hun bor fortsatt hjemme, kjører fortsatt bil og klarer seg bra. Hun er heller ikke dårlig til beins. Pga. hennes høye alder er jeg redd for at noe vil skje med henne når sønnen er der. Eldre har større sjanse for å få visse sykdommer og falle om. Vil ikke at min sønn skal få et traume for resten av livet. Ville dere ha latt barnet deres bo hos en gammel person over 50 år? Hva synes dere jeg skal gjøre? Anonymous poster hash: aadf3...490 Nå ble jeg skikkelig fornærma, altså! Bor fortsatt hjemme? Hvor i alle dager skulle hun ellers bo?? Gammel person over 50 år? Vet du at dagens kvinner får barn sår de er langt over førti? Skulle ikke disse få beholdt barna sine fordi de var for gamle? Anonymous poster hash: 74bed...20d 8
Gjest Linneah2013 Skrevet 22. februar 2014 #19 Skrevet 22. februar 2014 Jeg og sambo tenkte å reise en tur til syden. Vi tenkte å ha vår "andre bryllupsreise". Så vår fem år gamle sønn trenger et sted å bo mens vi er på ferie. Tankene falt på min mor. Min mor vil gjerne ha sønnen mens vi er i syden, men jeg er kjempebekymret pga. alderen hennes. Min mor er 58 år gammel. Hun bor fortsatt hjemme, kjører fortsatt bil og klarer seg bra. Hun er heller ikke dårlig til beins. Pga. hennes høye alder er jeg redd for at noe vil skje med henne når sønnen er der. Eldre har større sjanse for å få visse sykdommer og falle om. Vil ikke at min sønn skal få et traume for resten av livet. Ville dere ha latt barnet deres bo hos en gammel person over 50 år? Hva synes dere jeg skal gjøre? Anonymous poster hash: aadf3...490 Synes hun er altfor gammel til å passe barnebarnet sitt, skandaløst at dere vurderer det...................klart dere må bli hjemme
Gjest Eurodice Skrevet 22. februar 2014 #20 Skrevet 22. februar 2014 Jeg og sambo tenkte å reise en tur til syden. Vi tenkte å ha vår "andre bryllupsreise". Så vår fem år gamle sønn trenger et sted å bo mens vi er på ferie. Tankene falt på min mor. Min mor vil gjerne ha sønnen mens vi er i syden, men jeg er kjempebekymret pga. alderen hennes. Min mor er 58 år gammel. Hun bor fortsatt hjemme, kjører fortsatt bil og klarer seg bra. Hun er heller ikke dårlig til beins. Pga. hennes høye alder er jeg redd for at noe vil skje med henne når sønnen er der. Eldre har større sjanse for å få visse sykdommer og falle om. Vil ikke at min sønn skal få et traume for resten av livet. Ville dere ha latt barnet deres bo hos en gammel person over 50 år? Hva synes dere jeg skal gjøre? Anonymous poster hash: aadf3...490 Enten er dette skrevet bare på tull, eller så har du et aldeles forvrengt syn på mennesker. Din gamle mor på 58 år! Jeg lurer på hvilken mental alder du har, tror ikke du er skikket til å være mor. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå