AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 ..jeg tror det er ett gammelt rykte, fra før han fikk barn, han er jo en voksen kar (men de er kanskje playere de og?) Enten så er jeg skikkelig turn-off, ellers så har han endret seg for han er ikke interessert i meg. Venner på face, og han liker bilder og slikt, men er kort på meldinger hvis jeg sender ham en, men svarer alltid før eller siden. Han tar ikke initiativet til kontakt, men hender jeg sender feks en mld m ønske om en god helg.. Jeg må si jeg ble litt forundret over ryktet, men man han er jo en riktig så kjekk mann...men jeg trodde kanskje bedre om menn 45+? Jeg som er naiv?Anonymous poster hash: 4a9b1...bd6
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 Han er ikke interessert når det er slik. Finn deg en bedre fyr. Anonymous poster hash: e129f...84f 4
sjonkelrolf Skrevet 22. februar 2014 #5 Skrevet 22. februar 2014 Samme gamle visa. At man ikke lærer, sier nå jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #6 Skrevet 22. februar 2014 Det er feil å si at en player er en player. Jeg traff en som var player, holdt seg maks to uker til samme kvinne før han gikk lei. Nå er han verdens herligste kjæreste og alt en kan ønske seg. Kort er han på meldinger også og skriver ikke/liker ikke bilder jeg legger utpå facebook heller. Anonymous poster hash: 813d6...9d4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #7 Skrevet 22. februar 2014 For min del er han bare en snasen fyr, har ikke tenkt å ekte ham jeg.. Hilsen TSAnonymous poster hash: 4a9b1...bd6
Gjest Teta Skrevet 22. februar 2014 #8 Skrevet 22. februar 2014 Det er feil å si at en player er en player. Jeg traff en som var player, holdt seg maks to uker til samme kvinne før han gikk lei. Nå er han verdens herligste kjæreste og alt en kan ønske seg. Kort er han på meldinger også og skriver ikke/liker ikke bilder jeg legger utpå facebook heller. Anonymous poster hash: 813d6...9d4 Kanskje han har blitt en skikkelig god player..?
Gjest Lille-pus Skrevet 22. februar 2014 #9 Skrevet 22. februar 2014 ..jeg tror det er ett gammelt rykte, fra før han fikk barn, han er jo en voksen kar (men de er kanskje playere de og?) Enten så er jeg skikkelig turn-off, ellers så har han endret seg for han er ikke interessert i meg. Venner på face, og han liker bilder og slikt, men er kort på meldinger hvis jeg sender ham en, men svarer alltid før eller siden. Han tar ikke initiativet til kontakt, men hender jeg sender feks en mld m ønske om en god helg.. Jeg må si jeg ble litt forundret over ryktet, men man han er jo en riktig så kjekk mann...men jeg trodde kanskje bedre om menn 45+? Jeg som er naiv?Anonymous poster hash: 4a9b1...bd6 Ja du er betatt av ham, men har han noengang vært tilsvarende betatt av deg da? Hvis ikke så kan det jo være verd å merke seg at heller ikke playere tenner på alle kvinner... Jeg får litt inntrykk av at du nærmest stalker ham... med meldinger og ønsker om kontakt. 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #10 Skrevet 22. februar 2014 Er nok ingen stalker nei, men tar nok kontakt sånn ett par ganger i mnd... Og det tenker jeg fortsette med. Ser da ingenting i veien m det så lenge han besvarer? TsAnonymous poster hash: 4a9b1...bd6
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #11 Skrevet 22. februar 2014 Da forstår jeg ikke hvor du vil med denne tråden? Anonymous poster hash: e129f...84f 3
Gjest Lille-pus Skrevet 22. februar 2014 #12 Skrevet 22. februar 2014 (endret) Er nok ingen stalker nei, men tar nok kontakt sånn ett par ganger i mnd... Og det tenker jeg fortsette med. Ser da ingenting i veien m det så lenge han besvarer? TsAnonymous poster hash: 4a9b1...bd6 Men vet du om han noengang har vært interessert i deg da? - og nå er han pappa.... det betyr med stor sannsynlighet at barnet/barna har en mor. Han er kanskje ikke fri heller? Endret 22. februar 2014 av Lille-pus 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #13 Skrevet 22. februar 2014 Hvordan vite om interesse før man blir kjent da? Ett sted må man begynne, og vi hadde vel ikke vært venner på face om jeg stalket ham? Det er da vitterlig bare å ikke godkjenne venneforespørsel... Sånn gjør jeg det, trodde det var vanlig jeg. Han er singel, og det har han fortalt selv Anonymous poster hash: 4a9b1...bd6 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #14 Skrevet 22. februar 2014 Hvor gammel er du da TS? Anonymous poster hash: 69da4...9d6
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #15 Skrevet 22. februar 2014 30+ TsAnonymous poster hash: 4a9b1...bd6
Gjest Lille-pus Skrevet 22. februar 2014 #16 Skrevet 22. februar 2014 Ok..... Så etter såpass lang tid er det egentlig ikke så stor respons å spore fra ham... Helt ærlig vil jeg mene han ikke er såååå interessert at han ofrer noe for å møte deg. Beklager, men det er inntrykket jeg får her. Han er høflig, men uinteressert i å gjøre deg til kvinnen i hans liv. 3
King in the North Skrevet 22. februar 2014 #17 Skrevet 22. februar 2014 En player er en player, uansett alder. Wow! Such true 2
Zienna Skrevet 22. februar 2014 #18 Skrevet 22. februar 2014 Hadde han vært interessert ville han vel ha kontaktet deg på chatten på FB? Brukt tid på deg? Hadde jeg vært deg så hadde jeg latt være å sende neste melding. Hører du ikke noe, så vet du hvor landet ligger. Kontakter han deg, så kan du svare. Playere liker ofte å jakte selv, og byttet må gjerne være vanskelig å nedlegge. 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #19 Skrevet 22. februar 2014 Er i en lignende situasjon. En mann som viser interesse når han ønsker det, men likevel tar han aldri kontakt på sms eller FB. Jeg skal kutte han ut ved å behandle han som alle andre...Liker ikke å bli behandlet på den måten. Anonymous poster hash: ee4c3...88e 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #20 Skrevet 22. februar 2014 Han "bruker tid" på meg når vi treffes, selv om han ikke nødvendigvis trenger det.. Han snakker om sitt privatliv til meg, uten at det på noe vis er påkrevd i de settinger vi treffes.. Så på ett vis oppfatter jeg ham som noe interessert, men svært tilbakeholden. Men, jeg ser hva dere mener og akter la være ta kontakt videre... Vil han ha noe med meg å gjøre, så gir han lyd fra seg. Til siste anonym; du har min sympati! Håper det rusler inn kontakt, det er lite gøy når det er slik som dette...Anonymous poster hash: 4a9b1...bd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå