Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Marlene
Skrevet

Jeg tenker ikke på utseende når jeg velger kjæreste, men alle har sikkert en idealmann, en som de synes er veldig kjekk. Hvordan ser han ut?

Det mest sexye jeg vet om er menn med langt hår og svarte klær, altså ordentlige metalmenn! :sjarmor:

Men jeg går ikke etter dette når jeg velger menn, men at han hører på metal, eller i allefall rock er viktig, siden jeg også gjør det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han skal være høy,mørk,kle seg pent,ha et pent smil.Han skal være snill og til å stole på!

Gjest Moonshadow
Skrevet

"A thug's what I want

A thug's what I need

Even though my friends don't seem to see

That he lace me with money

He knows when I want it

And I'm never gonna leave my baby

My thugged out no good baby" 50cent..

Jeg må ha en hiphopper

:P

Gjest Anonymous
Skrevet

Mørkt hår. Kraftige armer (heller noen kg for mye enn radmager). Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om utseendet. Det hjelper ikke om han er aldri så pen hvis han er en skikkelig drittsekk. Altså er det hvordan han er som person som virkelig betyr noe!! Og joda, jeg har nok funnet "mr right".

Skrevet

Lang, tynn, høy mann med langt mørkt hår, blå øyne og bredt smil. Gjerne metalmann. En slik mann er det ganske greit å se på...

Han jeg skal gifte meg med er høy, lang, tynn, har blå øyne og bredt smil, men er ingen metalmann og har ikke langt mørkt hår, men min kjære har så mye annet som taler for seg at det lange håret ikke blir savnet likevel.... :D

Skrevet

Jeg har vel ærlig talt ikke noe bilde av en idealmann, jeg ser ingen spesielle fordeler med enkelte hårfarger, høyder, øyenfarger e.l. Det er derimot nok av ting jeg ikke liker i menn: langt hår, hårete brystkasser, langt skjegg, piercinger og de fleste klesstilene nevnt her i tråden (hip hop, metal).

Min kjære er høy og har mørk blondt kort hår, han har gnistrende blå øyne og er veltrent (og har heldigvis en hårfri brystkasse :sjarmor: ) har et nydelig og litt sjenert smil, og ikke minst så er han velkledt. Med andre ord; perfekt. :)

Skrevet

For meg er det viktigere hvordan drømmemannen ER - enn hvordan han ser ut.......... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
.

Drømmemannen skal vere høg og mørk. Vidare må han vere litt velbygd. Ikkje nødvendig med harde musklar, men heller ikkje noko "disse disse dare" når han går.

Ein tømmrar eller skogsmann har fin kropp ;)

Vidare må mannen ha grove mannlige trekk i ansiktet. Han må ha kjekke trekk, dvs pent fjes, samtidig som han har SJARM!!!

Og så er det endå meir drømmemann om pikken hans er mellom 15-17 cm lang og litt tjukk ;). Så må han kunne å varte opp MEG, og det er kun meg han elskar. Og han er ikkje typen som drikker seg kanon kvar helg, eller som sitter på pub fleire dagar i veka.

Nei, han holder kroppen sin ved like ved å trene 3 gangar i veka, og så likar han å vaske gulv og bake bollar ;)

Og, så er han diplomat attpåtil, dvs..han ønsker å løyse konfliktar på fredeleg vis og har annlegg for det!

Gid, hadde han berre eksistert... Fantasiar er ganske allrighte å ha, når ein mistar trua på at ein skal finne ein mann som er allright..hehe :ler:

Skrevet

Utseendemessig?

Høy (iallefall minst 1.80), blond (gjerne langhåret), blåøyd, store muskuløse armer og skuldre *sikle* Lyse kroppshår (mørke kroppshår er ÆSJ! ligner stankelbein), bør ha bra med hår på brystet - og selvfølgelig ellers være normalt skapt på alle måter. Og ikke minst sterkere enn meg!!

Så har egentlig funnet drømmemannen allerede! Bare at han ikke helt vil ha meg.. :roll:

Skrevet

Morten Harket definerte kjekk for meg da jeg var lita :P (Jeg er 82-modell, så det passa fint inn)

Så jeg fant meg en høy slank en med (ikke fullt så)mørkt hår(som MH), blå øyne, kraftige kinnbein og markert hake. Fiiiiiin :sjarmor:

Skrevet

<Kaller du han her drømmemann?????

Skjønner at denne mannen må være grei og koselig ja..for pen, nei det var han aldeles ikke..

:roll:

Skrevet

Han må ha hake iallefall. Synes det går så mange menn rundt uten hake, etter munnen begynner halsen med en gang.

:)

Skrevet

Høy, kraftig, og god å holde rundt :-)

Skrevet

Drømmemannen min elsker meg like høyt som jeg elsker han.Høy og mørk.

Jeg giftet meg med han.

Skrevet

Et hode høyere enn meg, senete, veltrent og slank, kort-kort hår med litt gråspreng (pepper), markert ansikt og et mildt og varmt smil *drømmer litt*

Gjest Lompa
Skrevet

Har aldri hatt noen særlig ide om hvordan drømmemannen skulle se ut, derimot om hvordan han burde være.Hvilke kvaliter han skulle ha. Og fikk stadig høre at jeg var urealistisk og storforlangende og mmåtte fire på krava. Jeg fant ham, og vi gifter oss om tre måneder!:-)

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan han ser ut, men jeg vet hvordan jeg vil han skal være!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...