AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Jeg har satt meg opp på venteliste etter valp hos fem forskjellige oppdrettere. Nå har oppdretteren av det kullet som kom først holdt av en valp til meg og jeg skal få den. Jippi. Når burde jeg si ifra til de andre oppdretterne at jeg ikke skal ha valp fra dem? Hvordan skriver jeg dette? Eks.? "Jeg har nå fått en valp hos en annen oppdretter da de fikk valpekullet først og ønsker da ikke å stå på venteliste lengre. Kanskje jeg setter meg på venteliste igjen hos dere ved en senere anledning da jeg synes hundene dine er veldig fine. Lykke til med valpekullet. Med vennlig hilsen... Den valpen som jeg har fått er tre uker gammel og det kan jo skje at den blir syk eller dør ol. siden den er så ung. Hvor vanlig/uvanlig er dette? Jeg fikk vite at valpen ble min i dag. Jippi.Anonymous poster hash: 3b3d7...5d4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 Har de andre kullene blitt satt igang? Er tispene drektige? Eller har de fått kull? Du bør i hvert fall si i fra så fort som mulig om tispene har kull. Si ifra på en pen måte. Du velger jo selv hvem du vil kjøpe fra. Anonymous poster hash: 66ca3...8e4
Omnivore Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 Bare si at du har valgt en annen hund fra en annen oppdretter du satt på venteliste hos og at det ble slik denne gangen. Alle normale folk vil takle dette helt fint.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #4 Skrevet 22. februar 2014 Bare si at du har valgt en annen hund fra en annen oppdretter du satt på venteliste hos og at det ble slik denne gangen. Alle normale folk vil takle dette helt fint. De har sikkert mange flere i kø også, så de lider neppe noen nød Anonymous poster hash: 1a4ff...7a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå