Gå til innhold

når sluttet dere bruke babycall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ei snuppe på snaut 16mnd som sover på eget rom en etg over oss (blir samme etg når oppussing er over) og vu bruker fremdeles babycall. Vi har hørt henne gråte da vi var uten calling en natt grunnet utladde batterier. Når sluttet dere å bruke babycall på nettene?

Anonymous poster hash: 6fab4...146

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren vår ble to år i desember, og det er først nå jeg opplever at vi kan slutte. Hun har begynt å komme ut, både om natten (hvis det er noe), og kommer ut om morgenen. Likevel ønsker vi den tryggheten litt til :)

Skrevet

Min jente er 4,5 år, og jeg bruker det fortsatt ... men det er vel ikke egentlig nødvendig. Hun er stor nok til å stå opp selv og komme ut hvis det er noe. Men vi har slitt med søvnen hennes i flere år, og det har vært vitalt å komme inn på rommet og få henne til å sovne igjen før hun ble for våken, for da tok det timesvis å få henne til å sovne igjen. Men nå sover hun stort sett bra, så da kan vi vel slutte med babycallen, egentlig. Takk for påminnelse ;)

• Liker 2
Skrevet

Jeg flyttet fra et hus med to etasjer til en leilighet på ett plan da sønnen min var 2,5 år, og da sluttet jeg med babycall. Men hadde vi fremdeles bodd i det huset, hadde jeg nok brukt den ennå, han er snart 3,5 år.

Anonymous poster hash: 62d3a...cea
Gjest Riskjeks
Skrevet

Begynte aldri... Aldri hatt behov for sånt.

Gjest Magdalene
Skrevet

Litt avhengig av hva vi skulle.

På natten sluttet vi da hun var rundt to år, men om vi er ute på kveldene på sommeren, eller sitter på kinorommet vårt i kjelleren har vi brukt den frem til hun var nesten 4år

Skrevet

Vår eldste er snart 2år og ligger bare et par rom bortenfor oss. Likevel bruker vi babycall, rett og slett fordi vi sover veldig tungt, og vil unngå at han hylskriker og kaver seg opp før vi reagerer. (Har også slitt mye med søvnen, og trenger at ting går mest mulig lettvint for seg for mest mulig søvn for alle)

Skrevet

Min datter er 18 mnd og vi bruker det fortsatt. Hun har soverom 3-4 meter unna så det er ikke så langt, men jeg er rett og slett redd for å ikke høre henne hvis det skulle være noe. Jeg kommer til å bruke den en stund fremover og tenker som flere her at jeg kan slutte når hun kan gå ut av sengen og komme inn til oss hvis det skulle være noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...