AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Kjøpte i september i fjor en rasekatt fra oppdretter. Han fortalte at han hadde mye å gjøre, så skulle sende stamtavle i posten når han fikk tid. Dette er nå et halvt år siden. Har purret på han 2 ganger, men jada..han sier han skal gjøre det, men det skjer aldri. Hva skal jeg gjøre? Kontakte rasekattklubben han er medlem i? Har kanskje lyst å stille ut katten på utstilling i fremtiden, eller bruke henne til avl. men det går jo ikke uten en stamtavle.Anonymous poster hash: 324b5...4d7
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 Ja kontakt raseklubben og eventuelt Forbrukerrådet. Har du kjøpskontrakten? Anonymous poster hash: ae50c...384 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 Nå føler jeg meg dum. har ikke kjøpskontrakt. Betalte kontant. Har da mange eposter mellom meg og selger. TSAnonymous poster hash: 324b5...4d7
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #4 Skrevet 22. februar 2014 Det høres dessverre ut som om du har blitt lurt. Seriøse oppdrettere bruker alltid kjøpekontrakt og sender med stamtavle umiddelbart... Håper du ikke betalte fullpris, for uten stamtavle er katten en huskatt.Anonymous poster hash: 3334a...cbb 7
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #5 Skrevet 22. februar 2014 Nå føler jeg meg dum. har ikke kjøpskontrakt. Betalte kontant. Har da mange eposter mellom meg og selger. TSAnonymous poster hash: 324b5...4d7 Da er det ikke fra en seriøs oppdretter, beklager å si det. Anonymous poster hash: 8ac0d...c12 4
xxhmj Skrevet 26. februar 2014 #6 Skrevet 26. februar 2014 Litt nysgjerrig på om dette ordnet seg eller om dette var en fyr du burde ha holdt deg unna? Enkelte folk skulle ikke fått lov til å drive med sånt! Hater når dem lurer folk... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå