Gå til innhold

Yoga, hva er det godt for ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst og prøve meg på yoga. Ser ut som en bra måte og koble av på. Men har det noe si på kroppen, kan man bli markert av det ?

Anonymous poster hash: 3503f...355
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du utfordrer deg med mer avanserte stillinger når du er klar for det så kan jeg love deg at du blir mye sterkere ihvertfall. Har du sett armene på yogainstruktørene? :P

Anonymous poster hash: b5128...113
Skrevet

Man blir sterk av yoga. Det er tungt. Samtidig som det gir en helt herlig ro i kropp og sjel. Og man får tøyd og strukket ut muskler man ikke ante man hadde. Jeg har skadet nakke og en skulder, og ergo hatt låsninger og spenninger herfra og til helvete, men etter at jeg begynte med yoga, så er kroppen blid som en sol.

Når du kommer til hodestående og håndstående, så blir det virkelig fysisk utfordrende.

Anonymous poster hash: 44d69...9d2
Skrevet

Yoga er bra for styrke (spesielt kjernemusklatur), bevegelighet og balanse. Det yoga ikke er er så effektivt for er kondisjon, så det er fordelaktig å trene det i tillegg.

Anonymous poster hash: d5398...d61
Skrevet

Yoga er bra for styrke (spesielt kjernemusklatur), bevegelighet og balanse. Det yoga ikke er er så effektivt for er kondisjon, så det er fordelaktig å trene det i tillegg.

Anonymous poster hash: d5398...d61

Man har veldig stor fokus på pust, så man kan faktisk forbedre kondisjonen om man er flink med pusten. Men jeg er enig i at det ikke er nok. Det er derfor greit med kondistrening også ja.

Anonymous poster hash: 44d69...9d2

Skrevet

Man forbedrer smidigheten, og litt kjerne/overkropp. Dog mye som er mer effektivt i forhold til å få muskler.

Skrevet

Majestetisk...

Kroppskontroll!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...