Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yess! Nå har jeg endelig funnet ut hva jeg skal lukte i sommer: Sweet Sun fra Dior!

Den lukter kjempegodt (subjektivt, ja) - er tilsatt vitamin e for å pleie, og er dessuten alkoholfri, så man visstnok slipper å risikere brune flekker på huden hvis man soler seg.

Jeg pleier å bruke en ganske tung parfyme om vinteren (Poême fra Lancome), men den er alt for tung til å bruke om sommeren.

Pleier dere å skifte til "sommerlukt"? Hva synes dere er den ultimate sommerparfymen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har masse ulike parfymer som jeg bruker om hverandre (kanskje 30?), men de tyngste blir ikke brukt om sommeren, annet enn kanskje til kveldsbruk. Jeg har akkurat kjøpt Ralph Lauren Blue (lukter nesten liljekonvall) som nok kommer til å bli brukt endel. Ellers liker jeg DKNY, Cool Water og JS SUN om sommeren (dagtid).

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg liker veldig godt å bruke Ultra Violet (av Paco Rabanne) om sommeren. (Den parfymen liker bier og vepser veldig godt også... :-? )

Clea

Gjest Phair
Skrevet
Jeg liker veldig godt å bruke Ultra Violet (av Paco Rabanne) om sommeren. (Den parfymen liker bier og vepser veldig godt også... :-? )

Hehe, den bruker jeg også om sommeren. Men bier og vepser har jeg ikke sett noe til...ennå...

Skrevet

jeg fikk en parfymeprøve her om dagen og den var utrolig god! Den heter L`EAU D`ISSEY fra Issey Miyake....den blir nok mitt neste kjøp... :P

Skrevet
jeg fikk en parfymeprøve her om dagen og den var utrolig god! Den heter L`EAU D`ISSEY fra Issey Miyake....den blir nok mitt neste kjøp... :P[/quote

Jeg bruker også denne, har brukt i fire år. Og i fjor kjøpte jeg sommervarianten, dvs uten alkohol slik at man ikke får skjemmende flekker av solen, og er strålende fornøyd!

Skrevet

Jeg bruker Ibiza Hippie fra Escada, den er veldig søt og kanskje ung, men liker den kjempegodt!

Bruker også Issey Miyake, året rundt.

:dagensrose:

Skrevet

Lotlita Lempicka sin Lolita Eau de Toilette er en av mine sommerfavoritter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...