AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Jeg har en stalker der som ikke lar meg være i fred, til tross for at jeg har sagt fra såå mange ganger at jeg ikke er interessert. Han tar ikke et hint, sier han ikke klarer å slutte å tenke på meg. Vi har aldri møttes. Jeg har prøvd å la være å svare men fortsatt hagler det inn meldinger. Jeg er veldig lite teknisk av meg, finner ingen blokkeringsknapp på sukker. Noen som vet? Eller kan jeg rapportere han? Anonymous poster hash: 255e5...43f
Pysa Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 Du kan trykke der det står "blokker bruker." Inn på profilen, under bildet.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 Du kan trykke der det står "blokker bruker." Inn på profilen, under bildet. Takk! Etter jeg skrev dette innlegget på KG har jeg fått hele 3 (!) meldinger av han: hei min skjønne, hvorfor svarer du ikke? tenker på deg. du er deilig. HJÆLP! Hadde dere gidda å rapportert han eller tror dere blokkering er nok? Anonymous poster hash: 255e5...43f
Wolfmoon Skrevet 22. februar 2014 #4 Skrevet 22. februar 2014 Hvis du blokkerer ham, slipper du å ha ham som problem mer. Hvis du tror han er et problem for andre også, så ville jeg ha rapportert ham 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #5 Skrevet 22. februar 2014 Takk! Etter jeg skrev dette innlegget på KG har jeg fått hele 3 (!) meldinger av han: hei min skjønne, hvorfor svarer du ikke? tenker på deg. du er deilig. HJÆLP! Hadde dere gidda å rapportert han eller tror dere blokkering er nok? Anonymous poster hash: 255e5...43f Tror ikke mas er godt nok grunnlag for rapportering på Sukker. Det er ikke så uvanlig at gutta der inne ikke gir seg så lett, så jeg tror ikke Sukker gidder å bruke energi på det med mindre han rett og slett har vært ufin mot deg :-P. Hvis en er ufin og det gjentar seg, så vet jeg de gir advarsel først for så å deaktivere kontoen hvis de fortsatt ikke hører. Anonymous poster hash: 0dd86...557
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå