Gå til innhold

Har hatt sex med en far i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber i en barnehage, og nå har det startet et nytt barn. "Problemet" er at jeg har hatt sex med faren til dette barnet. Det var for flere år siden, og vi var begge single, og det var et ubetydelig ONS som jeg egentlig ikke har tenkt noe på etterpå, men så starter altså dette barnet i barnehagen min.

Aner ikke hva han (faren) tenker om saken, og jeg akter ikke å ta det opp heller, selvsagt. Aner heller ikke om moren vet om det. Jeg hadde syntes det var litt rart og ekkelt å levere barnet mitt (som leverer ut koser og sitter på fanget til) til en dame som samboer har hatt sex med... Men har selvfølgelig ikke tenkt å fortelle det til henne!

Hva synes du om dette? Jeg blir mest sannsynlig å jobbe på hans avdeling i to år. Så jeg rekker jo å venne meg til tanken, men akkurat nå er det litt rart...

Anonymous poster hash: 65caf...647
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du oppfører deg profesjonelt og nevner ikke noe om dette. Til faren er du hyggelig men ikke mer enn normalt. Lat som ingenting og barnet behandles som de andre barna.

Anonymous poster hash: 44e98...e18
  • Liker 17
Gjest kassycat
Skrevet

Av oversriften trodde jeg at sexen foregikk i barnehagen. hehe

• Liker 12
Skrevet

Er det flere år siden, og mannen er en normal mann, så er det ikke sikkert han husker det engang.

Men, bare oppfør deg profesjonelt du, mot mor, far og barn, så går det sikkert veldig fort over. Men, skjønner du er litt "opphengt"

• Liker 2
Skrevet

Hihi..jobber selv i bhg , og har faktisk tenkt tanken på, om at jeg kan få inn barnet til en ons eller x . Har ikke skjedd enda,håper det forblir sånn.

Men det er vel bare å oppføre seg profesjonelt ,så går tankene fort bort :)

Skrevet

Er det flere år siden, og mannen er en normal mann, så er det ikke sikkert han husker det engang.

Men, bare oppfør deg profesjonelt du, mot mor, far og barn, så går det sikkert veldig fort over. Men, skjønner du er litt "opphengt"

:laugh:

• Liker 5
Skrevet

Du oppfører deg profesjonelt og nevner ikke noe om dette. Til faren er du hyggelig men ikke mer enn normalt. Lat som ingenting og barnet behandles som de andre barna.

Anonymous poster hash: 44e98...e18

Ja, selvfølgelig. Jeg tenker ikke på dette ovenfor barnet, det barnet er jo som alle de andre barna. Det er bare når far kommer for å levere eller hente jeg får en liten støkk i meg. Selvfølgelig er jeg profesjonell, og småprater om hvordan dagen har vært, hva vi har gjort på og lignende, og er helt vanlig ovenfor foreldre og barnet.

Skrevet

Snakk om å lage problemer ut av INGENTING.

Anonymous poster hash: b5586...46d
  • Liker 1
Skrevet

Snakk om å lage problemer ut av INGENTING.

Det er ikke et problem. Jeg trenger ingen gode løsninger. Jeg ønsker bare å diskutere det. Kanskje det er andre som har opplevd det samme, kanskje noen mødre sier sin mening om hva de hadde synes om at barnehagetanta har hatt sex med mannen deres, kanskje noen mener jeg bør bli overflyttet til en annen avdeling osv. Vi damer liker å diskutere ting vi, vi trenger ikke nødvendigvis å løse noen problemer mens vi gjør det.

• Liker 5
Skrevet

Hvor mange av oss har ikke en jobb der en kunde kommer og det viser seg at vi klinte med han, eller har vært sammen med han for 10 år siden og angret på det forholdet? Det er vanligere enn du tror. Og selv om du var hans ons for flere år siden, så er det ikke sikkert at han husker deg i det hele tatt, derfor, hvorfor lager du et problem ut av det og fabler om hva kona/mora til barnet vil føle om å vite om deg? Kanskje du ikke betyr noe som helst?

• Liker 1
Skrevet

Du må si det til kona/samboeren hans, jeg ville visst det om jeg var henne.

Anonymous poster hash: be57f...722
Skrevet

Hvorfor i all verden skal hun fortelle det til kona? Hun er på jobb, og det skjedde privat for mange år siden.

Mulig hun ville likt å vite det, men da skal det komme fra mannen. ikke ansatt i bhg til ungen deres.

Anonymous poster hash: 6cbd3...975
  • Liker 2
Skrevet

Hva i all verden skal det tjene til?

• Liker 3
Skrevet

Vel, siden dette er "flere år siden" og begge den gang var single har jo ikke faren vært utro mot henne. Hva i alle dager skulle være poenget i å fortelle moren om det da? Jeg hadde vært helt enig i at man bør fortelle folk om det hvis deres partner har vært utro, men dette var jo en totalt harmløs greie mellom to single mennesker.

Til TS: Du oppfører deg helt hyggelig og greit med fyren, akkurat som med andre foreldre, og etterstreber å behandle dette barnet som andre. Det er jeg sikker på at du klarer.

Anonymous poster hash: d23dc...695

• Liker 5
Skrevet

Dummeste jeg har hørt, det var en ubetydelig ONS mellom to single mennesker for mange år siden. Hun har faktisk ikke noe med det. Og om noen i det hele tatt skal fortelle det er det mannen, TS har ikke noe med å blande seg i forholdet deres på den måten.

Anonymous poster hash: 2a0d2...d6a

• Liker 1
Skrevet

Jeg jobber også i barnehage og har hatt barn av ekser på min avdeling. Har aldri gjort noe nummer ut av det. Det er lenge siden, og har ingenting med min jobb og situasjonen i barnehage å gjøre. Å fortelle det til kona hans er jo helt hinsides idiotisk. Om en barnehageansatt hadde sagt noe sånn til meg som forelder - helt ut av det blå - hadde jeg lurt på om vedkommende hadde en skrue løs. I hvilken sammenheng skulle det være et naturlig samtaleemne?

Anonymous poster hash: 54b9f...f6b
  • Liker 7
Skrevet

TS her.
Jeg har selvsagt absolutt ikke tenkt å fortelle det til barnets mor! Det synes jeg ikke at jeg har noe med!

Det er snart fire år siden. Jeg vet at de var sammen først, så gjorde de det slutt, og det var da vi hadde ONS, og så ble de sammen igjen etter en stund. Så det kan godt hende at de har snakket om hvor mange og hvem de har vært med i mellomtiden. Litt flaut er det uansett.

Skrevet

Er ikke sikkert at han husker at det var deg. Folk tar seg litt forskjellig ut i dagslys i en barnehage enn på et utested for flere år siden.

Skrevet

Dere hatt sex for lenge siden... So what?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...