AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 En Tinder-match tok kontakt. Vi fant raskt tonen, snakket en del og bestemte oss allerede første kvelden for at vi hadde lyst til å møte hverandre. Begge er ganske opptatte, så vi fant ikke tid før i midten av neste uke.. Men nå begynner jeg å få kalde føtter, og jeg tror det er fordi jeg har fått en litt uggen følelse angående hans hensikter. Til å begynne med virket han som en tvers igjennom go' gutt, og det kan det jo for all del hende han er også, uten noen seksuelle tilnærmelser (han sa riktignok at han likte det han så, men det er jo bare smigrende og uskyldig). Han sa han i utgangspunktetet ikke var ute etter noe seriøst, noe jeg sa meg delvis enig i, og vi konkluderte vel med at ingen av oss vil utelukke noe som helst. Det som får meg til å tvile, er at han nå kommer med mer direkte seksuelle tilnærmelser. Han spurte meg blant annet om hvordan jeg liker å kysse. Har ennå ikke svart. Høres han tvilsom ut? Hvordan kan jeg isåfall avlyse daten? (Vi har bare avtalt dagen, ikke klokkeslett og sted annet enn at jeg har sagt at jeg vil møte ham på et offentlig sted, han ville helst hjem til meg...) Anonymous poster hash: 985fa...c7d
Fuglen Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 Tvilsom? Synes ikke han høres tvilsom ut på noen måte, men er ganske åpenlyst at han har lyst til å møtes for sex, hvis det er det du lurer på. 6
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 Tinder= sexapp Anonymous poster hash: b5dfe...af7 9
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #4 Skrevet 22. februar 2014 Over halvparten der er ute etter ONS Anonymous poster hash: b5dfe...af7 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #5 Skrevet 22. februar 2014 Høres ut som han har tenkt å sette en gagball i kjeften på deg og fiste deg. Haha neida. Men har du dårlig magefølelse så dropp det. Jeg er selv veldig skeptisk til menn som er veldig sexfokusert før vi har møttes. Anonymous poster hash: 3e21d...390 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #6 Skrevet 22. februar 2014 Tvilsom? Synes ikke han høres tvilsom ut på noen måte, men er ganske åpenlyst at han har lyst til å møtes for sex, hvis det er det du lurer på. Jeg syntes bare kysse-spørsmålet var litt vel merkelig... Han har sagt ja til å gå en tur og ta en kaffe den første gangen, og jeg skal trene med en venninne senere på kvelden, så jeg regner med jeg klarer å snike meg unna. Jeg er nemlig ikke interessert i sex på første date. Anonymous poster hash: 985fa...c7d 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #7 Skrevet 22. februar 2014 ...jeg svarte på søt annet han hadde skrevet til meg/spurt meg om, og det ham hang seg opp i var at jeg ikke svarte på kyssespørsmålet... Er utrolig i tvil..Anonymous poster hash: 985fa...c7d
Gjest Snuppeluren Skrevet 22. februar 2014 #8 Skrevet 22. februar 2014 Jeg skjønner du er skeptisk, men du skriver jo at dere snakket en del før han begynte med seksuelle hentydninger, og i mitt hode er det et godt tegn. Synes du skal møte ham, men hold dere bare på et offentlig sted. Ikke la deg presse til å ta han med deg hjem.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #9 Skrevet 22. februar 2014 Tinder er en puleapp. Det er gaydar for single. You're doin' it wrong. Stusselig å bruke en "se på meg, er jeg pulbar nok"-app som kun handler om utseende til noe mer, synes jeg. Anonymous poster hash: 9f976...24a 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #10 Skrevet 22. februar 2014 Jeg har møtt en del på nettet... I starten lyttet jeg ikke til dårlig magefølelse, og dro likevel. Ved alle datene jeg hadde dårlig magefølelse av i forkant, kunne jeg vært foruten. Nå lytter jeg til den.. Er det noe som skurrer, så drar jeg ikke. Jeg ville ikke dratt på den daten =) Anonymous poster hash: b6e07...b1c 6
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #11 Skrevet 22. februar 2014 Jeg har møtt en del på nettet... I starten lyttet jeg ikke til dårlig magefølelse, og dro likevel. Ved alle datene jeg hadde dårlig magefølelse av i forkant, kunne jeg vært foruten. Nå lytter jeg til den.. Er det noe som skurrer, så drar jeg ikke. Jeg ville ikke dratt på den daten =) Anonymous poster hash: b6e07...b1c Er egentlig ganske sinker på at jeg avlyser... Men hvordan? Anonymous poster hash: 985fa...c7d 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #12 Skrevet 22. februar 2014 Tinder er en puleapp. Det er gaydar for single. You're doin' it wrong. Stusselig å bruke en "se på meg, er jeg pulbar nok"-app som kun handler om utseende til noe mer, synes jeg.Anonymous poster hash: 9f976...24a Den gaye heter grindr bare så det er klart! Men ja, tinder er en samleie-app. Veldig lite seriøst. Kompisen min sa han hadde 7-8 jenter på vent fra Tinder, som han skal date/ha samleie med. Det sier litt. Anonymous poster hash: 3e21d...390 1
Steinar40 Skrevet 22. februar 2014 #13 Skrevet 22. februar 2014 En Tinder-match tok kontakt. Vi fant raskt tonen, snakket en del og bestemte oss allerede første kvelden for at vi hadde lyst til å møte hverandre. Begge er ganske opptatte, så vi fant ikke tid før i midten av neste uke.. Men nå begynner jeg å få kalde føtter, og jeg tror det er fordi jeg har fått en litt uggen følelse angående hans hensikter. Til å begynne med virket han som en tvers igjennom go' gutt, og det kan det jo for all del hende han er også, uten noen seksuelle tilnærmelser (han sa riktignok at han likte det han så, men det er jo bare smigrende og uskyldig). Han sa han i utgangspunktetet ikke var ute etter noe seriøst, noe jeg sa meg delvis enig i, og vi konkluderte vel med at ingen av oss vil utelukke noe som helst. Det som får meg til å tvile, er at han nå kommer med mer direkte seksuelle tilnærmelser. Han spurte meg blant annet om hvordan jeg liker å kysse. Har ennå ikke svart. Høres han tvilsom ut? Hvordan kan jeg isåfall avlyse daten? (Vi har bare avtalt dagen, ikke klokkeslett og sted annet enn at jeg har sagt at jeg vil møte ham på et offentlig sted, han ville helst hjem til meg...)Anonymous poster hash: 985fa...c7d Hva er så vitsen i å treffe noen som ikke er interessert i noe seriøst? 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #14 Skrevet 22. februar 2014 Hva er så vitsen i å treffe noen som ikke er interessert i noe seriøst? Fordi han utelukket ikke at det kunne bli noe mer selv om han i utgangspunktet ikke er interessert i det akkurat nå. Uansett, jeg lurer jo nå mest på hvordan jeg kan avlyse denne daten. Det er vel litt for feigt å bare forsvinne? Anonymous poster hash: 985fa...c7d 1
Steinar40 Skrevet 22. februar 2014 #15 Skrevet 22. februar 2014 Fordi han utelukket ikke at det kunne bli noe mer selv om han i utgangspunktet ikke er interessert i det akkurat nå. Uansett, jeg lurer jo nå mest på hvordan jeg kan avlyse denne daten. Det er vel litt for feigt å bare forsvinne?Anonymous poster hash: 985fa...c7d Hvis jeg var seriøs selv, så hadde jeg aldri giddet å kaste bort min tid på å treffe noen som uttalte å ikke være seriøs. Bare gi beskjed om at du har ombestemt deg, og deretter svarer du eventuelt ikke noe mer. 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #16 Skrevet 22. februar 2014 Hvis han ikke vil ha noe seriøst, og ikke du heller, passer dere vel bra sammen vil jeg tro, Anonymous poster hash: c54ca...db0
guttemann Skrevet 22. februar 2014 #17 Skrevet 22. februar 2014 Haha, han ville ikke ha noe seriøst nå, du sa du ikke ville ha noe seriøst nå, men så blir det feil å gå på date fordi han har nevnt kyssing. Hahahaha. Hint:Hvis en av dere ER useriøse er det ikke ham. 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #18 Skrevet 22. februar 2014 Hele posten din skinner jo gjennom at du vil noe seriøst med han og er redd for at han ikke vil det ( noe han også har fortalt deg) Så hvorfor er du så klar til å såre deg selv? Dette vil jo ikke ende på noen annen måte. Tinder er jo også bare en sex app, og du skal være ekstremt heldig for å finne noen seriøse der. Anonymous poster hash: 1508b...dc0 2
Ferny Skrevet 23. februar 2014 #19 Skrevet 23. februar 2014 Øøø er det ikke litt rart å spørre om hvordan man liker å kysse - uansett om man er på sexjakt eller ikke? Vitner om mangel på sosiale antenner i min verden. Jeg hadde droppet fyren, selv om jeg så bare skulle ha vært ute etter sex selv. Det får da være måte på til rare spørsmål, sånt finner man vel ut av sammen liksom. Ungdommen nå til dags asså. 3
Meline37 Skrevet 23. februar 2014 #20 Skrevet 23. februar 2014 En Tinder-match tok kontakt. Vi fant raskt tonen, snakket en del og bestemte oss allerede første kvelden for at vi hadde lyst til å møte hverandre. Begge er ganske opptatte, så vi fant ikke tid før i midten av neste uke.. Men nå begynner jeg å få kalde føtter, og jeg tror det er fordi jeg har fått en litt uggen følelse angående hans hensikter. Til å begynne med virket han som en tvers igjennom go' gutt, og det kan det jo for all del hende han er også, uten noen seksuelle tilnærmelser (han sa riktignok at han likte det han så, men det er jo bare smigrende og uskyldig). Han sa han i utgangspunktetet ikke var ute etter noe seriøst, noe jeg sa meg delvis enig i, og vi konkluderte vel med at ingen av oss vil utelukke noe som helst. Det som får meg til å tvile, er at han nå kommer med mer direkte seksuelle tilnærmelser. Han spurte meg blant annet om hvordan jeg liker å kysse. Har ennå ikke svart. Høres han tvilsom ut? Hvordan kan jeg isåfall avlyse daten? (Vi har bare avtalt dagen, ikke klokkeslett og sted annet enn at jeg har sagt at jeg vil møte ham på et offentlig sted, han ville helst hjem til meg...) Anonymous poster hash: 985fa...c7d .her ligger du litt opp til det selv...du sier at du ikke er helt ute etter noe seriøst, det samme gjør han, så da tror han at det er sextreff dere begge er ute etter........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå