Gå til innhold

Takle sjalusi?

Anbefalte innlegg

Gjest solstråle99
Skrevet

Kjæresten min har eksen sin i vennegjengen...

Jeg sliter voldsomt med sjalusi, spesielt i ferier når jeg vet begge de to er hjemme der de kommer fra og muligens fester sammen..

Det dummeste er egentlig at jeg tror hun har en ny kjæreste, men allikavel er jeg sjalu... Jeg syns hun er en veldig pen jente, og jeg er redd han forsatt har følelser for henne og ikke minst hadde det bedre når han var med henne.. Jeg vet at når de var sammen kranglet de så og si heletiden og måtte til slutt innse at de ikke passet sammen, og er derfor nå bare venner som de har vært siden oppveksten.

Jeg vet det er meg han vil være med og at det er meg han er glad i, og det gjør at jeg skammer meg ekstra mye over sjalusien... Den har egentlig ingen grunn til å være der, men den tar overhånd til tider og jeg orker det snart ikke mer..

Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ta det lengre, ellers er det du som ødelgger forholdet mellom deg og han. Husk at han er sammen med DEG nå, og de er bare venner. Hvis han føler at du må følge med på han hele tiden, så tolker han det som at du ikke stoler på han. Og det er ikke en grei følelse.

Anonymous poster hash: 5d8c2...01e

Skrevet

Hvorfor har han kontakt med henne? Jeg og kjæresten har brutt kontakt med alle ekser av respekt for hverandre. Det burde han også gjøre hvis det plager deg. :)

Anonymous poster hash: 0fe71...011
Gjest solstråle99
Skrevet

Hvorfor har han kontakt med henne? Jeg og kjæresten har brutt kontakt med alle ekser av respekt for hverandre. Det burde han også gjøre hvis det plager deg. :)

Er litt vanskelig når han er fra en liten bygd, blir de uvenner ødelegger de hele gjengen deres, det blir det sikkert bare uhyggelig for alle. Men er enig med deg, jeg syns ikke noe om det.

Skrevet

Er litt vanskelig når han er fra en liten bygd, blir de uvenner ødelegger de hele gjengen deres, det blir det sikkert bare uhyggelig for alle. Men er enig med deg, jeg syns ikke noe om det.

Ååh, javel. Skjønner at du syns det er vanskelig å takle.. Har dessverre ingen råd :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...