AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Hei! Skal i bursdag til ei skjønn jente som jeg har blitt kjent med gjennom studiet, har kjent henne siden vi startet i høst så jeg synes det er veldig vanskelig å kjøpe gave til noen jeg ikke kjenner kjempegodt. Så jeg kjøpte et søtt lite kort og hang det på en flaske martini til 125,- er dette en dårlig gave? Skal sies at jeg selv er student og ikke har mye penger, ihvertfall ikke denne måneden da mamma har bursdag og jeg skal i babyshower til en god venninne. Hun nevnte selv når hun var i bursdag til en annen i klassen at hun "bare" kjøpte en vin, og de har nesten aldri snakket,men er jeg en dårlig venninne om jeg gir henne kun martinien? Var den snille kjæresten min som bemerket gavekjøpet mitt og gjorde meg usikker nå sa at jeg ikke er så flink til å kjøpe gaver alltid og han sa"jeg vet det" haha dust men jeg selv føler det er en standard grei og fin studentgave, uten om lys,te og alt aent bodyshop krims krams. Anonymous poster hash: e1fc4...079
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 Syns det er en grei gave å gi :-) jeg hadde hvertfall blitt glad for den gaven.Anonymous poster hash: 8e27a...93b
Pomelo Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 Synes det er en flott gave jeg! Hadde også blitt glad for den. Trenger ikke alltid å koste så mye. Skriv heller noe hyggelig på kortet så er det en super gave!
Gjest Tekola Skrevet 22. februar 2014 #5 Skrevet 22. februar 2014 Jeg synes absolutt at det høres ut som en gave som er "innafor"! Er student selv, og ville bare gått over en sånn sum med veldig nære venner.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #7 Skrevet 23. februar 2014 Ja, fin gave. Når jeg er i liknende situasjon og føler at jeg egentlig burde kjøpt noe dyrere pleier jeg å ta med noe spiselig eller noe morsomt (ballonger, kule sugerør, hatter) til festen. Anonymous poster hash: 8756c...a4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå