AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Hei eg er en kar på 27 som har svært lite erfaring når det kommer til damer og flørting, Men prøver og flørte med ei som eg treffer ei jobbsammenheng vi jobber somregle ikke direkte sammen, er en gang i blant eg må hjelpe henne, men har edel med hennes avdeling og gjøre og tar gjærne noen pauser sammen med dem, og 90% av oss er mellom 25 og ca35 så er ganske lik alder på oss. Men tilbake til denne jenten hun er 25 og eg føler vi har en god tone og eg følere iallefall at det virker som vi småflørter en god del men eg sliter med og komme innpå henne. tuller litt sammen hender at hun blunker til meg og litt sånn prater lett sammen men blir gjerne jobb siden vi er på jobb. Så noen råd til hva eg kan gjøre? Anonymous poster hash: 1c922...015
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 Ts her igjen. Til dere som vil si ikke gjør noe siden det er i jobbsammenheng vil eg ikke høre det, for det har ikke noe betydning for jobben sin del om det går til helvete for værken meg eller henne må ha noe med hverander og gjøre og viss det skulle være noe så må eg gjøre hva hun sier for eg jobber innen for service for den avdeling/firmaet hun jobber i. Og er noen ander som jobber der som vet at eg liker henne og di mener at eg burde prøve og få til noe mellom oss. Anonymous poster hash: 1c922...015
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 Go for it! Husk at det blir kleint KUN om du gjør det kleint. Så hvis hun avviser deg, så er det no big deal. Dere kan fortsatt være jobbvenner. Du bør nok invitere henne ut på en kafe. Men om du vil være mer spesiell så velger du et sted hvor dere begge må utføre en fysisk aktivitet, og hvor du har mulighet til å eskalere lettere. Det akn være alt fra en tur i skogen, til å spille biljard i en pub/bar.Anonymous poster hash: f19ab...ca8
guttemann Skrevet 22. februar 2014 #4 Skrevet 22. februar 2014 (endret) Hva slags jobb og utdanning har hun? Av måten du skriver på, virker det som om du kanskje ikke har høyere utdanning. Mange jenter ønsker noen på eget utdanningsnivå når de ser etter noe seriøst, og flørt og forhold er to vidt forskjellige ting sånn sett. Det kan være greit å ha i bakhodet så du ikke legger for mye følelser i det for tidlig. Jo mindre erfaring man har, jo lettere er det å gjøre det. Det blir selvfølgelig bare et problem hvis du hiver ut snøret og får napp, men det synes jeg du skal gjøre! Slik du beskriver situasjonen har du ikke noe å tape, og da har du alt å vinne. Kjærleiken vinner jo over alt, hvis den først dukker opp. Mitt beste råd er å foreslå at dere fortsetter samtalen over en kopp kaffe en gang dere har hatt en god, flørtet tone og en av dere må gå. Keep it simple. Endret 22. februar 2014 av guttemann
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #5 Skrevet 22. februar 2014 Hva slags jobb og utdanning har hun? Av måten du skriver på, virker det som om du kanskje ikke har høyere utdanning. Mange jenter ønsker noen på eget utdanningsnivå når de ser etter noe seriøst, og flørt og forhold er to vidt forskjellige ting sånn sett. Det kan være greit å ha i bakhodet så du ikke legger for mye følelser i det for tidlig. Jo mindre erfaring man har, jo lettere er det å gjøre det. Det blir selvfølgelig bare et problem hvis du hiver ut snøret og får napp, men det synes jeg du skal gjøre! Slik du beskriver situasjonen har du ikke noe å tape, og da har du alt å vinne. Kjærleiken vinner jo over alt, hvis den først dukker opp. Mitt beste råd er å foreslå at dere fortsetter samtalen over en kopp kaffe en gang dere har hatt en god, flørtet tone og en av dere må gå. Keep it simple. Ts vi har vel ganske likt utdanningsnivå vi jobber for 2 forskjelige firma, og firmaet som eg jobber for er innleid for og gjøre en jobb som må gjøres for at deres avdeling kan virke hun jobber for et meget stort firma, så må gjøre det som de må ha gjort, men vi har begge to fagbrev. Anonymous poster hash: 1c922...015
Gjest Lille-pus Skrevet 22. februar 2014 #6 Skrevet 22. februar 2014 Kan du ikke, i en av disse pausene, spørre om hun har lyst til å gå ut med deg? - eller ta en kaffe etter jobb? - eller en grei middag på et sted du liker og kjenner? Si gjerne at hun har gjort inntrykk på deg Du kan ikke tenke deg hvor hyggelig slikt er, og hvor stor pris kvinner setter på det
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #7 Skrevet 23. februar 2014 Hva slags signaler får du fra henne nå da TS? Helt konkret? Anonymous poster hash: e137d...0a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå