JayGatsby Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Hva er egentlig problemet med et åpent dolokk?. Jeg klager aldri når dolokket er nede selv om jeg må ta det opp så gjør jeg det.
Snurrebart Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 Åpent dolokk er greit, men ikke å glemme dassringen oppe HVER bidige gang. og etterpå klage på at "jammen doen er alltid lukket når jeg skal bruke den, du kan jo begynne å ta opp ringen for meg i stedet!!" mannfolk... 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 Gjør ikke meg noe at dolokket er oppe. Eneste som plager meg er at mannfolka i huset ikke bruker dobørste eller vasker om de bommer, så dolokket pleier å være litt ekkelt. Anonymous poster hash: eed18...1c1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #4 Skrevet 22. februar 2014 Dette begynner å bli et oppbrukt emne. Det er ikke OK med åpent dolokk på grunn av spruten doen produserer når man skyller ned. Dråper med enorme mengder bakterier flyr flere meter. Anonymous poster hash: 333e6...9cd 16
Rægs Skrevet 22. februar 2014 #5 Skrevet 22. februar 2014 Jeg kan ikke fordra åpne dolokk: - SVÆRT lite delikat å se ned i en do (spesielt på visningsbilder på finn.no osv...), uansett hvor ren den ser ut. - Bakterier kan spurte oppover når du trekker ned. Jeg har litt bakteriefobi, og badet mitt har ikke vindu (høy luftfuktighet). Derfor må jeg vaske ned hele badet hver gang jeg har hatt gjester som ikke lukket dolokket før de trekker opp... - Bare skikkelig ekkelt rett og slett Er faktisk et kriterie når jeg skal få meg kjæreste. Er ikke så kresen av meg, men hvis han ikke lukker dolokket (før man trekker opp!), er det faktisk en skikkelig dealbreaker for meg 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #6 Skrevet 22. februar 2014 Fordi det er uhygienisk. Når du trekker ned med lokket oppe så spruter bakterier og piss ut over hele badethttp://www.dailymail.co.uk/health/article-2081680/How-leaving-toilet-lid-flushing-aid-spread-winter-vomiting-bug.htmlAnonymous poster hash: 523fc...018 5
Snurrebart Skrevet 22. februar 2014 #7 Skrevet 22. februar 2014 Great, nå får jeg ny "tvangstanke"... Great.... faen. 3
plumbo Skrevet 22. februar 2014 #8 Skrevet 22. februar 2014 Det er IKKE ok. Spesielt da man har kjæledyr og min kjære katt Nussenuss gikk ned i do og ble helt våt da gubben glemte å lukke igjen dolokket etter seg.... Stakkars Nussenuss ble helt klissvåt og fra seg. Anbefales IKKE. 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #9 Skrevet 22. februar 2014 I den forrige leiligheten vår sto dusjen rett ved siden av doen. Typen la aldri ned dolokket etter seg og etter relativt kort tid ble det faktisk et seigt, gult lag på dusjkabinettet. Rett og slett urin der altså. Ved siden av doen på andre siden var vasken hvor vi hadde tannbørstene våre... Derfor legger man ned dolokket! Anonymous poster hash: 3aff0...3f0 1
Alvina Skrevet 22. februar 2014 #10 Skrevet 22. februar 2014 (endret) Tja, hvorfor er det dolokk på et toalett sånn i det hele tatt? Jeg bryr meg ikke om dolokket er nede, men ringen synes jeg gutta kan sette på plass siden jeg helst vil være ren på hendene når jeg tørker meg, og forøvrig bør menn lære seg å sitte når de tisser (det har jeg ikke klaget på, men det ville være best). Hva er så mandig med å stå og skvette urin både på sin egen buksekant, gulvet og under setet??? Kan det ha noe med et ugjennomtenkt instinkt å gjøre, å markere revir? (ønsker svar fra gutta her på kg) Endret 22. februar 2014 av Alvina 1
Pinkee Skrevet 22. februar 2014 #11 Skrevet 22. februar 2014 Jeg vil ha lokket lukket, da jeg ikke vil risikere å miste ting nedi et åpent do Så er det det der med bakterier som flyr vilt når man trekker ned. Jepp, jeg har et knøttlite bad.
Gjest Mupsi Skrevet 22. februar 2014 #12 Skrevet 22. februar 2014 Problemet er følgende!!!: Når man er veldig tissetrengt og har dårlig tid er det ikke alltid man ser om lokket er nede eller ikke. Da setter man seg ned på iskaldt porselen og det er ekkelt! I tillegg synes både hunder og katter det er digg å drikke av toalett skålen når lokket er oppe
Doge Skrevet 22. februar 2014 #13 Skrevet 22. februar 2014 Jeg skjønner ikke at så mange menn syns det er vanskelig å legge ned dolokket. Det er jo kjempelett! Selv legger jeg alltid ned dolokket før jeg skal dra ned fordi: 1. Det spruter alltid litt når man drar ned, og det er uhygienisk. 2. Det ser med ryddig ut med lokket nede. 3. Det er vanskeligere å miste ting i do når lokket er nede.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #14 Skrevet 22. februar 2014 Hvorfor skal man ha dolokket åpent når ingen bruker det? Det er vel en grunn til at det lokket er der? Anonymous poster hash: 024bb...ba6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå