AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Kjæresten min skal på fest ikveld sa han, og var nettopp å handlet inn en STOR mengde alkohol. Jeg spurte hvem han skulle ut sammen med, og han sa "bare en guttegjeng". Jeg sjekket arrangementet på Facebooken hans, og det er mange jenter som også skal på festen... Nå begynner jeg å bli bekymret. Hvorfor lyver han om at ingen jenter skal dit? Får sånn ekkel følelse, tror ikke jeg kommer til å ha det så veldig kult i kveld. Noen som kan tenke seg hvorfor han lyver? Er jo ikke det at jeg nekter han i å dra på fest hvor andre jenter også skal, men når han åpenbart ikke sier sannheten til meg blir det noe annet. Anonymous poster hash: 9273b...d47
Samosa Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 Kanskje fordi han ikke vil at du skal reagere sånn som du gjør nå overfor han..? Slapp av og ikke vær den sjalu kjæresten, selv om det kan være vanskelig. Han kommer helt sikkert ikke til å gjøre noe som du ikke ville ha gjort! 3
Shira Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 Herregud som folk ikke stoler på kjærestene sine her.. 2
Boost Skrevet 22. februar 2014 #4 Skrevet 22. februar 2014 Er det sjalusi i forholdet deres? Hvis ja så kan jeg forstå at han sa det for å slippe krangel. Hvis du spurte av ren nysgjerrighet og sjelden spør om slikt så(+lite sjalusi) så er det rart at han løy. Kjenner han jentene på festen? For hvis han ikke gjør det er det naturlig å si "skal ut med Anders og Petter" til tross for at det er masse ukjente jenter på attending. 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #5 Skrevet 22. februar 2014 Kanskje fordi han ikke vil at du skal reagere sånn som du gjør nå overfor han..? Slapp av og ikke vær den sjalu kjæresten, selv om det kan være vanskelig. Han kommer helt sikkert ikke til å gjøre noe som du ikke ville ha gjort! Men det er jo fortsatt ikke greit å lyve? Hadde jo blitt mindre fortvilet om han fortalte at det skal jenter dit, da hadde det ikke virket så mistenksomt. Da hadde jeg på en måte blitt trygg på han. Anonymous poster hash: 9273b...d47 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #6 Skrevet 22. februar 2014 Er det sjalusi i forholdet deres? Hvis ja så kan jeg forstå at han sa det for å slippe krangel. Hvis du spurte av ren nysgjerrighet og sjelden spør om slikt så(+lite sjalusi) så er det rart at han løy. Kjenner han jentene på festen? For hvis han ikke gjør det er det naturlig å si "skal ut med Anders og Petter" til tross for at det er masse ukjente jenter på attending. Vet ikke hvor godt han kjenner jentene, men han går i alle fall på skole sammen med dem. Han er venn med flere av dem på Facebook, ja. Anonymous poster hash: 9273b...d47
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #7 Skrevet 22. februar 2014 Åh, kvinnfolk som deg ass.. Skal lage bagateller av alt. Verste jeg vet. Han har da ikke løyet! Det er ikke sikkert han kjenner alle som skal på festen. Kanskje det er venninner av noen andre, men at han skal dra dit med kompiser. Anonymous poster hash: 9a29f...afe 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #8 Skrevet 22. februar 2014 Åh, kvinnfolk som deg ass.. Skal lage bagateller av alt. Verste jeg vet. Han har da ikke løyet! Det er ikke sikkert han kjenner alle som skal på festen. Kanskje det er venninner av noen andre, men at han skal dra dit med kompiser. Anonymous poster hash: 9a29f...afe Han vet jo at det skal jenter dit, siden det står på arrangementet? Da skal ikke han ikke på fest "bare sammen med en guttegjeng", da skal det jo jenter dit og. De er jo på fest sammen selv om han ikke drar dit sammen med dem. Anonymous poster hash: 9273b...d47 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #9 Skrevet 22. februar 2014 Si til han at du blir med på festen da! Så går dere sammen! Anonymous poster hash: f4262...d7c 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #10 Skrevet 22. februar 2014 Si til han at du blir med på festen da! Så går dere sammen! Anonymous poster hash: f4262...d7c Jeg sa det, litt på tull, men da sa han at det er ikke noe poeng i det, og at det passer seg ikke, siden han bare skal ut med kompisene..... Anonymous poster hash: 9273b...d47
Blod Skrevet 22. februar 2014 #11 Skrevet 22. februar 2014 Herregud som folk ikke stoler på kjærestene sine her.. Han sa ikke sannheten, da. Han sa at det var en guttegjeng når det kommer jenter 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #12 Skrevet 22. februar 2014 Jeg sa det, litt på tull, men da sa han at det er ikke noe poeng i det, og at det passer seg ikke, siden han bare skal ut med kompisene..... Anonymous poster hash: 9273b...d47 Fy faen. For en drittsekk! Det endrer jo saken. "Det passer seg ikke"? Det skal jo være jenter der og, og det vet han. Hvorfor vil han ikke ha deg med? Nei uff, vet ikke hva jeg hadde gjort, hadde vært veldig bekymret jeg og. Forstår deg godt.. Anonymous poster hash: f4262...d7c 8
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #13 Skrevet 22. februar 2014 Åh, kvinnfolk som deg ass.. Skal lage bagateller av alt. Verste jeg vet. Anonymous poster hash: 9a29f...afe Vet du hva bagateller betyr? Anonymous poster hash: 1a1f2...804 10
Gjest New_Girl Skrevet 22. februar 2014 #14 Skrevet 22. februar 2014 Jeg sa det, litt på tull, men da sa han at det er ikke noe poeng i det, og at det passer seg ikke, siden han bare skal ut med kompisene..... Anonymous poster hash: 9273b...d47 Her du sagt at du vet at det kommer jenter da? 1
Shira Skrevet 22. februar 2014 #15 Skrevet 22. februar 2014 Han sa ikke sannheten, da. Han sa at det var en guttegjeng når det kommer jenter Kunne jo fint hende han ikke visste om de.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #16 Skrevet 22. februar 2014 Fy faen. For en drittsekk! Det endrer jo saken. "Det passer seg ikke"? Det skal jo være jenter der og, og det vet han. Hvorfor vil han ikke ha deg med? Nei uff, vet ikke hva jeg hadde gjort, hadde vært veldig bekymret jeg og. Forstår deg godt.. Anonymous poster hash: f4262...d7c Takk for at du forstår! Er jo det jeg også lurer på, hvorfor jeg ikke kan være med siden det uansett skal jenter dit. Her du sagt at du vet at det kommer jenter da? Nei, han blir nok sint hvis jeg sier at jeg snoket på Facebooken hans mens han var i dusjen. Og jeg orker ikke at han skal bli sint :s Anonymous poster hash: 9273b...d47
Inwe Skrevet 22. februar 2014 #17 Skrevet 22. februar 2014 Hvorfor sjekket du i det hele tatt arrangementet? Visste du fra før at dette er noe han pleier å lyve om? Forsåvidt sier jeg ofte jeg skal ut med venninner eller med ei venninne selvom det kommer gutter dit også. Rett og slett fordi jeg er med pga venninnene mine litt merkeligere at han ikke ville ha deg med, men noen ganger trenger man litt tid vekk fra kjæresten også. 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #18 Skrevet 22. februar 2014 Kan jo hende han bare vil være med kompisene? Ofte at min kjære skal på en fest med kompisene, guttekveld, men at de drar på et en fest/vors der det er mange mennesker, deriblant jenter. Etterhvert spres folket på byen og min kjære drar med sin guttegjeng. Jeg hadde aldri hatt noe der å gjøre, ikke kjenner jeg noen og har lite til felles med hans guttevenner. Anonymous poster hash: 28f58...d40
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #19 Skrevet 22. februar 2014 Kunne jo fint hende han ikke visste om de. Han vet jo om de siden de står på gjestelisten? Man ser jo på gjestelisten på et arrangement på Facebook. Det var såpass mange jenter som sto på deltar da jeg sjekket, han kunne umulig oversett dem. Anonymous poster hash: 9273b...d47 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #20 Skrevet 22. februar 2014 Hvorfor sjekket du i det hele tatt arrangementet? Visste du fra før at dette er noe han pleier å lyve om? Forsåvidt sier jeg ofte jeg skal ut med venninner eller med ei venninne selvom det kommer gutter dit også. Rett og slett fordi jeg er med pga venninnene mine litt merkeligere at han ikke ville ha deg med, men noen ganger trenger man litt tid vekk fra kjæresten også. Sjekket bare fordi jeg ble nysgjerrig, og så at Facebooken hans sto åpen. Også litt fordi han virket så kort i svarene da jeg spurte om ting ang. festen, nesten så han ikke ville snakke om det liksom. Men han sa jo at det ikke passer seg at jeg blir med, fordi han skal bare ut med kompisene. Det er jo ikke sant, det skal jo jenter dit? Skjønner ikke hvorfor det ikke passer seg at jeg er der da Anonymous poster hash: 9273b...d47 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå