Yzma Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Jeg farget igår mitt mørkebrune hår rødt med en farge fra Olia. Håret mitt har fått ett rødskjær men det er ikke så rødt som jeg ville ha det. Når jeg kjøpte hårfargen fra Olia kjøpte jeg også en swarzkopf passion red farge. Tror dere håret mitt vil bli mer rødt av å farge det igjen? Jeg har skjønt at jeg kanskje burde bleket det først, men det er litt seint nå siden jeg allerede har farget det. Noen tips ?
Sillicious Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Det vil alltid være rødskjær i håret om det først er der.. jeg hadde rødt hår en stund og kå farger jeg det bare brunt helt til jeg kan klippe av det røde grusomt sterke pigment. Eller du kan ta avfarging, det blir en laaang prosess da. Om du bleker vil det bare bli oransj, men kanskje etter 3-4 ganger "lyst" :-D 1
Snurrebart Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Jeg farget igår mitt mørkebrune hår rødt med en farge fra Olia. Håret mitt har fått ett rødskjær men det er ikke så rødt som jeg ville ha det. Når jeg kjøpte hårfargen fra Olia kjøpte jeg også en swarzkopf passion red farge. Tror dere håret mitt vil bli mer rødt av å farge det igjen? Jeg har skjønt at jeg kanskje burde bleket det først, men det er litt seint nå siden jeg allerede har farget det. Noen tips ? Håret ditt vil ikke bli rødere, uten at du lysner det. Ikke kast bort en eske på ingen ting :D Jeg ville nok dratt til frisør om jeg hadde vert deg - Om du velger å lysne håret. Blir gjerne kaos og dårlig resultat om du begynner å knote med det også selv nå, etter farging. Lysning - Rødfarging. Voila! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå