Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at han har kommet (da har det gått for meg 2-3-4 ganger som regel, så den biten klager jeg ikke på!) så går han alltid rett inn på kjøkkenet for å lage et glass med O'boy, som han så tar med inn i senga for å drikke med sugerør, eller dvs. med et sånt glass med innebygd sugerør på utsiden.

Det er hver gang!

Hva synes dere om dette? Han har jo da stått på i 20-30 minutter med meg, og bruker som unnskyldning at han har behov for litt energipåfyll, men synes det er så utrolig spesielt. Litt som at han alltid MÅ ha risengrynsgrøt hver lørdag.

Har dere noen lignende erfaringer med ting typen alltid gjør etter sex?

Anonymous poster hash: 99d8d...47c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heller det enn at han fiser og slenger en morra-di vits.

Anonymous poster hash: 17b52...a94
  • Liker 4
Gjest heihade
Skrevet

Klarer ikke se problemet. Jeg selv må ha vann. Sjokomelk høres bedre ut. Skal notere det.

• Liker 13
Skrevet

ser ikke problemet.

Anonymous poster hash: 1e9a3...481

Skrevet (endret)

Jeg må ha vann. Er forskjellig hva man ha etter sex. Må man så må man :laugh:

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er rart at han MÅ har risengrynsgrøt hver morgen? :klo:

Anonymous poster hash: 291b5...141
Skrevet

Heller det enn at han fiser og slenger en morra-di vits. Anonymous poster hash: 17b52...a94

Haha, og det har du erfart?

Anonymous poster hash: 183aa...101

Skrevet

Jeg synes det er rart at han MÅ har risengrynsgrøt hver morgen? :klo:

Anonymous poster hash: 291b5...141

Jeg skrev hver lørdag :)

Skrevet

Min kjæreste slipper alltid verdens høyeste og lengste fis etterpå. Da er han fornøyd.

Anonymous poster hash: 8dfff...571
  • Liker 1
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Heller det enn at han fiser og slenger en morra-di vits.

Anonymous poster hash: 17b52...a94

Heheheh :laugh:

Skrevet

Spiller det egentlig noen rolle? Sex kan jo være som en god treningsøkt, og da trenger man gjerne noe påfyll.

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg fikk helt klart lyst på O'boy nå.

• Liker 5
Skrevet

Etter at han har kommet (da har det gått for meg 2-3-4 ganger som regel, så den biten klager jeg ikke på!) så går han alltid rett inn på kjøkkenet for å lage et glass med O'boy, som han så tar med inn i senga for å drikke med sugerør, eller dvs. med et sånt glass med innebygd sugerør på utsiden.

Det er hver gang!

Hva synes dere om dette? Han har jo da stått på i 20-30 minutter med meg, og bruker som unnskyldning at han har behov for litt energipåfyll, men synes det er så utrolig spesielt. Litt som at han alltid MÅ ha risengrynsgrøt hver lørdag.

Har dere noen lignende erfaringer med ting typen alltid gjør etter sex?

Han blir sikkert sulten. Jeg liker brødblingser med ost.

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg fikk helt klart lyst på O'boy nå.

Hei, Gud. OT, men kan du gjøre noe med situasjonen i Ukraina? Barna i Syria har også behov for litt assistanse.

Bare sånn til info.

Tnx.

(Når jeg treffer på Gud på nettet, ville jeg bare benytte sjansen, lizm.)

• Liker 1
Skrevet

Gjør det noe, da? Det er umulig å vri det til noen subtil, negativ greie ved deg, han bare går og henter noe drikke han synes at er godt.

Anonymous poster hash: 671b7...f3b
  • Liker 1
Skrevet

Jeg syns det høres ut som en litt rar, men sjarmerende vane. Ikke negativt i det hele tatt :) Sjokomelk er jo veldig godt da.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje det er proteinpulver :fnise: Må jo ha det etter en økt.

Anonymous poster hash: 132a6...70b
  • Liker 1
Skrevet

Kanskje det er proteinpulver :fnise: Må jo ha det etter en økt.

Anonymous poster hash: 132a6...70b

Neida, det er O'boy og kun det. Nesquik holder ikke, og om det en sjelden gang ikke er melk i huset tyr han til rett i koppen kakao som visst også funker i et knipetak.

Skrevet

Ha ha, denne kommer til å dukke opp i tankene mine neste gang jeg ser en mann kjøpe o`boy :laugh:

Men seriøst, plager det deg? Jeg tar meg en røyk etterpå, vi har alle våre ting :smoke:

Og grøt på lørdag er vel faktisk en vane for mange?

Skrevet

Ha ha, denne kommer til å dukke opp i tankene mine neste gang jeg ser en mann kjøpe o`boy :laugh:

Men seriøst, plager det deg? Jeg tar meg en røyk etterpå, vi har alle våre ting :smoke:

Neida, det går bra, ville bare høre om andre har hørt om noe lignende, eller noen andre faste vaner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...