Gå til innhold

Hva vil han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er ei jente som nå går siste året på ungdomsskolen. Har holdt på med en gutt i parallellklassen min i snart 3 måneder. Det som plager meg er at vi ikke snakker sammen i virkeligheten, men på chat så snakket vi så å si hver dag. Prøvde å si hei til han når han gikk forbi meg for noen få uker siden, svaret jeg fikk da var ett kort hei, uten at han i det hele tatt så på meg.

Har egentlig aldri følt meg så dust før. Men jeg var ikke alene, så det kan jo hende det har noe med det å gjøre. Fikk en melding av han litt etterpå at han beklaget for at han ikke fikk sagt hei på en skikkelig måte, men han hadde dårlig tid osv.

Allikavel har vi snakket sammen (på Facebook vel å merke) nesten hver eneste dag. Vi skriver alltid at vi er glade i hverandre og vi sender ofte hjerter og kyssetegn. Tidligere denne uken spurte jeg han om vi kunne finne på noe en dag. Fikk da til svar at vi kanskje kunne det, men han hadde det veldig travelt osv. han avsluttet meldingen med at det var ikke fordi han ikke ville finne på noe med meg. Da svarte jeg med at det var fullt forståelig og at han bare skulle glemme at jeg spurte. "Hehe :), snakkes :*" fikk jeg til svar da.

Vet ikke om han virkelig ikke vil finne på noe, eller om han bare har det travelt. Da vi ikke har snakket sammen face2face på snart 3 år, så forstår jeg jo at det kan være litt "skummelt". Hvertfall for han da, iom at han er litt mer sjenert enn det jeg er. (Før var det motsatt, jeg var sjenert og ikke han.

Men samtidig så tenker jeg at siden han alltid skriver at han er veldig glad i meg hele tiden, så kan han jo ikke være så glad i meg at han ikke vil finne på noe. Man har da alltid èn time til overs i hverdagen, eller hva?

Kan godt hende at det er jeg som overreagerer eller tenker for mye, noe vi jenter ofte gjør. Arrrh, av og til skulle jeg ønske jeg var gutt. Hva bør jeg gjøre? Ta ting som det kommer?

Anonymous poster hash: f14d1...be9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta ting som det kommer :)

Han er mest sannsynlig interessert og han liker deg,men han virker veldig sjenert og umoden.

Noe som ikke er uvanlig blant hannkjønn i den alderen.

Anonymous poster hash: a7976...f93
Skrevet

TS her!

Hvis han er så umoden og sjenert som han virker, hva bør jeg gjøre da? Jeg kan jo ikke akkurat gå rundt å vente på at han skal bli mer moden. Men jeg er veldig glad i han, hvertfall sånn han virker på chat. Hvem vet, kanskje er han annerledes i virkeligheten?

Skrevet

Dersom han er en sjenert fyr, så blir han kanskje enda mer usikker i offentlighet når dere møtes sammen med alle vennenne deres. Allikevel syns jeg ikke at det er greit at han unngår å hilse når dere går rett forbi hverandre.

Det går kanskje an å foreslå å møtes et sted der dere er alene?

Skrevet

Det er akkurat det jeg har tenkt å foreslå. Men i og med at han har det så travelt som han sier, så får det vel bare vente tenker jeg da. Han er veldig skoleflink og han er veldig interessert i fotball, så iom at dette er siste uka før vinterferien så skjønner jeg at han har det travelt. Han reiser utenlands i ferien, så jeg får vel bare vente på at han skal ta seg tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...