Gå til innhold

Sier virkelig kroppen i fra selv ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå i 4 mnd fulgt ajuveda kostholdet ( vata phita) mitt og trent jevnlig .

Begynte med dette da jeg har ledd smerter og ble bedre av rett kosthold og yoga.

I jula spiste jeg julemat og lå rett ut i 2 uker og var kvalm , slapp og dårlig,

Dette gikk seg så til da jeg igjen startet på vegetarkost og null sukker.

Så var jeg på hyttetur forrig helg der var det biff, vin og desserter og mye snop,

Resultatet av en slik helg ble at jeg på nytt har vært kvalm og hatt mye smerter i leddene ca 1 ukes tid,

Før jeg begynte å spise "riktig" spiste jeg hva jeg ville men var riktig nok aldri helt frisk men nå virker det som om kroppen sier i fra etter den har spist "feil" .og at vondtene og kvalmen er mye sterkere enn hva jeg hadde før jeg begynte å spise riktig,

Men stemme egentlig dette eller er det noe man iinnbiller seg ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd med bare litt godteri eller annet med sukker?

Reagerer du likt på fruktsukker?

Skrevet

Jeg har samme erfaring etter at jeg la om kostholdet!

Anonymous poster hash: 18062...719
Skrevet

Har du prøvd med bare litt godteri eller annet med sukker?

Reagerer du likt på fruktsukker?

Jeg har prøvd med litt bær og det virker som har gått greit , men har ikke prøvd med bare litt sukker...

Jeg er en sånn som om jeg spiser litt sukker går å har lyst på sjokolade i en evighet etterpå.

Derfor har jeg holdt meg unna . Bosett fra jua og forrige helgen da..

Skrevet

Det er vel fordi kroppen din er uvant med det. Jeg reagerer alltid når jeg spiser veldig fet mat. Da blir jeg skikkelig dårlig i magen. Fordi jeg ikke er vant til det. Men hvis jeg spiser fet mat over tid går det helt greit.

Anonymous poster hash: 81332...7a3
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...