Gå til innhold

Er så fortvilet og skuffet over eksen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal prøve å gjøre det så kort som mulig..

Det ble slutt for 5 mnd siden. Vi kuttet kontakt og gikk vidre. Han dumpet meg etter 1 år når ting ble seriøst og vi ble samboere. Senere ble vi venner igjen og møttes et par ganger. Han mente at han kjente gnist her og vi valgte å prøve på nytt. Dette funket ikke da han ikke orket å legge ned noe arbeid for å få det til å fungere. Så ble vi enige om at han skulle tenke litt over det her da dette var sisste sjangse. Han kom tilbake og ville prøve på nytt. Det gikk noen dager og han trakk seg igjen, men mente fremdeles at han måtte tenke mer. Jeg tar kontakt dagen etter og han forteller meg at det ikke er noe vits!

Jeg er så fortvilet og lei meg over å ha latt det gå så langt og at han nå behandler meg som dritt etter alt jeg har gjort for han. Det er ikke alle som hadde ventet så lenge på en fyr som bare valgte og forlate på dagen.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å gå vidre nå.. Jeg føler meg så verdiløs og alt av stolthet og selvfølelse er som kastet ut av vindu.. Hvordan kan jeg komme meg ovenpå etter det her? Jeg vet han ikke fortjener meg og jeg vet han ikke er verdt det, men det er så vanskelig når jeg enda føler noe.. Og jeg er så sint på meg selv for at jeg i det hele tatt kan føle noe for en person som tar meg for gitt!!

Anonymous poster hash: 3586b...e3f

Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet

Du kan ikke gjøre noe med fortiden, det er fremtiden du kan endre. Gå videre. Sørg, vær med venner og ta vare på deg selv.

Skrevet

Du kan ikke gjøre noe med fortiden, det er fremtiden du kan endre. Gå videre. Sørg, vær med venner og ta vare på deg selv.

Har gjort alle disse tingene siden det ble slutt.. Det jeg sliter aller mest med er denne avvisningen. Denne verdiløse behandlingen og all den kjeften jeg får for å ha stått her ved hans side helt siden det ble slutt.. Det at han kun har tid til meg om ikke noe annet skjer. Det at han ligger i samme seng som meg og sender snap med ukjente jenter.. Og påstår det ikke er så farlig. Hvorfor er det greit å behandle andre slik?

Skrevet

Har gjort alle disse tingene siden det ble slutt.. Det jeg sliter aller mest med er denne avvisningen. Denne verdiløse behandlingen og all den kjeften jeg får for å ha stått her ved hans side helt siden det ble slutt.. Det at han kun har tid til meg om ikke noe annet skjer. Det at han ligger i samme seng som meg og sender snap med ukjente jenter.. Og påstår det ikke er så farlig. Hvorfor er det greit å behandle andre slik?

:hug:

Sørg i hvert fall for at det stopper her.

Ikke vær "grei" neste gang han kommer og ber om pent vær (les: vil ha sex)

Stå opp for deg selv!

Utakk er verdens lønn, og om du er for tilgjengelig og alltid vil gi en sjangse og sånn, så blir det på en rar måte sånn at du blir verdt mindre, for du kommer jo alltid tilbake. Ikke så farlig med deg, liksom.

Kutt mannen helt ut, slett han fra sosiale medier og blokker han på face og telefon osv.

Bytt alle passordene dine, i fall han har snoket til seg noe.

Og kom deg videre. :blomst:

Skrevet

:hug:

Sørg i hvert fall for at det stopper her.

Ikke vær "grei" neste gang han kommer og ber om pent vær (les: vil ha sex)

Stå opp for deg selv!

Utakk er verdens lønn, og om du er for tilgjengelig og alltid vil gi en sjangse og sånn, så blir det på en rar måte sånn at du blir verdt mindre, for du kommer jo alltid tilbake. Ikke så farlig med deg, liksom.

Kutt mannen helt ut, slett han fra sosiale medier og blokker han på face og telefon osv.

Bytt alle passordene dine, i fall han har snoket til seg noe.

Og kom deg videre. :blomst:

Tusen takk for gode ord! Er ikke venner på facebook, instagram osv. Men vi har hverandre på snapchat. Har vurdert lenge om han skal få fortsette å være der eller ikke..

Skrevet

Jeg har det på samme måte som deg! Han dumpet meg først, og nå har vi blitt sammen på nytt. Må ærlig innrømme at jeg har 0 stolthet og selvfølelse. Han behandler meg som dritt, truer med å slå opp igjen og får meg til å føle meg så liten og dum. Problemet er at han VET at jeg er altfor svak til å gi slipp på han. Han vet hvor han har meg. Jeg prøver å være sterk og bygge opp igjen min stolthet og selvfølelse, men når den gang på gang blir ødelagt får man bare lyst til å gi opp alt.

Så du burde være glad for at det er slutt NÅ og ikke senere. Jeg sier dette til meg selv også, men ikke vær tilgjengelig for han og kutt ut all kontakt! Han er ikke verdt å tenke på. Fokuser på andre ting som gjør deg glad, og møt nye gutter! Han behandlet deg som dritt, og du fortjener mye, mye bedre. Sett dine grenser, ingen fortjener å bli behandlet på denne måten :hug:

Anonymous poster hash: f1187...822
Skrevet

åH, slike dumme menn!! Og dumme damer som biter på. DE BRUKER DERE KUN TIL GLEDE FOR SEG SELV. Hvilken glede har disse mennene med dere bortsett fra en gratis tømmestasjon?? Dere er ikke KONEMATERIALE, men en stasjon der de VET de får komme når de vil. STENG STAJSONEN OG STÅ OPP FOR DERE SELV. Knip beina sammen og få selvrespekt. De elsker dere ikke, kun seg selv. Slike menne fortjener absolutt IKKE damer i det hele tatt!! Gi slipp, finito finale.

Anonymous poster hash: 4abec...03b
Skrevet

Stygge avvisninger får man både når et forhold tar slutt og som singel. Det eneste man kan gjøre er å gå videre. Husk, det er ikke du som er problemet her, det er han. Og for all del, ikke gi han en ny sjanse!

Skrevet

Jeg har det på samme måte som deg! Han dumpet meg først, og nå har vi blitt sammen på nytt. Må ærlig innrømme at jeg har 0 stolthet og selvfølelse. Han behandler meg som dritt, truer med å slå opp igjen og får meg til å føle meg så liten og dum. Problemet er at han VET at jeg er altfor svak til å gi slipp på han. Han vet hvor han har meg. Jeg prøver å være sterk og bygge opp igjen min stolthet og selvfølelse, men når den gang på gang blir ødelagt får man bare lyst til å gi opp alt.

Så du burde være glad for at det er slutt NÅ og ikke senere. Jeg sier dette til meg selv også, men ikke vær tilgjengelig for han og kutt ut all kontakt! Han er ikke verdt å tenke på. Fokuser på andre ting som gjør deg glad, og møt nye gutter! Han behandlet deg som dritt, og du fortjener mye, mye bedre. Sett dine grenser, ingen fortjener å bli behandlet på denne måten :hug:

Anonymous poster hash: f1187...822

Min eks har aldri truet med dette. Han har faktisk vært veldi forsiktig og usikker, mens jeg er den som har ment vi burde se hva vi har, men vi har alltid blitt enig. Det var først når han begynte å bli vinglete, at jeg ble forvirret og virkelig måtte hale å dra ordene ut av han. Det var på dette tidspunktet at han begynte å oppføre seg som en drittsekk (igjen) fordi at ting ble for seriøst og for at "han ikke årket mer mas HERREGUUUUUD"...

Råder deg også til å forlate kjæresten din..

Skrevet

åH, slike dumme menn!! Og dumme damer som biter på. DE BRUKER DERE KUN TIL GLEDE FOR SEG SELV. Hvilken glede har disse mennene med dere bortsett fra en gratis tømmestasjon?? Dere er ikke KONEMATERIALE, men en stasjon der de VET de får komme når de vil. STENG STAJSONEN OG STÅ OPP FOR DERE SELV. Knip beina sammen og få selvrespekt. De elsker dere ikke, kun seg selv. Slike menne fortjener absolutt IKKE damer i det hele tatt!! Gi slipp, finito finale.

Anonymous poster hash: 4abec...03b

Vi har ikke hatt noe særlig med sex etter det ble slutt. Vi har sett mye film sammen, pratet sammen og overnattet.. Men ja, kan hende det er et poeng i det du sier. Når vi da hadde sex så var det rett til sengs og sove... Da var han vel fornøyd.

Det et dette jeg skal fram til. Alle ber meg gi slipp, men hvordan? Jeg har kuttet all kontakt og er ikke tilgjengelig for han lenger, men jeg synes ikke noe av dette hjelper på selvfølelsen..

Skrevet

Stygge avvisninger får man både når et forhold tar slutt og som singel. Det eneste man kan gjøre er å gå videre. Husk, det er ikke du som er problemet her, det er han. Og for all del, ikke gi han en ny sjanse!

Nei noe ny sjangse får han ikke. Han har allerede fått alt for mange.. Jeg vet at det er han som er problemet, men jeg føler meg så lite verdt. Jeg føler at jeg mister kontrollen. Jeg har alltid vært jordnær, bestemt og sta. Har bestandi satt ned foten, men denne gangen har jeg følt meg så desperat og ynkelig.. Jeg vil ikke at han skal huske meg på den måten.. Jeg vil han skal huske meg som den tøffe dama jeg er og virkelig kjenne på hva han kastet bort..

Skrevet

Måtte blokkere han på snap ikveld da han er dratt på fest å sendte masse bilder av seg og andre jenter.. Ja, jeg er kvalm å utrulig lei meg, men han er absolutt ikke verdt min tid!

Skrevet

Jeg ser ikke bort fra at han tar kontakt én gang til, for å se om han fortsatt klarer å manipulere deg. Da får du benytte muligheten til å si til ham at han er den desidert siste du vurderer å ha kontakt med, ha det bra og lykke til. Kort og kontant, uten å utdype mer. Du har sikkert lyst til å si mer, men du er tjent med å ikke la ham få vite mer enn at han for deg er luft.

Jeg synes vel og merke ikke du skal gå og vente på at han tar kontakt, for det kan også hende han er ferdig med forholdet og har funnet nye damer å leke med. I så fall skal du prise deg lykkelig over at fyren er ute av livet ditt. Så skal du gjøre ting som får deg til å føle deg bra, og prøve å unngå ting som får deg til å føle det motsatte.

Om en stund har dette gått over, og selvfølelsen din har kommet tilbake. Ikke la en umoden drittunge knekke deg. Du ble manipulert, det kan skje de fleste. Tilgi deg selv og gå videre.

Anonymous poster hash: 0a3de...b55
Skrevet

Nei noe ny sjangse får han ikke. Han har allerede fått alt for mange.. Jeg vet at det er han som er problemet, men jeg føler meg så lite verdt. Jeg føler at jeg mister kontrollen. Jeg har alltid vært jordnær, bestemt og sta. Har bestandi satt ned foten, men denne gangen har jeg følt meg så desperat og ynkelig.. Jeg vil ikke at han skal huske meg på den måten.. Jeg vil han skal huske meg som den tøffe dama jeg er og virkelig kjenne på hva han kastet bort..

Ikke bry deg om hvordan han skal huske deg, han er ute av livet ditt og hvordan han oppfatter deg har ingenting å si. Nå har du tid til å nyte singellivet og finne deg en som faktisk respekterer deg :)

Skrevet

Jeg ser ikke bort fra at han tar kontakt én gang til, for å se om han fortsatt klarer å manipulere deg. Da får du benytte muligheten til å si til ham at han er den desidert siste du vurderer å ha kontakt med, ha det bra og lykke til. Kort og kontant, uten å utdype mer. Du har sikkert lyst til å si mer, men du er tjent med å ikke la ham få vite mer enn at han for deg er luft.

Jeg synes vel og merke ikke du skal gå og vente på at han tar kontakt, for det kan også hende han er ferdig med forholdet og har funnet nye damer å leke med. I så fall skal du prise deg lykkelig over at fyren er ute av livet ditt. Så skal du gjøre ting som får deg til å føle deg bra, og prøve å unngå ting som får deg til å føle det motsatte.

Om en stund har dette gått over, og selvfølelsen din har kommet tilbake. Ikke la en umoden drittunge knekke deg. Du ble manipulert, det kan skje de fleste. Tilgi deg selv og gå videre.

Anonymous poster hash: 0a3de...b55

Takk til dere alle for gode ord! Har jo på en måte kommet meg over han tidligere så det skal ikke bli noe tyngre denne gangen. Di rådene dere gir meg er råd jeg gir veninner når de har det tungt på denne fronten, så det er vel på tide at jeg tar disse rådene selv også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...