AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Vi har vært sammen i 1 år, men bor ikke ilag. Nå har han fått seg spille-pc, sitter hvert ledige minutt med headset å spiller. Har nesten ikke tid til meg lengre. Hvaaa skal jeg gjøre? Er så sykt litt attraktivt med en voksen mann som sitter å spiller men en gjeng ukjente på nettet........... Er det flere som har kjæreste som driver med dette? Anonymous poster hash: a957b...5bf
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 Kjæresten min er 29 og spiller fortsatt daglig. Har aldri plaget meg. Men så har han tid til meg også da. Anonymous poster hash: f20dc...6e4 3
Simss Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 Du må bare snakke med han om det rett og slett. Spørre om han kan prioritere deg noen ganger, og spille andre ganger. Sier han nei til det er det vel bare å gå. Har selv mange venner som gamer og mange av de igjen har dame og barn, eller type. Hvis du vil at han skal slutte å spille helt fordi du syntes det er uattraktivt kjemper du nok en tapt kamp allerede. 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #4 Skrevet 22. februar 2014 Vi har vært sammen i 1 år, men bor ikke ilag. Nå har han fått seg spille-pc, sitter hvert ledige minutt med headset å spiller. Har nesten ikke tid til meg lengre. Hvaaa skal jeg gjøre? Er så sykt litt attraktivt med en voksen mann som sitter å spiller men en gjeng ukjente på nettet........... Er det flere som har kjæreste som driver med dette? Anonymous poster hash: a957b...5bf Når du sier det så vil jeg tro at det ikke hjelper at han kutter ned med spillingen? Du vil helst at han skal kvitte seg med pcen og vokse opp?.... Anonymous poster hash: 3eb96...a40
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #5 Skrevet 22. februar 2014 Hvis du blir sammen med en som gamer, så må du enten godta at det er hans hobby eller dumpe han å gå videre.. Anonymous poster hash: bb499...00e 6
Luckiness Skrevet 22. februar 2014 #6 Skrevet 22. februar 2014 Lag en avtale sammen med han når det er greit å spille. F.eks at husarbeid, oppvask, middagslaging og slike ting skal være utført før han kan spille. Og at han f.eks ikke får spille fra kl 21 i på kvelden, slik dere kan ha fellestid sammen.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #7 Skrevet 22. februar 2014 Hvis du blir sammen med en som gamer, så må du enten godta at det er hans hobby eller dumpe han å gå videre.. Anonymous poster hash: bb499...00e jeg ble aldri sammen med en gamer, men en som konverterte Anonymous poster hash: a957b...5bf 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #8 Skrevet 22. februar 2014 Lag en avtale sammen med han når det er greit å spille. F.eks at husarbeid, oppvask, middagslaging og slike ting skal være utført før han kan spille. Og at han f.eks ikke får spille fra kl 21 i på kvelden, slik dere kan ha fellestid sammen. Huff, høres ut som et barn Anonymous poster hash: a957b...5bf 8
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #9 Skrevet 22. februar 2014 Lag en avtale sammen med han når det er greit å spille. F.eks at husarbeid, oppvask, middagslaging og slike ting skal være utført før han kan spille. Og at han f.eks ikke får spille fra kl 21 i på kvelden, slik dere kan ha fellestid sammen. Han er ikke barnet hennes. Greit nok å bli enig om at tid sammen skal prioriteres, det lyder fornuftig, men at han "ikke får spille fra kl. 21 på kvelden" er jo total barnehage. Vel er spilling nok en barnslig hobby, men det at han ikke kan spille før han har gått ut med søpla og aldri etter Dagsrevyen 21 er en garanti for trøbbel. Anonymous poster hash: 7a263...1ed 9
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #10 Skrevet 22. februar 2014 Kjæresten min spiller, men så spiller jo jeg også så det hjelper jo:P Og det dabber vel litt av etterhvert om han nettopp har kjøpt seg. Men å sette regler for spilling har jeg ikke tro på, TS er jo ikke mora hans, han må kunne balansere livet sitt selv. Så objektivt sett har jeg ikke noe i mot spilling(de fleste spill i dag lages jo for voksne, ikke for barn), men det er nå som med andre ting også; too much of a good thing er aldri bra, enten det er spilling, drikking, trening osv. Pluss at om du TS ikke liker spilling så tror jeg ikke dere vil klare å være sammen i det lange løp. Jeg hater fotball, og kunne ikke vært sammen med en fotballidiot under noen omstendigheter, uansett hvor fantastisk mannen er ellers. En gamer kan jeg derimot fint være sammen med. Så det kommer jo an på en selv også om man deler interessen. Anonymous poster hash: 90ba1...509 1
Longgone Skrevet 22. februar 2014 #11 Skrevet 22. februar 2014 Lag en avtale sammen med han når det er greit å spille. F.eks at husarbeid, oppvask, middagslaging og slike ting skal være utført før han kan spille. Og at han f.eks ikke får spille fra kl 21 i på kvelden, slik dere kan ha fellestid sammen. Han er 26, ikke 9. 4
Luckiness Skrevet 22. februar 2014 #12 Skrevet 22. februar 2014 Huff, høres ut som et barn Anonymous poster hash: a957b...5bf Ja, gjør jo egentlig det. Men hva om han f.eks var ute å trente hele tiden? Eller satt å leste bøker hele tiden? Slik at det gikk utover forholdet, siden han hadde vært mer opptatt av sine hobbyer enn å bry seg om kjæresten og tid hvor man gjorde ting sammen? Blir jo det samme. Og for å få ting til å fungere i forhold til hverandres hobbyer, så kan det være lurt å ha avtaler om når det er greit og når det ikke er greit å gjøre en hobby. Slik ikke den ene står igjen, mens den andre koser seg med sin hobby. 2
Luckiness Skrevet 22. februar 2014 #13 Skrevet 22. februar 2014 Han er ikke barnet hennes. Greit nok å bli enig om at tid sammen skal prioriteres, det lyder fornuftig, men at han "ikke får spille fra kl. 21 på kvelden" er jo total barnehage. Vel er spilling nok en barnslig hobby, men det at han ikke kan spille før han har gått ut med søpla og aldri etter Dagsrevyen 21 er en garanti for trøbbel. Anonymous poster hash: 7a263...1ed Det med klokkeslettet var et eksempel
Gjest Eurodice Skrevet 22. februar 2014 #14 Skrevet 22. februar 2014 Du må nok innse at forholdet er tapt, at spillegalskapen vinner.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #15 Skrevet 22. februar 2014 Jens Stoltenberg spiller også PC-spill! Og Frank Underwood! :-p Han har sikkert litt dilla nå i begynnelsen og så roer det seg etter hvert. Jeg ser ikke noe galt i å spille. Samboeren min gjør også det innimellom.Anonymous poster hash: 1a277...9bb 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #16 Skrevet 22. februar 2014 Jens Stoltenberg spiller også PC-spill! Og Frank Underwood! :-p Han har sikkert litt dilla nå i begynnelsen og så roer det seg etter hvert. Jeg ser ikke noe galt i å spille. Samboeren min gjør også det innimellom.Anonymous poster hash: 1a277...9bb
Veggdyret Skrevet 22. februar 2014 #17 Skrevet 22. februar 2014 Jeg møtte samboeren min gjennom et spill, da var han 33 og jeg 25 og vi spilte store deler av fritiden begge to. Det blir mindre tid til det nå som vi har en baby i hus, men vi spiller fremdeles begge to. Klarer ikke å se på det som en dårligere hobby enn TV-titting, scrapbooking, frimerkesamling eller fluebinding. Sosialt er det også, vi har fått venner fra halve verden, og vi opprettholder kontakten med mange gamle studievenner etc. som bor langt unna, ved å spille sammen med dem. Så; bli med ham og spill du også! 5
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #18 Skrevet 22. februar 2014 Jeg er heldig sånn Jeg har tjent meg rik på data, og forsørger hele familien på det. Så da får jeg game når jeg vil stort sett Synes bare gaming uten å gjøre noe som helst produktivt på samme PC er bare bortkastet tid. Men det er mer stimulerende enn å se på FEM hele dagen - men det finnes en mellomting, da Anonymous poster hash: d18af...b47 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #19 Skrevet 22. februar 2014 Da får du bare gå å finne deg en annen en . Mange menn som har spillkvelder altså . Syns du er barnslig som ikke klarer å forstå at dette er noe mange voksne kan gjøre . Samboeren min er høyt utdannet, og er alt annet enn et "barn", men han elsker å ha disse spillkveldene med sine venner . Han er 27 . Å han setter av tid til meg, og jeg bryr meg ikke om at han spiller . Om du er misfornøyd sier du ifra men tror ikke dette forholdet ditt varer for er tydelig at du vil han skal oppføre seg og "vokse opp" ? Er voksne mannfolk som spiller disse spillene . Han gjør også produktive ting men akkurat som jeg sitter å ser på dumme såpeserier liker han å spille vi har alle slike sider . Men om han spiller 24/7 forstår jeg at du blir irritert men ikke forvent at han skal kaste bort spillene sine . Da kveler du han . Da må du finne deg en annen mann .Anonymous poster hash: ccafd...2aa 5
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #20 Skrevet 22. februar 2014 Huff. Turn off Anonymous poster hash: b8696...289
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå