Livets datter Skrevet 27. mai 2004 #1 Skrevet 27. mai 2004 http://www.berusad.com/uteliggare/ Det var ikke mye sjenanse der i gården, nei...
Gjest Myumi Skrevet 27. mai 2004 #2 Skrevet 27. mai 2004 Er det mulig for kvinner å ha så mye kroppshår :o
Gjest Catwoman Skrevet 27. mai 2004 #3 Skrevet 27. mai 2004 Er det mulig for kvinner å ha så mye kroppshår :o Så ikke noen der som hadde så unormalt mye kroppshår jeg
Livets datter Skrevet 27. mai 2004 Forfatter #6 Skrevet 27. mai 2004 Poenget med tråden, eller poenget med det de gjør??
Suzy Skrevet 27. mai 2004 #8 Skrevet 27. mai 2004 Poenget med tråden' date= eller poenget med det de gjør?? Med det de gjør - tråden er jo morsom!
Livets datter Skrevet 27. mai 2004 Forfatter #9 Skrevet 27. mai 2004 Tja, si det. Det finnes jo måter å ha sex på i det fri uten å være SÅPASS på utstilling...
Gjest lurven Skrevet 27. mai 2004 #11 Skrevet 27. mai 2004 jeg husker den saken det var en protest mot boligprisene i stockholm eller noe sånt..
Livets datter Skrevet 27. mai 2004 Forfatter #12 Skrevet 27. mai 2004 jeg husker den saken det var en protest mot boligprisene i stockholm eller noe sånt.. Åh, da skjønner jeg litt mer!
Gjest Poirot Skrevet 27. mai 2004 #16 Skrevet 27. mai 2004 Er det mulig for kvinner å ha så mye kroppshår :o Forventer du at folk som ikke har noe sted å bo skal bruke penger på barbering og voksing? Og hvor skulle de isåfall gjøre dette? Disse bildene ble att i en demonstrasjon holdt i Stockholm, for å sette fokus på at folk uten husly har behov som alle andre mennesker, for vi er alle like. Men hvor skal de få utløp for sine behov, når det ikkee r lov til å ha sex offentlig og de ikke blir tilbudt husly? Denne demonstrasjonen satte spørsmålet på spissen.
Gjest lurven Skrevet 27. mai 2004 #17 Skrevet 27. mai 2004 men uteliggere burde ikke ha munnsex vel.. bruker vel ikke så mye vann i de nedre regioner vel
Gjest Poirot Skrevet 27. mai 2004 #18 Skrevet 27. mai 2004 men uteliggere burde ikke ha munnsex vel.. bruker vel ikke så mye vann i de nedre regioner vel Det er vel opptil dem selv å vurdere. Har forøvrig selv møtt uteliggere som foretar full kroppsvask på eks Mac donalds, så flere prøver nok å få det til i den grad det er tilrettelagt.
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2004 #19 Skrevet 27. mai 2004 Kul demonstrasjon. Så sterke og direkte midler må vel tas i bruk for at folk skal få øynene opp for at selv uteliggere er mennesker. Og alle uteliggere er ikke møkkete narkiser - tro det eller ei... Og den kommentaren om kroppshår...... :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå