AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Lurte på hvor mye tid deres barn er foran en skjerm på hverdager og i helger (internett/tv/mobil/spill osv), og hvor gamle de er. 1. Hvor mye tid om dagen bruker barna deres foran en skjerm? 2. Begrenser dere? Anonymous poster hash: 547cf...cb5
Nordvesta Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 1. På hverdagene ca.20/30 min. Det er barne-tv. I helgene litt mer, da spiller hun gjerne litt på iPad og ser film, - kommer an på hva vi finner på, været og om jeg har eksamensperiode 2. Nei. Hun er bare 3 år og begrenser seg selv. Hun blir fort lei og vil helst være i aktivitet, inne eller ute.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 1. På hverdagene ca.20/30 min. Det er barne-tv. I helgene litt mer, da spiller hun gjerne litt på iPad og ser film, - kommer an på hva vi finner på, været og om jeg har eksamensperiode 2. Nei. Hun er bare 3 år og begrenser seg selv. Hun blir fort lei og vil helst være i aktivitet, inne eller ute. Takk for svar! Andre som vil dele hvordan de gjør det, eventuelt hva de tenker om saken? Anonymous poster hash: 547cf...cb5
Leanne Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 De er 7 og 9 Hverdagene ser de på superkviss og supernytt, 30 min. +evt data hvis det er til lekser, eldste har noen oppgaver på data og minste gjør noen ganger ekstra oppgaver på data. I helgene kan de ha på iPad etter de selv har kledd på seg og spist en brødskive, og holde på frem til vi spiser en felles frokost når vi voksne har kommet oss ut av senga de kan bruke den fra ca 7.30-10, men begge leker med andre ting innimellom så de sitter ikke bare bak nettbrettet. Etter frokosten legger vi det bort, de ser noe barnetv på kvelden, ca 30/45 min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå