Gå til innhold

folk som vil date meg, men er stille i flere dager før daten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har opplevd noen ganger at en date av meg, som jeg skal på date med er stille i flere dager før daten, men allikevel vil møtes... Jeg synes det er rart at de er stille så lenge, og jeg begynner å bli uinteressert å gå på daten.....

Hva tenker dere om det? Har noen opplevd det samme?

Anonymous poster hash: 20063...66a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd det samme, endte med at jeg mistet interessen og ikke dro.

Han brukte veldig lang tid på å svare på meldinger - leste dem men svarte ikke før dagen derpå osv. Det gadd jeg ikke, gjorde meg usikker rett og slett

Anonymous poster hash: d230c...095
Skrevet

Har opplevd det samme, endte med at jeg mistet interessen og ikke dro. Han brukte veldig lang tid på å svare på meldinger - leste dem men svarte ikke før dagen derpå osv. Det gadd jeg ikke, gjorde meg usikker rett og slett Anonymous poster hash: d230c...095

slik er det her også. Det gjør meg rett og slett usikker.... I begynnelsen skrev han ofte men i det vi avtalte å møtes har det dabbet kraftig av, og det synes jeg er negativt. Hvis en person er interessert i å bli kjent så bør han vise det bedre.

Anonymous poster hash: 20063...66a

Skrevet

Helt enig med deg... !

Anonymous poster hash: d230c...095
Skrevet

Blir du alltid invitert til date langt frem i tid? Aldri "nå på fredag"?

Skrevet

Når man har avtalt å møtes er det ikke så mye vits i å bruke noe særlig mer tid på meldinger før man vet om kjemien funker. Ihvertfall der det er snakk første date.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...