AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Jeg har opplevd noen ganger at en date av meg, som jeg skal på date med er stille i flere dager før daten, men allikevel vil møtes... Jeg synes det er rart at de er stille så lenge, og jeg begynner å bli uinteressert å gå på daten..... Hva tenker dere om det? Har noen opplevd det samme? Anonymous poster hash: 20063...66a
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 Har opplevd det samme, endte med at jeg mistet interessen og ikke dro. Han brukte veldig lang tid på å svare på meldinger - leste dem men svarte ikke før dagen derpå osv. Det gadd jeg ikke, gjorde meg usikker rett og slett Anonymous poster hash: d230c...095
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 Har opplevd det samme, endte med at jeg mistet interessen og ikke dro. Han brukte veldig lang tid på å svare på meldinger - leste dem men svarte ikke før dagen derpå osv. Det gadd jeg ikke, gjorde meg usikker rett og slett Anonymous poster hash: d230c...095 slik er det her også. Det gjør meg rett og slett usikker.... I begynnelsen skrev han ofte men i det vi avtalte å møtes har det dabbet kraftig av, og det synes jeg er negativt. Hvis en person er interessert i å bli kjent så bør han vise det bedre.Anonymous poster hash: 20063...66a
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #4 Skrevet 22. februar 2014 Helt enig med deg... ! Anonymous poster hash: d230c...095
Marie90 Skrevet 22. februar 2014 #5 Skrevet 22. februar 2014 Blir du alltid invitert til date langt frem i tid? Aldri "nå på fredag"?
guttemann Skrevet 22. februar 2014 #6 Skrevet 22. februar 2014 Når man har avtalt å møtes er det ikke så mye vits i å bruke noe særlig mer tid på meldinger før man vet om kjemien funker. Ihvertfall der det er snakk første date.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå