Gjest Marlene Skrevet 27. mai 2004 #1 Skrevet 27. mai 2004 Forventer dere at dere skal være det beste som har hendt kjærestene deres og at han aldri skal ha vært så glad i noen andre før som det han er i dere? Det forventer jeg! Hvis jeg ikke er det beste som har hendt kjæresten min, betyr det at en av eksene er det beste som har hendt han, og det hadde jeg ikke aksptert, hadde gått ut av forholdet.
Gjest Moonshadow Skrevet 27. mai 2004 #2 Skrevet 27. mai 2004 Om jeg skal gå inn i ett nytt forhold så må han overgå min ex.. Kanskje ikke så lett, derfor er jeg singel.. Da skal den jeg er sammen med være det beste som har hendt meg og jeg skal elske han høyere enn noen andre. Da forventer jeg at han har samme følelser for meg også.. Men det kan jo selvfølgelig ta litt tid før det føles så sterkt.
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2004 #3 Skrevet 27. mai 2004 Om jeg skal gå inn i ett nytt forhold så må han overgå min ex.. Kanskje ikke så lett' date=' derfor er jeg singel.. Da skal den jeg er sammen med være det beste som har hendt meg og jeg skal elske han høyere enn noen andre. Da forventer jeg at han har samme følelser for meg også.. Men det kan jo selvfølgelig ta litt tid før det føles så sterkt.[/quote'] Det mener jeg også. Det er en grunn til at det ble slutt med eksen. Og neste gang man finner seg en kjæreste så finner velger man seg en kjæreste som ikke har samme feilen som eksen hadde. Derfor føler alltid jeg at min siste kjæreste er det beste som har hendt meg, fordi han ikke har de samme feilene som eksen hadde. Derfor er jeg også er mer glad i min siste kjæreste.
VesleBråka Skrevet 27. mai 2004 #4 Skrevet 27. mai 2004 Jeg er veldig kresen og har satset på forbedring for hver gang. Har ikke hatt så mange kjærester heller, fordi jeg er kresen. Noenganger forbedrer man ett område mens et annet blir verre, noe man ikke la merke til først..
Gjest Moonshadow Skrevet 27. mai 2004 #5 Skrevet 27. mai 2004 Har hatt en siden min ex som jeg kaller han. Men grunnen til at det er han jeg sammenligner med er at han var noe spesielt for meg. Fant ingen feil med han som betydde noe. Det er ikke sånn at jeg føler den siste var den beste eller noe sånt.. Bare det at det er kun en mann jeg har elsket på den måten..
Gjest TomKrus Skrevet 27. mai 2004 #6 Skrevet 27. mai 2004 Det er nå ikke feil jeg går etter da. Føler ikke at mine ekser hadde noen feil med seg, samtidig håper jeg ikke at de tenker på den samme måten om meg. Selv ser jeg etter noen som er mer kompatibel med meg, ikke en som har mindre feil enn tidligere kjærester.
Gjest 1111 Skrevet 27. mai 2004 #7 Skrevet 27. mai 2004 Jeg kan jo ikke kreve at jeg er det beste som har hendt kjæresten min, men jeg håper på at jeg er det. jeg vil helst ikke at han skal tenke tilbake på exen sin som det beste som har hendt ham og at jeg ikke er så spesiell..
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2004 #8 Skrevet 27. mai 2004 Jeg kan jo ikke kreve at jeg er det beste som har hendt kjæresten min' date= men jeg håper på at jeg er det. jeg vil helst ikke at han skal tenke tilbake på exen sin som det beste som har hendt ham og at jeg ikke er så spesiell.. Så du ville godatt at du ikke var det beste som hadde hendt han, men at ei annen jente fra fortiden var det beste som hadde hendt han? :o Merkelig..
Gjest 1111 Skrevet 27. mai 2004 #9 Skrevet 27. mai 2004 Det jeg mener er at jeg ikke kan kreve at han føler det slik, jeg kan tross alt ikke kontrollere følelsene hans. men jeg ville hatt store problemer med å takle det ja..
Gjest OnkelSkrue Skrevet 27. mai 2004 #10 Skrevet 27. mai 2004 Jeg pleier alltid å si at "du er kvinnen i denne perioden av mitt liv". Rent umiddelbart blir de glade, før de har fått tenkt seg om.
Gjest gjesta Skrevet 27. mai 2004 #11 Skrevet 27. mai 2004 Jeg vil være det beste som har hendt kjæresten min, men jeg kan ikke kreve at jeg er det. Hadde blitt sur om det hadde vært eksen hans, men det er helt greit at han sier at noe av det beste som har hendt han er da lillesøsteren hans ble født o.l. Så det trenger nødvendigvis ikke å være en annen eks som er det beste som har hendt han. Men kjæresten min er veldig flink til å føle meg spesiell, og sier ofte at jeg er det aller beste som har hendt han, og at jeg er den han er mest glad i i hele verden (bortsett fra lillesøsteren hans da, men jeg kan dele med henne).
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2004 #12 Skrevet 27. mai 2004 Hva hvis kjærestene deres hadde sagt følgende da: "Eksen min vil alltid være det beste som har hendt meg, og hun vil alltid være mest spesiell, men jeg vil ikke gå tilbake til henne fordi det ble jo slitt mellom meg og henne og nå har jeg jo deg" ?
Gjest 1111 Skrevet 27. mai 2004 #13 Skrevet 27. mai 2004 Hva hvis kjærestene deres hadde sagt følgende da: "Eksen min vil alltid være det beste som har hendt meg, og hun vil alltid være mest spesiell, men jeg vil ikke gå tilbake til henne fordi det ble jo slitt mellom meg og henne og nå har jeg jo deg" ? Jeg ville blitt vanvittig såret. det hadde vært unødvendig av han å si det.. Men som sagt, jeg kan ikke kreve at jeg skal være det beste som har hendt ham..
Gjest Moonshadow Skrevet 27. mai 2004 #14 Skrevet 27. mai 2004 Hva hvis kjærestene deres hadde sagt følgende da: "Eksen min vil alltid være det beste som har hendt meg, og hun vil alltid være mest spesiell, men jeg vil ikke gå tilbake til henne fordi det ble jo slitt mellom meg og henne og nå har jeg jo deg" ? Jeg ville ikke klart og fortsette forholdet med en mann som sa noe slikt... Jeg vil være den eneste min kjære tenker sånn om..
Gjest gjesta Skrevet 27. mai 2004 #15 Skrevet 27. mai 2004 Hva hvis kjærestene deres hadde sagt følgende da: "Eksen min vil alltid være det beste som har hendt meg, og hun vil alltid være mest spesiell, men jeg vil ikke gå tilbake til henne fordi det ble jo slitt mellom meg og henne og nå har jeg jo deg" ? Jeg hadde ikke klart å ha et forhold til noen som sa noe slik. Jeg vil være den mest spesielle og det beste som har hendt han.
Suzy Skrevet 27. mai 2004 #16 Skrevet 27. mai 2004 Forventer dere at dere skal være det beste som har hendt kjærestene deres og at han aldri skal ha vært så glad i noen andre før som det han er i dere? Det forventer jeg! Hvis jeg ikke er det beste som har hendt kjæresten min, betyr det at en av eksene er det beste som har hendt han, og det hadde jeg ikke aksptert, hadde gått ut av forholdet. Forvernter og forventer...? Jeg regner vel bare med at det er sånn, hvis ikke ville han vel ikke vært sammen med meg... ?
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2004 #17 Skrevet 30. mai 2004 Så hvis dere hadde visst at kjærestene deres hadde det bedre med eksen sin da de var sammen enn han har det med deg nå og at hun var det beste som hadde hendt han og at han var mer glad i ho enn det han er i deg nå, hadde dere brutt? Jeg hadde nok i allefall gjort det! Hvis jeg sa til kjæresten min at han var det beste som har hendt meg og at jeg aldri har følt liknende, men at han ikke sa noe tilbake, hadde jeg nok brutt med han. Vanskelig å fortsette forholdet.. Jeg vil være det beste som har hendt kjæresten min og vil ikke at han skal ha følt det slik for noen andre før, som det han føler for meg. For det er det jeg føler for han.
Gjest Hillary.. Skrevet 30. mai 2004 #18 Skrevet 30. mai 2004 Forventer dere at dere skal være det beste som har hendt kjærestene deres og at han aldri skal ha vært så glad i noen andre før som det han er i dere? Det forventer jeg! Hvis jeg ikke er det beste som har hendt kjæresten min, betyr det at en av eksene er det beste som har hendt han, og det hadde jeg ikke aksptert, hadde gått ut av forholdet. Ja, hvis ikke den man er sammen med nå er den beste, så er det jo bare en nummer to, en man er sammen med bare for å være sammen med noen - som et fyll i ensomheten. Ellers takk. Sånn vil ikke jeg ha det.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 30. mai 2004 #19 Skrevet 30. mai 2004 Jeg er såpass trygg på kjæresten min at vi bryr oss ikke om fortid, men nåtid. Men han tar alltid opp "den jævla exen (...) jeg er så glad for at du ikke er sånn" da gjelder det frihet i forholdet, sitte hjemme og sippe for at han må ut osv. Så jeg antar jeg er det beste som har hendt han. Kanskje tilogmed som har hendt verden.
Rio Skrevet 30. mai 2004 #20 Skrevet 30. mai 2004 å nøye meg med å være nr 2 for typen min er ikke noen situasjon jeg gidder å befinne meg i.. da er det jammen lite vits i å ha et forhold.. nå er jeg heldigvis i den situasjonen at jeg vet at jeg er det beste som har hendt han, og motsatt.. så jeg bekymrer meg ikke i det hele tatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå