Mogens Skrevet 27. mai 2004 #1 Skrevet 27. mai 2004 Hei alle jenter. Har tenkt på dette. Er det noen som har brukt mobilen som vibrator? I nød? Kanskje man ikke tør å kjøpe vibrator? osv.... Mogens
Gjest Moonshadow Skrevet 27. mai 2004 #2 Skrevet 27. mai 2004 Er nok alt for svak vibrering på den ja.. Ikke noe vits i å prøve en gang
Gjest agurk Skrevet 27. mai 2004 #3 Skrevet 27. mai 2004 Men den vibrerer jo bare når den ringer.. Må få noen til å ringe til meg da. Blir litt mye planlegging for så lite..
Gjest TomKrus Skrevet 27. mai 2004 #4 Skrevet 27. mai 2004 Men den vibrerer jo bare når den ringer.. Må få noen til å ringe til meg da. Blir litt mye planlegging for så lite.. Hva er nummeret ditt?
Gjest Catwoman Skrevet 27. mai 2004 #6 Skrevet 27. mai 2004 jeg leste i vg en gang at det var kommet( eller kanskje de forsket på) en mobil som kunne omgjøres til vibrator om nødvendig
Suzy Skrevet 27. mai 2004 #7 Skrevet 27. mai 2004 Jeg begynner å tenke på å løfte den til øret igjen etterpå - full av kliss...
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2004 #8 Skrevet 27. mai 2004 Jeg begynner å tenke på å løfte den til øret igjen etterpå - full av kliss... - det tenkte jeg og Plutselig er det blitt tlf med lukt
Belle Skrevet 27. mai 2004 #9 Skrevet 27. mai 2004 Jajajaja,men sann..Ville ikke bruk mobilen "down there" Er ikke redd for å kjøpe slike ting selv,det er ikke flaut på noen måter..
Gjest For lite drive Skrevet 27. mai 2004 #10 Skrevet 27. mai 2004 Nei, vet du hva Mogens. En vibrerende mobil er det ingen futt i! Det må MYE sterkere saker til!! Man kan jo kjøre hele mobilen opp i sk******, men tenk hvis noen ringer akkurat da.
Hr. Brunstein Skrevet 27. mai 2004 #11 Skrevet 27. mai 2004 - det tenkte jeg og Plutselig er det blitt tlf med lukt Mener du løklukt Alex? Men oom mobiler skal brukes som vibratorer så faller jo hele konseptet om at mobilene skal bli mindre og mindre og mindre og mindre.... Plutselig er vi tilbake til hine hårde dager med svære sveivetelefoner... Jaja.
Gjest glamourgirl Skrevet 27. mai 2004 #12 Skrevet 27. mai 2004 Var visst ei japansk dame som måtte har hjelp til å fjerne en vibrerende mob fra rompa for et par år sida! Trenger ikke være store Bruno, bare de dirrer
Hr. Brunstein Skrevet 27. mai 2004 #13 Skrevet 27. mai 2004 Var visst ei japansk dame som måtte har hjelp til å fjerne en vibrerende mob fra rompa for et par år sida! Trenger ikke være store Bruno' date=' bare de dirrer [/quote'] Ja du har rett.....det betyr at jeg også kan forsøke det.....om de også kan puttes inn der....kan du ringe meg om 2 minutter Glammy?
Isiselin Skrevet 27. mai 2004 #14 Skrevet 27. mai 2004 Var inne på en javaspillside for å finne et morsomt tidtrøytespill og der kunne en altså laste ned et "spill" som gjorde at mobilen vibrerer sammenhengende til du slår av spillet... Men jeg vet ikke helt om jeg ville ha brukt telefonen der nede...
Hr. Brunstein Skrevet 27. mai 2004 #16 Skrevet 27. mai 2004 Du ringte ikke Glammy.....men kom akkurat til å tenke på at jeg sitter jo på et kontor....så jeg kan ringe meg selv. Putter den inn......... AU! Slår nummeret....... :o Helt ok faktisk..... !!
gutt_1982 Skrevet 27. mai 2004 #18 Skrevet 27. mai 2004 Svaret på spørsmålet finnes vel egentlig her DialAnOrgasm Løp og Kjøp! :-)
Gjest Forslag Skrevet 27. mai 2004 #19 Skrevet 27. mai 2004 Hr. Brunstein du irriterer meg kraftig med disse barnslige sex-tingene dine...kan du ikke bare kjøre en agurk opp i ræva og holde kjeft om mobiler som vibratorer? Jente 29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå