AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Jeg har datet en mann i ca tre uker, vi har møtt hverandre fire ganger og har en veldig fin kjemi og vi har snakket i timesvis når vi har møttes. Ikke noe sex enda, men klining har det vært. Jeg har fortalt ham at jeg ikke er noe glad i sms i forhold bortsett fra til korte beskjeder og at jeg heller vil ringes hvis det er noe. Han har ikke sagt noe på det. Vi har sendt hverandre noen få nattameldinger og beskjeder. I går var jeg ute og etter et par timer sjekket jeg telefonen min og da hadde han sendt meg fire meldinger av typen "koser du deg på byen?", "Håper du har det bra.", "Skal vi snakkes i morgen?". Jeg svarte ikke, jeg var ute med venner og følte meg ikke forpliktet til å sitte å ha en samtale med ham på telefonen samtidig. Da jeg kom hjem i ett-tiden hadde jeg fått femten meldinger totalt. Jeg gikk og la meg og leste dem ikke før jeg sto opp. Det var bare mas og på de siste sto det bare ting som "Hallo!", "Hva skjer?" osv. Så fikk jeg en ny melding hvor han spør om hvordan formen er (han hinter om at jeg er fyllesyk). Jeg kjente at all interessen bare rant ut av meg av dette maset. Jeg har jo ikke rukket å bli forelsket i ham ennå, men trodde helt klart at det var potensiale her. Nå synes jeg bare han er patetisk. Jeg ringte etter den siste meldingen. Han prøvde å tulle det bort og sa at han hadde bare tatt av litt fordi han likte meg så godt. Han visste at jeg ikke er noe glad i meldinger og det sa jeg også nå. Jeg sa at jeg ikke ville ha noe mer kontakt. Jeg tenker at en som ikke klarer å la være å mase sånn pga en kveld på byen må ha flere issues. Han ble veldig sur og forurettet og mente at det var dårlig gjort av meg og ikke gi ham en sjanse til og at jeg var for hard. Men jeg orker bare ikke folk som ikke har kontroll over seg selv og dermed skal kontrollere andre. Det var dumt, for han virket veldig ok. Nå ringer han, men jeg svarer ikke. Herlighet, femten meldinger... Anonymous poster hash: d9241...b96 41
Fuglen Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 Hehe ja, jeg skjønner hva du mener. Så utrolig turn-off. Men hadde kanskje vurdert å gi ham en sjanse til etter en stund da, hvis han klarte å begrense seg med masingen 5
Gjest Heartbeat Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 Prøv 200 meldinger du ! Ja men godt du sa ifra før du hadde viklet deg inn i et forhold med en slik en! Disse som sender slike har som regel dårlig selvfølelse og dårlig selvtillit har jeg inntrykk av og må ha bekreftelse hele tiden og kontroll. Godt du kvittet deg med han 12
Jodi Skrevet 22. februar 2014 #4 Skrevet 22. februar 2014 Enig med deg, en sikker måte å få min interesse til å slukne er ved sånt mas. Du kunne kanskje gitt ham en sjans da, men på den annen side - har du mistet interessen så er det vel ikke noe vits.....
Gjest rådyr Skrevet 22. februar 2014 #5 Skrevet 22. februar 2014 Ikke enig i at du skal gi han en sjanse. Han har nok vist sitt sanne ansikt allerede. 10
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #6 Skrevet 22. februar 2014 Prøv 200 meldinger du ! Ja men godt du sa ifra før du hadde viklet deg inn i et forhold med en slik en! Disse som sender slike har som regel dårlig selvfølelse og dårlig selvtillit har jeg inntrykk av og må ha bekreftelse hele tiden og kontroll. Godt du kvittet deg med han Har du fått 200 meldinger? Han har ringt to ganger nå. jeg skal ringe ham opp om en stund og høre hva han vil. Håper det ikke blir noe grining. Anonymous poster hash: d9241...b96
Gjest LadyGlaGla Skrevet 22. februar 2014 #7 Skrevet 22. februar 2014 Han er ikke den eneste mannen som dynger ned damer med meldinger. Han er nok betatt av deg. Jeg har fått like mange medlinger sjøl og jeg har tenkt som deg, - hjelpes for et mas! Si det til han, han lever nok i en villfarelse om at vi kvinner ikke kan få nok av oppmerksomhet og at vi synes det er greit. Og han her virker veldig usikker på seg selv også. Stakkars, tenker jeg da. 6
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #8 Skrevet 22. februar 2014 Si det til han, han lever nok i en villfarelse om at vi kvinner ikke kan få nok av oppmerksomhet og at vi synes det er greit. Og han her virker veldig usikker på seg selv også. Stakkars, tenker jeg da. Han visste jo at jeg ikke liker teksting. Det har jeg sagt veldig klart i fra om. Jeg mistenker at han drakk selv i går. Anonymous poster hash: d9241...b96 2
Gjest Heartbeat Skrevet 22. februar 2014 #9 Skrevet 22. februar 2014 Har du fått 200 meldinger? Han har ringt to ganger nå. jeg skal ringe ham opp om en stund og høre hva han vil. Håper det ikke blir noe grining. Anonymous poster hash: d9241...b96 Det gikk så langt at han faket sin egen død for å oppnå kontakt! Fikk et nytt nr der han skrev at det var synd at han- (hans navn ) omkom i den ulykka Da hadde det stått i avisa om en stygg ulykke med dødsfall her i avisa.. Noen går langt for å få kontakt... 21
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #10 Skrevet 22. februar 2014 Det gikk så langt at han faket sin egen død for å oppnå kontakt! Fikk et nytt nr der han skrev at det var synd at han- (hans navn ) omkom i den ulykka Da hadde det stått i avisa om en stygg ulykke med dødsfall her i avisa.. Noen går langt for å få kontakt... Gud hjelpe meg. Nå fikk jeg en grisemeldig av ham, han tror at han kan friste meg med kuk. Hahaha. Anonymous poster hash: d9241...b96 17
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #11 Skrevet 22. februar 2014 Noen menn skriver nesten ingen meldinger og når de skriver står det veldig lite der. Det er ikke ok det heller. Anonymous poster hash: 3cab5...2f8
Gjest LadyGlaGla Skrevet 22. februar 2014 #12 Skrevet 22. februar 2014 (endret) Han visste jo at jeg ikke liker teksting. Det har jeg sagt veldig klart i fra om. Jeg mistenker at han drakk selv i går. Anonymous poster hash: d9241...b96 Jeg sa i fra, om at jeg ikke var så glad i sms, jeg fikk 60 i løpet av et døgn. Det er ikke alltid det går inn, for å si det mildt. Det gikk så langt at jeg måtte blokke han på telefonen, synd det, for han var i utgangspunktet en hyggelig fyr. Endret 22. februar 2014 av LadyGlaGla 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #13 Skrevet 22. februar 2014 Fortsetter han å sende stadig verre ting, syns jeg han høres litt farlig ut. Han er kanskje en kontrollfreak som ikke gir seg ved første avslag. En sånn kontakt hadde jeg avsluttet tvert. Ikke ta telefonen når han ringer og ikke send melding. Anonymous poster hash: 3cab5...2f8 6
Gjest Evans Skrevet 22. februar 2014 #14 Skrevet 22. februar 2014 (endret) Det høres litt mye ut, men det er noen som ikke forstår at andre kan bli skremt av formye meldinger. Hvis du ikke ser noe som helst potensiale i han syns jeg du kan avslutte det hele. Men hvis du tenker at dette egentlig er en flott fyr, kan du jo si i fra om meldingene at det blir litt for meget for deg rett og slett, og se om han retter seg etter det. Edit: leste at TS hadde sagt i fra om at hun ikke liker teksting. Da har jeg ingen gode råd! Endret 22. februar 2014 av Evans
hjertesukka Skrevet 22. februar 2014 #15 Skrevet 22. februar 2014 Herregud, fyren hører jo ikke på hva du sier. At han nå prøver seg med sexprat viser jo hvor desperat og patetisk han er. Ville bare kuttet tvert. 11
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #16 Skrevet 22. februar 2014 Fortsetter han å sende stadig verre ting, syns jeg han høres litt farlig ut. Han er kanskje en kontrollfreak som ikke gir seg ved første avslag. En sånn kontakt hadde jeg avsluttet tvert. Ikke ta telefonen når han ringer og ikke send melding.Anonymous poster hash: 3cab5...2f8 Jeg skal ringe ham å be ham om å slutte, men jeg er ikke redd ham. Han har aldri vært hos meg og kommer seg ikke inn i bygningen her. Anonymous poster hash: d9241...b96
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #17 Skrevet 22. februar 2014 Du kunne vel bare svart på den første meldingen og sagt at du hadde det fint og at dere kunne snakkes i morgen. Jeg synes egentlig det er like teit å ignorere meldinger som å sende mange. Greit at man ikke sitter og ser på mobilen sin hele tiden, men når du først så at du hadde fått et par, kunne du jo ha sendt en respons. Anonymous poster hash: 2dbbf...286 40
Gjest Heartbeat Skrevet 22. februar 2014 #18 Skrevet 22. februar 2014 Gud hjelpe meg. Nå fikk jeg en grisemeldig av ham, han tror at han kan friste meg med kuk. Hahaha. Anonymous poster hash: d9241...b96 Creepy
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #19 Skrevet 22. februar 2014 Du kunne vel bare svart på den første meldingen og sagt at du hadde det fint og at dere kunne snakkes i morgen. Jeg synes egentlig det er like teit å ignorere meldinger som å sende mange. Greit at man ikke sitter og ser på mobilen sin hele tiden, men når du først så at du hadde fått et par, kunne du jo ha sendt en respons.Anonymous poster hash: 2dbbf...286 Nei, for første gangen jeg så på telefonen hadde jeg allerede fått fire meldinger som hare var tull. Så da var allerede grensa nådd. Anonymous poster hash: d9241...b96 11
kareen Skrevet 22. februar 2014 #20 Skrevet 22. februar 2014 Det var voldsomt til mas da. Men uansett ikke så hyggelig av deg å ikke svare. Greit nok at du ikke er så glad i å sende meldinger, men det er rett og slett nåtidens kommunikasjonsmåte. Det verste jeg vet er folk om ikke svarer, og i hvert fall de som tror de er "for gode" til å svare. 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå