Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk fra samboeren min litt før jul. Følte meg aldri god nok av ymse grunner, min sønn trivdes ikke med han og jeg synes han har noen egenskaper som jeg hater. Men, jeg er fortsatt svak for han og tenker mye på hvem han treffer og hva han gjør.

Han elsker meg fortsatt og vil ha meg tilbake. Vil gifte seg. Og ps. Vi er godt voksne.

Nå har han igjen kontakter meg og vilvi skal treffes i helgen. Han vil elske med meg, sove, kose etc.

Jeg derimot kan ikke fri meg for tanken at han bare vil ha seg noe, at han holder på å sprekke av kåtsksp og prøver å lure meg til å få seg noe. Eller kan det være at menn faktisk talt "har følelser" og at dette hadde betydd noe fint for han? Tror det er det jeg sliter med mest, at han "bare" vil ha noe å pule på....

Anonymous poster hash: c1fc5...536

Anonymous poster hash: d2080...895

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres akkurat ut som min eks. Han er så glad i meg, savner og kose og sove med meg. Men til syvende og sist så er det kun det at han er kåt som er greia har jeg funnet ut..

Anonymous poster hash: f4990...bb0

• Liker 1
Gjest LadyGlaGla
Skrevet (endret)

Menn har følelser og det kan jo være at han har det for deg. Men hva hjelper det når han har egenskaper du hater og din sønn ikke trives med han? Du følte deg ikke god nok heller.

Så, om sine følelser er det eneste han kan by deg, så holder jo ikke det? Ikke sant? Du skal jo også trives og ha det bra.

Endret av LadyGlaGla
  • Liker 2
Skrevet

Menn har følelser og det kan jo være at han har det for deg. Men hva hjelper det når han har egenskaper du hater og din sønn ikke trives med han? Du følte deg ikke god nok heller.

Så, om sine følelser er det eneste han kan by deg, så holder jo ikke det? Ikke sant? Du skal jo også trives og ha det bra.

Stemmer det. Men problemstillingen er ikke om jeg skal bli sammen med han igjen, det er helt uaktuelt, heller om jeg skal bruke kvelden hos han i dag..og elske med han...tror jeg hadde villet det om jeg hadde visst at det betydde noe fint for han, at han la følelser i det og at det ikke bare er sex... :-/

Gjest LadyGlaGla
Skrevet

Stemmer det. Men problemstillingen er ikke om jeg skal bli sammen med han igjen, det er helt uaktuelt, heller om jeg skal bruke kvelden hos han i dag..og elske med han...tror jeg hadde villet det om jeg hadde visst at det betydde noe fint for han, at han la følelser i det og at det ikke bare er sex... :-/

I en slik situasjon vil det jo være bedre om dere ikke har følelser for hverandre. Om det skal være at han har det, har jo du flyttet fra han, og da blir det jo ikke riktig ovenfor han.

Eller får jeg ikke helt tak i hva du ønsker?

• Liker 2
Skrevet

Bare en tanke, men..er det ikke litt kjipt av deg å tilbringe kvelden med han for kosens skyld, dersom han faktisk har følelser for deg og vil noe mer?
Du sier jo det er uaktuelt med forhold igjen, men dersom han vil gifte seg og faktisk har oppriktige følelser for deg, er det jo litt som å strø salt i såret om du gir han denne kvelden...

Anonymous poster hash: 9c700...f56
  • Liker 2
Skrevet

Bare en tanke, men..er det ikke litt kjipt av deg å tilbringe kvelden med han for kosens skyld, dersom han faktisk har følelser for deg og vil noe mer?

Du sier jo det er uaktuelt med forhold igjen, men dersom han vil gifte seg og faktisk har oppriktige følelser for deg, er det jo litt som å strø salt i såret om du gir han denne kvelden...

Anonymous poster hash: 9c700...f56

Han ver at jeg ikke vil ha han. Og det er han som foreslår denn "farvel-elskoven"..

Gjest LadyGlaGla
Skrevet

Han ver at jeg ikke vil ha han. Og det er han som foreslår denn "farvel-elskoven"..

Du vil ikke ha han, men håper han vil ha deg, slik at sexen skal bety noe? Men du skal ikke legge noe i det? Da utnytter du han jo? Jeg synes dette høres ut som en dårlig plan.

• Liker 1
Skrevet

Du vil ikke ha han, men håper han vil ha deg, slik at sexen skal bety noe? Men du skal ikke legge noe i det? Da utnytter du han jo? Jeg synes dette høres ut som en dårlig plan.

Du treffer hodet på spikeren her. Tror jeg føler for å ta hevn...være mot han slik han var mot meg i lange tider. Men sikkert en dårlig plan ja...

Gjest LadyGlaGla
Skrevet

Du treffer hodet på spikeren her. Tror jeg føler for å ta hevn...være mot han slik han var mot meg i lange tider. Men sikkert en dårlig plan ja...

Jeg mistenkte at det var slik det hang i sammen ja, men det er bra du ser det selv. Og jeg er redd det blir vondt for deg også.

Har han følelser for deg, skader du han (og deg selv, for du vil jo ikke synke ned på hans nivå)

Har han ikke følelser for deg bruker han deg.

Hadde jeg vært deg hadde jeg ville gjort noe helt annet i helga, noe trivelig og gøy, uten han. Da tror jeg du vil føle deg mye bedre. Og da kan du tenke at du var ei sterk dame som klarte å gå videre.

Men selvsagt, du kan kose deg litt med tanken på at det er en mann der ute som liker deg godt. Det er lov.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...