Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk fra samboeren min litt før jul. Følte meg aldri god nok av ymse grunner, min sønn trivdes ikke med han og jeg synes han har noen egenskaper som jeg hater. Men, jeg er fortsatt svak for han og tenker mye på hvem han treffer og hva han gjør.

Han elsker meg fortsatt og vil ha meg tilbake. Vil gifte seg. Og ps. Vi er godt voksne.

Nå har han igjen kontakter meg og vilvi skal treffes i helgen. Han vil elske med meg, sove, kose etc.

Jeg derimot kan ikke fri meg for tanken at han bare vil ha seg noe, at han holder på å sprekke av kåtsksp og prøver å lure meg til å få seg noe. Eller kan det være at menn faktisk talt "har følelser" og at dette hadde betydd noe fint for han? Tror det er det jeg sliter med mest, at han "bare" vil ha noe å pule på....

Anonymous poster hash: c1fc5...536

Anonymous poster hash: d2080...895

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk på hva som gorde at du gikk fra ham. Hold på det, og ikke bli svak. Ikke la han utnytte deg for sex.

Anonymous poster hash: 912f8...56f
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Altså, hvis du ikke har tenkt å gå tilbake til han uansett, så er det vel ingen grunn til at dere skal ha dere, selv om motivet hans ikke er "bare" sex.

Dersom du vurderer å ta han tilbake, syns jeg dere skal møtes, og så skal du bevisst IKKE ha sex med han. Hvis han da blir sur, så vet du at han bare ville ha seg noe, og alt annet han sa bare var for å få seg noe. Hvis han virkelig har følelser for deg, føler du er "theone" og vil ha deg tilbake - da klarer han å vente med sex til dere har løst de problemene dere har.

Endret av TrickyCicci

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...