Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2004 #1 Skrevet 27. mai 2004 Lasse Kjus setter foten ned og boikoter de nye reglene Dette er vel å ta det for langt Hva sier dere? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=228182
LilleBille Skrevet 27. mai 2004 #3 Skrevet 27. mai 2004 .. ville du i det hele tatt kunne sette opp en liste over hvor du er til en hver tid for det kommende året?? :o Det kan ikke jeg - og det ville jeg heller ikke vært villig til. Det får være nok at forbund el. har telefonnummer/mobilnummer -(i dagens samfunn er de aller fleste tilgjengelig på telefon til en hver tid) og blir det aktuelt med en test - får de ringe og si at "nå kommer vi".... - hvor er du?
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2004 #4 Skrevet 27. mai 2004 .. ville du i det hele tatt kunne sette opp en liste over hvor du er til en hver tid for det kommende året?? :o Det kan ikke jeg - og det ville jeg heller ikke vært villig til. Det får være nok at forbund el. har telefonnummer/mobilnummer -(i dagens samfunn er de aller fleste tilgjengelig på telefon til en hver tid) og blir det aktuelt med en test - får de ringe og si at "nå kommer vi".... - hvor er du? Helt enig , jeg kan ikke fatte at denne reglen faktisk har gått igjennom. Kjuseren risikerer jo nå å bli utestengt to år
Crazee Skrevet 27. mai 2004 #5 Skrevet 27. mai 2004 Er einig med Kjus - og håpar fleire (topp)utøvarar er av same meining.
manji Skrevet 27. mai 2004 #6 Skrevet 27. mai 2004 Gjelder denne regelen for folk i fotballverdenen også? Må alle fotballspillere i de forskjellige lands eliteserier også følge disse reglene?
LilleBille Skrevet 27. mai 2004 #7 Skrevet 27. mai 2004 Dopingreglene gjelder vel for alle vel... selv om fotballforbundet helst straffer sine "selv".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå