HellCat Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 (endret) Hei!I løpet av 1 1/2 år har jeg gått ned ca 17 kg, fra 80kg til 62 kg. Jeg er 26 år gammel, og 168 høy. Vektreduksjonen har kommet som et resultat av trening og et moderat lavkarbo kosthold. Nå har det seg slik at jeg har bestilt brudekjolen min jeg skal bruke i september. Pga. lang leveringstid måtte jeg bestille den allerede nå. Jeg er derfor nødt til å stagnere vektnedgangen min, og ikke gå ned noen flere cm rundt midje, lår og bryst. Jeg kvier meg for å gi opp treningen, da de gir meg veldig mye overskudd. Jeg lurer derfor på om dere har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å holde målene stabile, samtidig som jeg gjerne vil stramme opp litt og bygge muskler. Er det i det hele tatt mulig? Nå består min treninguke av 3-4 timeslange økter i uka, med 80% kondisjon/puls. Vil det ha noen hensikt å bytte til 50/50 kondisjon/styrke? Og hva med kosthold, bør det endres noe der? Nå lever jeg på moderat lavkarbo, som vil si lavkarbobrød til frokost, mye grønnsaker, kjøtt og fisk ellers. Lite frukt. Tusen takk for all hjelp dere kan gi! Endret 22. februar 2014 av HellCat
Gjest Nanne70 Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 Begynn å trene 80% styrke og 20% kardio, fortsett med det kostholdet du har. Opplever du fortsatt vektnedgang, kan du øke energiinntaket.
HellCat Skrevet 22. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2014 Begynn å trene 80% styrke og 20% kardio, fortsett med det kostholdet du har. Opplever du fortsatt vektnedgang, kan du øke energiinntaket. Takk for råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå