AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Tenkte jeg skulle være smart og kjøpe meg en billig BH fra Kappahl. Str 80 E tskjorteBH. Brukte den 3-4 ganger, så kjente jeg plutselig at jeg fikk så vondt i puppen da jeg byde meg ned. Jøss, tenkte jeg, og glana ned i utringningen, og der så jeg at metallspola hadde gått gjennom stoffet! Tvert gjennom, nesten på enden... Jeg forsøkte å sy den igjen, men bomma visst litt på hvor hullet var. Så samme dagen, gikk den andre spola ut gjennom stoffet. For noe dritt! Det var skikkelig dårlige greier altså, anbefaler IKKE å kjøpe de BHene fra Kappahl. Anonymous poster hash: 5cdf5...3ae
Jade Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 Tragisk. Har gått på den smellen selv når jeg var yngre. Nå betaler jeg heller noen hundrelapper ekstra for bedre kvalitet og bedre passform også! Og det er jo komplett umulig å sy igjen de hullene. Tro meg, jeg har prøvd og prøvd!
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Ta den med til butikken, og reklamer på den. Du får ikke pengene igjen dersom du ikke har kvittering, men en tilgodelapp. De bruker å være veldig greie med reklamasjoner. Det kan være lurt å snakke med butikksjef eller fast ansatt ettersom de bruker å ha mer peiling enn ekstrahjelpene, som som regel er der i helgene og på ettermiddagen Anonymous poster hash: 08973...884
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå