AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Kjæresten min og jeg har vært sammen i ett år, og har i grunn ikke vært så mye ute på byen, før i det siste. Han blir med kompiser, og det er jo greit. Jeg blir litt bekymret, siden jeg ikke er vant til det, men jeg sier jeg setter pris på alt av meldinger. Sist gang fikk jeg ikke tak i han før tre, hvor han sa "hei, har bare ett prosent strøm, jeg elsker deg". Da kom han ikke hjem før dagen etter. Denne gangen er han i syden, og han sendte meg meldinger hele kvelden, helt til de skulle ut. Da gikk det fra kl 12 til 6 uten en lyd. Jeg sende meld kl seks "du lovte å sende melding, alt bra", så skrev han "på vei hjem" og "jenta mi", så stopper han å svare. Han tar ikke telefonen når jeg ringer. Ja, jeg er kanskje litt bekymret, men det er fordi jeg ikke er vant til at han er ute. Og han nekter nesten meg å dra ut. Hva synes dere? Overreagerer jeg? Anonymous poster hash: 85cbe...61c
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 Nei, jeg mener du har all rett til å vite hvor din kjære er og hva han driver med når han er ute. Hadde jeg vært deg så ville jeg dratt ut selv, ringt han og sett hvordan han liker å bli behandlet på den måten.Anonymous poster hash: 7dec4...541 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 Takk!! Har faktisk tenkt på det, å "ta igjen". Men da er jeg jo plutselig like barnslig.. Men frister veldig! Sist helg var jeg på en bitte liten fest (bare ti mennesker), og da sendte jeg han meldinger hele tiden. Da sa jeg "du fortjener ikke dette, egentlig vil jeg bare ta igjen, men jeg skal ikke være en så dårlig kjæreste". Men nå frister det veldig, når han gjør det gang på gang Anonymous poster hash: 85cbe...61c
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #4 Skrevet 22. februar 2014 Jeg hadde tatt igjen med samme mynt. Eneste som funker her i gården. Min var også en sånn type som ikke sendte nattameldinger etc, da jeg sluttet å gjøre det samme fikk pipa en annen lyd:) Det var visst ikke så gøy å ikke høre fra meg! Anonymous poster hash: 8ed95...f3d
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #5 Skrevet 22. februar 2014 Jeg tåler ikke at min kjære er ute på byen uten meg. Jeg vil ha ham her med meg i senga mi og kose. Anonymous poster hash: 7dec4...541
Shira Skrevet 22. februar 2014 #6 Skrevet 22. februar 2014 Jeg tåler ikke at min kjære er ute på byen uten meg. Jeg vil ha ham her med meg i senga mi og kose.Anonymous poster hash: 7dec4...541 Er du seriøs? Lar du han ikke være ute aleine? 6
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #7 Skrevet 22. februar 2014 Han svarer ikke i det hele tatt, tror dere han har sovnet? Er redd han er med en jente.. Anonymous poster hash: 85cbe...61c
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #8 Skrevet 22. februar 2014 Er du seriøs? Lar du han ikke være ute aleine? Lar han være ute alene, men han kan sende en melding eller to å si at det går fint med han Anonymous poster hash: 85cbe...61c
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #9 Skrevet 22. februar 2014 Lar han være ute alene, men han kan sende en melding eller to å si at det går fint med han Anonymous poster hash: 85cbe...61c Obs.. Trodde den var til meg Anonymous poster hash: 85cbe...61c
Shira Skrevet 22. februar 2014 #10 Skrevet 22. februar 2014 Lar han være ute alene, men han kan sende en melding eller to å si at det går fint med han Anonymous poster hash: 85cbe...61c Sant nok. Min er alltid veldig følsom i fylla og sender ofte meldinger om hvor høyt han elsker og savner meg
#Sunrise Skrevet 22. februar 2014 #11 Skrevet 22. februar 2014 Folk som sitter og sender meldinger med kjæresten hele tiden trenger vel ikke dra ut:p er grusomt kjedelig, med folk som har med kjøresten sin over tlf:s 5
Jade Skrevet 22. februar 2014 #12 Skrevet 22. februar 2014 Når man drar på byn, så drar man på byn for å snakke med de man er sammen med. Ikke for å snakke med hun/han som sitter hjemme. Man må klare seg uten oppmerksomheten til kjæresten de timene de er ute. Finn nå på noe selv, da vel? Når jeg er på byn, kan det hende jeg ikke sjekker mobilen før klokka er ett. Vil mannen min noe viktig, så ringer han. Og jeg må ikke melde i hytt og pine at det går bra med meg (hallo?? Jeg er på byn, ikke i krigsherjede områder!) og at jeg elsker han og savner han. Selvsagt savner jeg han ikke!! Jeg har jo sett han noen timer tidligere! Skal jeg på nachspill eller rekker ikke nattbussen, så sier jeg selvsagt i fra. Hadde jeg vært ute med en venninne, og hun satt bare og meldet med typen sin, så hadde jeg bedt henne legge fra seg mobilen, eller reise hjem. Det er ikke noe vits å dra på byn med noen som er "borte vekke" og har meldeplikt til kjæresten 4 ganger i timen. Og nei, det er ikke greit at han nekter deg å dra ut. Det må være like regler for begge. 8
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #13 Skrevet 22. februar 2014 Før mobilens tid hadde vi ikke sånt problem. Hva er vitsen med og sende melding hele tiden når man er ute? Må jo stole på den andre. Hvorfor må dere damer ha bekreftelse HELE tia...... Anonymous poster hash: 13a36...be4 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #14 Skrevet 22. februar 2014 Jeg og typen drar alltid ut sammen vi Så vi har heldigvis ikke det problemet! Anonymous poster hash: 72df0...c86
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #15 Skrevet 22. februar 2014 Du overreagerer. Du EIER ham ikke og dersom du ønsker å være sammen med ham må du LÆRE detå stole på ham. Hysteriske kvinnfolk er ekle dyr.Anonymous poster hash: 14168...bb0 1
Gjest TheRighteous Skrevet 22. februar 2014 #16 Skrevet 22. februar 2014 (endret) Du overreagerer. Du EIER ham ikke og dersom du ønsker å være sammen med ham må du LÆRE detå stole på ham. Hysteriske kvinnfolk er ekle dyr.Anonymous poster hash: 14168...bb0 Det er jo han som nekter henne å dra ut. Så det er han som er et ekkelt dyr, isåfall. Endret 22. februar 2014 av TheRighteous
Jade Skrevet 22. februar 2014 #17 Skrevet 22. februar 2014 (endret) feil tråd - slettes Endret 22. februar 2014 av Jade
Lila Skrevet 22. februar 2014 #18 Skrevet 22. februar 2014 Du må bare slappe helt av og stole på kjæresten din. Hvis man er ute med venner, så er man ute med venner. Det er ikke kjekt å ha med seg en venn ut som sitter med nesen i mobilen hele kvelden! Snakk med han før han går ut, og be han ringe deg når han er på vei hjem. Prøv å bli litt selvstendig, så blir det mye hyggeligere for både deg og kjæresten din.
Shira Skrevet 22. februar 2014 #19 Skrevet 22. februar 2014 Jeg og typen drar alltid ut sammen vi Så vi har heldigvis ikke det problemet! Anonymous poster hash: 72df0...c86 Er jo greit å la han være ute med kompisene sine og da..
Nanami Skrevet 22. februar 2014 #20 Skrevet 22. februar 2014 Jeg blir ofte veldig bekymret når kjæresten er ute. Bekymret for at noe skal skje han altså, ikke at han skal være utro. Så jeg setter pris på en melding eller to hvor han bare sier at han har det bra eller hva han gjør. Og er også greit å få en nattamelding om han drar på nach eller ikke skal sove hjemme. Jeg går ikke på byen uten han, men jeg vet at han hadde fått helt angst om jeg ikke hadde svart iløpet av en hel kveld. Det har han også fortalt selv. Så jeg synes absolutt ikke du overreagerer. Og det med at han nekter deg å gå ut er jo bare tull. Nesten så han bør få smake sin egen medisin så han skjønner hvor lite kult det er for deg å sitte hjemme og bekymre deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå