Gå til innhold

jeg er en hemmelig beundrer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på jobb som jeg er avstandsforelsket i. Jeg tok anonymt kontakt med henne gjennom fb og har sendt henne kjærlighetsbrev. Vi har fått god tone nå men jeg tør ikke fortelle henne hvem jeg er i frykt for å bli avvist. Jeg klarte å glippe detaljer om jobben så hun vet at jeg jobber på samme stedet... herreguuud det er så flaut... hva skal jeg gjøe kan noen her gi meg råd please ?

Anonymous poster hash: 553b2...60e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ei jente på jobb som jeg er avstandsforelsket i. Jeg tok anonymt kontakt med henne gjennom fb og har sendt henne kjærlighetsbrev. Vi har fått god tone nå men jeg tør ikke fortelle henne hvem jeg er i frykt for å bli avvist. Jeg klarte å glippe detaljer om jobben så hun vet at jeg jobber på samme stedet... herreguuud det er så flaut... hva skal jeg gjøe kan noen her gi meg råd please ?

Sendt kjærlighetsbrev til ei som ikke vet hvem du er, ja.. Skjønner frykten for avvisning! Det enkleste ville nok vært å droppe det hele før det blir enda mer pinlig

Anonymous poster hash: 32ffc...56e

• Liker 3
Gjest Heartbeat
Skrevet

Kan jo hende hun også er interessert? Er da vel ikke flaut og vise sin interesse`?

Bare den eneste måten å finne ut om hun er interessert tilbake på ;)

Skrevet

Kan jo hende hun også er interessert? Er da vel ikke flaut og vise sin interesse`?

Bare den eneste måten å finne ut om hun er interessert tilbake på ;)

Ville du vært interessert om noen hadde tatt kontakt med deg anonymt og skrevet kjærlighetsbrev til deg?

• Liker 1
Skrevet

Ville du vært interessert om noen hadde tatt kontakt med deg anonymt og skrevet kjærlighetsbrev til deg?

Nei.

Skrevet

Hvordan har du f¨ått kontakt med henne anonymt gjennom FB?

Anonymous poster hash: ff5be...9b4
Skrevet

Hvordan har du f¨ått kontakt med henne anonymt gjennom FB? Anonymous poster hash: ff5be...9b4

Eh,falsk profil?

Anonymous poster hash: 82440...530

Skrevet

Eh,falsk profil?

Anonymous poster hash: 82440...530

Enda mer patetisk i så fall.

Skrevet

Enda mer patetisk i så fall.

Du kan jo skifte jobb, så går nok problemet i glemmeboka etter hvert.

Anonymous poster hash: 15938...bc3

Skrevet

Du kan jo skifte jobb, så går nok problemet i glemmeboka etter hvert.

Anonymous poster hash: 15938...bc3

Jeg har ikke noe problem og trives godt på jobben, så takk for tipset, men det skjer nok ikke med det første!

Skrevet

Synes det er søtt og sjarmerende jeg :)

Anonymous poster hash: a41d8...e29
Skrevet

Synes det er søtt og sjarmerende jeg :)

Anonymous poster hash: a41d8...e29

Om man ikke er vant til så mye oppmerksomhet, så kan det kanskje være det.

Skrevet

Hm, hemmelig kjærlighetsbrev dra Facebook med fornavn og etternavn?

Skrevet

Det kan ihvertfall bli ubehagelig om du avslører hvem du er, og hun ikke er interessert. Spesielt hvis dere jobber i en bedrift som ikke er så stor at dere kan unngå kontakt med hverandre på jobben.

Anonymous poster hash: eaa11...118

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...