Gå til innhold

Noen som har truffet på en gammel eks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som har blitt driiitfin!!!!

Skjedde meg på byen i kveld... mens jeg har blitt rundere og lagt på meg så er hu stram som ei 16 åring i dag. Bare seriøst... hun er dritdeilig. Kom bort overlegent med et smil om kjeften og sa tørt "hei." Jeg fikk mumlet av meg noen ord med et dumt utrykk i ansiktet før hun forsvant ut i natten... og ja hun har flittig trent knebøy..

*griiiin*

:(

Anonymous poster hash: 15073...c9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, nei..ikke at noen har blitt stygge altså, men de har jevnt over lagt seg ut litt. Bare forandret seg veldig og ser mye eldre ut, det er vel ikke så rart, men forskjellen er stor. Det blir vel fort sånn i 20-åra. Vel, en har blitt tynnere i stedet. En som var veldig tynn fra før. Og fått veldig dårlige tenner. Tror det har vært diverse stoffer inne i bildet der..

Anonymous poster hash: 82ca3...aaa
Skrevet

Ja, er sånn jeg skulle ønske eksen min også så ut... hehehe *ondt gliis* men det forklarer fortsatt ikke hvorfor det gjør så vondt... skulle sett hu.. rompe som en gudinne. Fint glansfullt oransjt hår. Og en tettsittende cocktailkjole over den veldreide trente kroppen. Jeg klarer virkelig ikke glemme hun tenker på hu nå.

Skulle ønske hun var her nå så jeg kan pule hun men det er jo bare ønsketenking :(

Hehehe... skal jeg ringe hun ? :P eller skal jeg bare glemme hun... plager meg jo såååå mye nå er så kåt.

Skrevet

Du kan jo ringe henne og si du har begynt å tenke på henne igjen etter at dere møttes... Om du har intensjon om noe mer enn å pule henne selvfølgelig...

Er det bare fordi hun er digg å se, ta på og kose med, så skal du la jenta være i fred .. For da er det helt sikkert en annen som fortjener henne mer enn deg..

• Liker 1
Skrevet

Jeg lot det være med tanken... heldigvis. Orker ikke stresse med ekser var mer en sånn på vippen ting. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...