Gå til innhold

Hvordan vite om han elsker meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min er utrolig vanskelig å lese.. hvordan kan jeg vite om han elsker meg? Det føles som om jeg kunne vært hvemsomhelst og han hadde tatt til takke med det. Hvordan vet dere at mennene deres elsker dere? Stoler dere bare på det?

Anonymous poster hash: af798...f2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjærestem min har ikke sagt at han elsker meg, selv om vi har vært sammen i over ett år. Allikevel vet jeg at han gjør det. Jeg bare ser hvordan han er rundt meg.

Anonymous poster hash: afd44...38c
Skrevet

Kjæresten min er kanskje den mest genuine personen på planeten. Jeg vet at han elsker meg for han har betrodd sin kjærlighet til meg. Og jeg min til ham. Jeg kan føle båndet oss i mellom. Hannes legeme i mitt. Vi er en og samme person, ham og jeg. Og la oss etter den dag vite med gud som vitne at han elsker meg for den jeg virkelig er, og jeg ham for den han er. For nå og for alltid. Kjæresten min er den sanne og den ekte. Så det, så :P

Anonymous poster hash: 5d024...92c

Skrevet

Kjæresten min er kanskje den mest genuine personen på planeten. Jeg vet at han elsker meg for han har betrodd sin kjærlighet til meg. Og jeg min til ham. Jeg kan føle båndet oss i mellom. Hannes legeme i mitt. Vi er en og samme person, ham og jeg. Og la oss etter den dag vite med gud som vitne at han elsker meg for den jeg virkelig er, og jeg ham for den han er. For nå og for alltid. Kjæresten min er den sanne og den ekte. Så det, så :P

:balltre:

Anonymous poster hash: ff847...4c9

Skrevet

:balltre:Anonymous poster hash: ff847...4c9

Hvem er du til å ta guds navn i hån ?

Skrevet

Fordi han viser det, både med ord og handling. Han forteller meg hver dag små og store ting med meg som han setter høyt, han sier han elsker meg, savner meg og jeg ser det på ham hver gang vi snakker sammen (avstandsforhold). Han kan gråte foran meg dersom han har det skikkelig kjipt, og jeg ser smerten i ansiktet hans dersom jeg er lei meg og han ikke kan være der for meg.

I tillegg viser han utad hvor stolt han er over å få være sammen med meg, er ikke redd for å vise følelser for meg foran ukjente, venner og familie. Snakker om fremtiden, kan være småsjalu dersom jeg er på fest (men han prøver å skjule det :P ), sender meg pakker fra Norge og snakker mye om meg til de rundt seg.

Jeg er forbanna heldig, og helt latterlig bortskjemt - men jeg elsker det :rodmer:

Anonymous poster hash: c8911...df7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...