AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Min kjæreste/sambo over 5 år har vært usikker på forholde nå i 4 måneder, hun sier at hun ikke vil miste meg, og hun føler at det aldri blir slutt mellom oss ect, men hun oppfører seg skikkelig ekkelt mot meg, null nærhet, eller kjærlige tegn. Jeg spør av og til om hva hun vil, så blir hun sint og sier jeg maser.. Vet hun er betatt av en annen fyr.. Derfor usikker..... Men hun gjør akuratt det som passer henne, driter i hva jeg mener og sier. Gidder ikke svare på mld.... Vi to har et utrolig bånd, siden vi ble ilag unge.. Jeg ser ikke for meg og være uten henne, derfor er det sykt vanskelig... Men jeg må jo bare få slutt på galskapen. Det er vel værre og gå rundt og vente, å gruble.. Har skreve innlegg før om dette, men er sååååå vanskelig og virkelg gjøre det slutt.. Noen som har vært i samme situasjon noen gang ?? Det er mitt første seriøse forhold. Mann 24..Anonymous poster hash: eda54...40c
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 Dump neket, ha det ille i 2 uker også blir alt mye bedre. bare hopp i det! Anonymous poster hash: 0dbbf...1b4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 Ja jeg har vært der..langvarig forhold fra vi var unge.. ting ble vanskelig og dumt men vi holdt sammen fordi det skulle jo være sånn, det skulle jo være oss? Klarte til slutt å slå opp. Det eneste jeg angrer på i ettertid er at jeg ikke gjorde det slutt lenge før. Anonymous poster hash: 3515d...9fa
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #4 Skrevet 22. februar 2014 Ja jeg har vært der..langvarig forhold fra vi var unge.. ting ble vanskelig og dumt men vi holdt sammen fordi det skulle jo være sånn, det skulle jo være oss? Klarte til slutt å slå opp. Det eneste jeg angrer på i ettertid er at jeg ikke gjorde det slutt lenge før.Anonymous poster hash: 3515d...9fa Føler det sånn vi og sikkert.. Vanskelig for begge faktisk! Anonymous poster hash: eda54...40c
Fråde Skrevet 22. februar 2014 #5 Skrevet 22. februar 2014 Hvis du selv føler at det er lite produktivt ser jeg ingen grunn i å fortsette. Har hun gjort deg noe spesielt eller såret deg på en bestemt måte? At hun er lite kjælen kan være så mye annet og er egentlig ikke noe du kan blame hu for. Skjer hele tiden med jenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå