Gå til innhold

Blir dette for mye på en dag ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir dette for mye på en dag ? kl 10:00 styrke fullkropp og styrke saltime rett etterpå. Det er øvelse med stang for hele kroppen. Så er pilates igjen på kvelden ? 20:00

Anonymous poster hash: 9fd40...7f1
Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

2 fullkroppsprogram på samm dag er ikke det smarteste da kroppen trenger restitusjon. Yoga er ikke noe stress.

• Liker 2
Skrevet

2 fullkroppsprogram på samm dag er ikke det smarteste da kroppen trenger restitusjon. Yoga er ikke noe stress.

Den styrke saltimen er jo bare knebøy, hip thrust osv. Og det varer bare 30 min. Med litt manualer også. Så jeg går rett fra og trene styrke med vekter til den styrke saltimen. Når jeg er ferdig med styrke programmet mitt så tar jeg alltid hip thrust, knebøy osv rett etterpå uansett. Så det blir jo det samme om jeg gjør det i en saltime istede for meg selv ?

Gjest Runforit
Skrevet

Den styrke saltimen er jo bare knebøy, hip thrust osv. Og det varer bare 30 min. Med litt manualer også. Så jeg går rett fra og trene styrke med vekter til den styrke saltimen. Når jeg er ferdig med styrke programmet mitt så tar jeg alltid hip thrust, knebøy osv rett etterpå uansett. Så det blir jo det samme om jeg gjør det i en saltime istede for meg selv ? Anonymous poster hash: 9fd40...7f1

Da skal det nok gå fint. Trodde du hadde fullkroppsprogram så saltime med fullkropp etterpå :)

• Liker 1
Skrevet

Det høres lite effektivt ut. Du tar et fullt styrkeprogram og deretter knebøy etterpå? Hvorfor er ikke knebøy med i styrkeprogrammet? Jeg foretrekker å la kroppen hvile resten av dagen når jeg har trent styrke, ser ingen grunn til å gå på pilates samme dag.

Anonymous poster hash: 1b16b...350
Skrevet

I utgangspunktet ikke noe problem, men det avhenger selvfølgelig hva du har trent dagene før og etter.

Anonymous poster hash: 18267...aca

Skrevet

Det høres lite effektivt ut. Du tar et fullt styrkeprogram og deretter knebøy etterpå? Hvorfor er ikke knebøy med i styrkeprogrammet? Jeg foretrekker å la kroppen hvile resten av dagen når jeg har trent styrke, ser ingen grunn til å gå på pilates samme dag.

Anonymous poster hash: 1b16b...350

Når jeg sier fullkropp styrkeprogramm så mener jeg kunn vekter, som min pt har satt opp. Med en gang jeg er ferdig så går jeg rett til saltime der det er knebøy osv.

Skrevet

I utgangspunktet ikke noe problem, men det avhenger selvfølgelig hva du har trent dagene før og etter.

Dette er på en mandag så i helgen har jeg trenings fri. Hviler dagen etterpå.

Skrevet

Da er det bare å kjøre på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...