AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Har aldri opplevd lignende. Vi har hatt det tøft noen uker, men at det skulle bli så ille hadde jeg ikke trodd. For én måned siden filleristet han meg etter en fuktig tur på byen da jeg kritiserte hans tidligere forhold (sa noe sånt som at kommunikasjonen der må ha vært bullshit og at de aldri kan ha snakket om noe særlig dyptliggende - ufint av meg å si, helt klart!) Vi snakket litt sammen etterpå, men vi kommer ingen vei og jeg kjenner meg kald og likegyldig til han. Sikkert i sjokk. Han sitter nå og skriver "dagbok" og har rablet ned et par-tre sider. Vet ikke hva jeg skal gjøre, eller hva jeg skal føle om dette. Trenger å lufte litt tror jeg. Noen som har opplevd lignende? Jeg bor hos han for øyeblikket i et annet sted av landet fordi jeg skriver master. Kjenner ingen her og har ikke nettverk. Jeg er 26 og han er 30. Vært sammen ett års tid.Anonymous poster hash: e913c...157
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 Filleristet han deg verbalt eller fysisk?Anonymous poster hash: f62dd...dbf
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 Ts her. Han kastet seg over meg i sengen, tok tak i skuldrene og ristet meg. Anonymous poster hash: e913c...157
Neteas Skrevet 22. februar 2014 #4 Skrevet 22. februar 2014 Tro meg, det blir bare værre når han først han gjort det en gang. Bare starten.. 8
Anonymine Skrevet 22. februar 2014 #5 Skrevet 22. februar 2014 (endret) . Endret 21. desember 2018 av Anonymine 10
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #7 Skrevet 22. februar 2014 Vold synes jeg ikke noe om, spesielt når det er mellom mann og kvinne. Det er feigt og ansvarsløst. Anonymous poster hash: 8994f...f6e 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #8 Skrevet 22. februar 2014 Ts her. Han kastet seg over meg i sengen, tok tak i skuldrene og ristet meg. Anonymous poster hash: e913c...157 Er du helt sikker på at han var aggresiv og sint da, kan hende han bare var litt uheldig med å "leke" med deg.Anonymous poster hash: f62dd...dbf 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #9 Skrevet 22. februar 2014 Ts igjen. Er såkalt enig at vold ikke er greit, men er i sjokk og har ingen å prate med akkurat nå, andre enn han selvsagt. Da han ristet meg var han full, så det tilga jeg. Jeg har gjort noen litt aggressive ting selv (aldri mot han da) under påvirkning av alkohol. I kveld så sa han noe som at han ikke vil at helgen vår skal bli helt bortkastet igjen fordi jeg er nedfor og lite entusiastisk om dagen, noe jeg har vært. Jeg hater at han kaller tiden vår sammen for bortkastet, noe han har gjort flere ganger, så jeg hevet stemmen og bannet. Kanskje jeg sa noe mer - husker ikke helt. Snudde meg så rundt mot kjøkkenbenken for å spise suppen jeg hadde varmet opp. Han snudde meg rundt og klappet til meg. Ikke hardt, men hardt nok til at det sved. Senere sa han at han gjorde det for å få meg til å 'snappe' ut av en tilstand han hevder jeg går inn i. En hvor jeg visstnok ikke tar til meg noe han sier. Selvfølgelig sa jeg at det bare var tull og at han kunne bare våge å legge skyld over på meg. Siden sa han ikke noe mer om det, men nevnte at han hater livet sitt slik det er om dagen (implisitt etter at jeg kom til han for noen få måneder siden).Anonymous poster hash: e913c...157
Marie90 Skrevet 22. februar 2014 #10 Skrevet 22. februar 2014 Lop for livet. Det er noe galt med folk som reagerer slik. Og det er begynnelsen, tro meg. Jeg har datet menn med temperement, men det har aldri gaatt saa langt. Ikke tro for et sekund at det er normalt, eller en "glipp". 3
Betasuppe Skrevet 22. februar 2014 #11 Skrevet 22. februar 2014 Det er ganske selvinnlysende - løp. Og lykke til. 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #12 Skrevet 22. februar 2014 Er du helt sikker på at han var aggresiv og sint da, kan hende han bare var litt uheldig med å "leke" med deg.Anonymous poster hash: f62dd...dbf Hei, Ja det er jeg helt sikker på da vi diskuterte det grundige dagen derpå. Lurer på om han behandler meg slik for å støte meg vekk slik at jeg dumper han og han slipper å ta den avgjørelsen. Han er ganske lavmælt og konfliktsky ellers (jeg får naturligvis skylden for å framprovosere aggressiviteten hans)Anonymous poster hash: e913c...157
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #13 Skrevet 22. februar 2014 Sånt gjør typen med meg av og til og, når han blir veldig sur og oppgitt på meg. Har egentlig bare tenkt at det er normalt, og typisk sånn gutter gjør, men når jeg ser kommentarene her tar jeg kanskje feil på det punktet :O Anonymous poster hash: b5006...bb4
Betasuppe Skrevet 22. februar 2014 #14 Skrevet 22. februar 2014 Sånt gjør typen med meg av og til og, når han blir veldig sur og oppgitt på meg. Har egentlig bare tenkt at det er normalt, og typisk sånn gutter gjør, men når jeg ser kommentarene her tar jeg kanskje feil på det punktet :O Anonymous poster hash: b5006...bb4 Ingen normalle menn gjør dette. Ingen anstendig mann klapper til en dame. 12
Marie90 Skrevet 22. februar 2014 #15 Skrevet 22. februar 2014 Sånt gjør typen med meg av og til og, når han blir veldig sur og oppgitt på meg. Har egentlig bare tenkt at det er normalt, og typisk sånn gutter gjør, men når jeg ser kommentarene her tar jeg kanskje feil på det punktet :O Anonymous poster hash: b5006...bb4 Ja du tar feil. Kom deg for helvete vekk. Det er et sykdomstegn naar noen maa ty til vold. 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #16 Skrevet 22. februar 2014 Ts igjen Takk for innspill. Vet hva jeg må gjøre. Har billett hjem om ti dager. Ikke noe problem å booke om den... Må ta et oppgjør med han i morgen. Får sende han på sofaen først og fremst. Orker ikke den konfrontasjonen nå.Anonymous poster hash: e913c...157 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #17 Skrevet 22. februar 2014 Jeg ble også klappet til i kveld..har ikke lyst til å greie ut om hvorfor men du er ikke alene om å ha en elendig kveld/natt:( har grått og grått.nå bør jeg vel ta meg sammen og prøve å sove snart og se hva morgendagen bringer.. Det dukker opp mange tanker når man blir slått..akkurat nå vet jeg ikke hva jeg skal tenke annet enn at dette var skummelt og noe må gjøres..herregud hva kvinner noen ganger finner seg i!Anonymous poster hash: 7218c...413
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #18 Skrevet 22. februar 2014 Sånt gjør typen med meg av og til og, når han blir veldig sur og oppgitt på meg. Har egentlig bare tenkt at det er normalt, og typisk sånn gutter gjør, men når jeg ser kommentarene her tar jeg kanskje feil på det punktet :O Anonymous poster hash: b5006...bb4 Har vært i to seriøse forhold tidligere, og noe slikt har aldri skjedd! Det er ikke normalt! Du må ikke finne deg i det! TsAnonymous poster hash: e913c...157 1
Neteas Skrevet 22. februar 2014 #19 Skrevet 22. februar 2014 Det skumle er man til slutt tror på det de sier... At man begynner å ta på seg skylda selv. Utrolig vanskelig å komme seg ut av. 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #20 Skrevet 22. februar 2014 Jeg har kanskje en litt annen holding enn mange, da jeg mener at man KAN gjøre en feil, og en person som slår en gang må ikke nødvendigvis være evig voldlig. Et engangstilfelle kan tilgis. Men slik du forklarer situasjonen synes jeg det høres mest ut som at du bør avslutte forholdet.. stor klem til deg TS. Anonymous poster hash: b1428...923
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå