Facebook user Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Hei. Jeg har en iphone 4s som ikke virker som den skal. Når jeg ringer/blir ringt opp så er det ikke alltid personen i andre enden hører meg. Det virker som at mikrofonen slår seg av og på noen ganger. og noen ganger virker mikrofonen men jeg må snakke direkte inn i den for at vedkommende i andre enden skal høre meg. Jeg tenkte først at det kunne ha noe med dekning å gjøre. det har jeg utelukket nå etter mange tester. Noen som har samme problemet ? Mvh
Gjest Kv84 Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 Jeg har problem med telefonen min også, jeg hører ingen lyd og den i den andre enden hører heller ikke meg. Så jeg må bruke headphones hver gang, tar så lang tid for å ta telefonen da jeg har headphones som ligger snurret rundt i vesken.
Electron Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 For meg skjer dette når dekningen går fra 3G til Edge(Bytter bånd pga dårlig 3G dekning). Et kjent problem for telenor brukere uansett telefonmerke. Da hører ikke jeg eller motparten noen ting i noen sekunder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå