AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Hei. Kort fortalt: For to år siden når jeg var singel, var jeg aktiv på datingside og dating generelt. Jeg kom i prat med en ung mann (Per) som ikke bor så langt unna meg. Vi pratet en del over nett, men det ble liksom aldri noe med at vi møttes før jeg så fikk meg kjæreste. I dag har jeg vært i forhold med samme mann i to år. Jeg prater med Per i ny og ne. Vi har en del felles venner og samme interesser. Men vi har som sagt aldri møttes in real life. Er egentlig bare ''facebook venner''. Det jeg ikke forstår er at han flere ganger i løpet av disse to årene har kommet med utsagn om at han vil møte meg. Seneste for ett par dager siden foreslo han at han kunne komme hjem til meg og hjelpe meg å bygge ett garderobeskap. Jeg takket nei for hjelpen, og har gjort det hver gang han har kommet med en slik ide. Jeg har jo tross alt kjæreste, og det vet han jo. Nå skjønner jeg at det kanskje er på tide å si noe, da han ikke har sluttet å spør meg. Per vet jo jeg har kjæreste, og at vi har vært sammen en god stund. Vi bor sammen og det hele. Jeg vil ikke lage noe klein stemning, men hva er egentlig greia? Han kan da ikke tro at det er ok for kjæresten min å møte han? Det merkelige er jo at Per er en flott mann, med god jobb og det hele. Hvorfor prøve seg på en kvinne i forhold? Han kjenner meg jo ikke så godt heller.. Anonymous poster hash: f5375...d18
Tarsan97 Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Man går etter hva man vil ha. Tror du må si att du oppfatter det ubehagelig om du vil ha slutt på det. 1
Fråde Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 Han kan jo ikke være riktig klok. Enten er han drittsekk eller psykopat.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Og du nyter oppmerksomheten Anonymous poster hash: 54c31...8aa 8
minister-mio Skrevet 21. februar 2014 #5 Skrevet 21. februar 2014 Kanskje han tenker på det som om dere bare er venner 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #6 Skrevet 21. februar 2014 TS her Skulle jeg liksom synes det var greit at han skulle kommet hjem til meg for å hjelpe meg med diverse? Det er jo helt absurd! Vi har jo aldri møttes før, kun pratet over nett. Og kjæresten min hadde jo fader meg klikka i vinkel om han kom hjem og så dette her. Forstår ikke Per at dette er rart? Må jeg gi det inn med t-skje? Hadde jo trodd at han ville skjønne at jeg var 'no go' når jeg fikk meg kjæreste, og flyttet i lag med han. Anonymous poster hash: f5375...d18 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #7 Skrevet 21. februar 2014 Han kan jo ikke være riktig klok. Enten er han drittsekk eller psykopat. Jeg begynner også å lure.. Vanligvis holder menn avstand når kvinner går inn i ett forhold. Det virker som at Per driter i at jeg er i ett forhold? Jeg vet at han er interessert i noe mer enn vennskap. Han møtte meg tross alt på datingside for to år siden og har hele tiden vært klar på at han søker kjæreste. God sjangs virker det også som han har, så jeg fatter og begriper ikke hvorfor han fortsetter å spør meg. Må bare si at sist gang, når han tilbudde seg å komme hjem til meg å hjelpe meg med garderoben så svarte jeg: haha, morsom du. Hva tror du kjæresten min hadde sagt? Han svarte meg ikke etter det. Hadde jeg vært singel, så hadde det vært noe helt annet og jeg kunne sikkert møtt han. Men nå er jeg jo i ett forhold da. Ts Anonymous poster hash: f5375...d18
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #8 Skrevet 21. februar 2014 Synes det er rart at du fortsatt holder kontakten med en du aldri har møtt ansikt til ansikt, men ble kjent med på en datingside for to år siden, samtidig som du har kjæreste. Fritidsproblemer? Anonymous poster hash: 34285...970 9
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #9 Skrevet 21. februar 2014 Synes det er rart at du fortsatt holder kontakten med en du aldri har møtt ansikt til ansikt, men ble kjent med på en datingside for to år siden, samtidig som du har kjæreste. Fritidsproblemer? Anonymous poster hash: 34285...970 Går vel ann å prate med folk vel uten å ha noen intensjoner? Vi har som sagt mange felles venner og samme interesser. ts Anonymous poster hash: f5375...d18
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #10 Skrevet 21. februar 2014 Synes det er rart at du fortsatt holder kontakten med en du aldri har møtt ansikt til ansikt, men ble kjent med på en datingside for to år siden, samtidig som du har kjæreste. Fritidsproblemer? Anonymous poster hash: 34285...970 Vanligvis sletter jeg potensielle fra alle medier når jeg får ny kjæreste. Anonymous poster hash: 1b48e...df1 1
Fråde Skrevet 21. februar 2014 #11 Skrevet 21. februar 2014 Jeg vet at han er interessert i noe mer enn vennskap. Han møtte meg tross alt på datingside for to år siden og har hele tiden vært klar på at han søker kjæreste. God sjangs virker det også som han har, så jeg fatter og begriper ikke hvorfor han fortsetter å spør meg. Må bare si at sist gang, når han tilbudde seg å komme hjem til meg å hjelpe meg med garderoben så svarte jeg: haha, morsom du. Hva tror du kjæresten min hadde sagt? Han svarte meg ikke etter det. Hadde jeg vært singel, så hadde det vært noe helt annet og jeg kunne sikkert møtt han. Men nå er jeg jo i ett forhold da. Ts Anonymous poster hash: f5375...d18 Det er ikke noe særlig hvis han fortsetter å kontakte deg samtidig som du har kjæreste og er i et forhold, det må du gjøre klart for ham. Det at han skal levere garderobe er bare en unnskyldning for å få foten gjennom døra. 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #12 Skrevet 22. februar 2014 Selv om dere har felles venner og interesser så går det ann å kutte han ut. Hva slags hobby driver dere med som gjør at dere MÅ forholde dere til hverandre? Virker som du igrunn liker oppnerksomheten, men at det i støytene blir for mye av det gode. Er han singel forresten?Anonymous poster hash: 3b963...7f7
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #13 Skrevet 22. februar 2014 Selv om dere har felles venner og interesser så går det ann å kutte han ut. Hva slags hobby driver dere med som gjør at dere MÅ forholde dere til hverandre? Virker som du igrunn liker oppnerksomheten, men at det i støytene blir for mye av det gode. Er han singel forresten?Anonymous poster hash: 3b963...7f7 Han er singel ja. Jeg nyter ikke oppmerksomheten nei, jeg synes bare han er grei å prate med. ts Anonymous poster hash: f5375...d18
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #14 Skrevet 22. februar 2014 Men når du sier han er grei å prate med, så kan han se på det som interesse. Kanskje han også synes det er rart du har bevart vennskapet med han selv etter at du fikk deg kjæreste. Og er du vennlig mot han kan han ta det som en innbydelse. NOEN menn er litt enkle sånn. Anonymous poster hash: 25bfa...933 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #15 Skrevet 22. februar 2014 Men når du sier han er grei å prate med, så kan han se på det som interesse. Kanskje han også synes det er rart du har bevart vennskapet med han selv etter at du fikk deg kjæreste. Og er du vennlig mot han kan han ta det som en innbydelse. NOEN menn er litt enkle sånn. Anonymous poster hash: 25bfa...933 Ja, kanskje.. men han må da skjønne etter flere avslag på hans invitasjoner at jeg ikke er interessert i å la det gå den veien? Og han har jo underveis fått med seg at vi har flyttet sammen osv. Det burde vel være nok for han til å forstå at toget har gått? ts Anonymous poster hash: f5375...d18
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #16 Skrevet 22. februar 2014 Ja, kanskje.. men han må da skjønne etter flere avslag på hans invitasjoner at jeg ikke er interessert i å la det gå den veien? Og han har jo underveis fått med seg at vi har flyttet sammen osv. Det burde vel være nok for han til å forstå at toget har gått? ts Anonymous poster hash: f5375...d18 Jeg kjenner en som ble satt i vennensonen i 5 år, hun gikk inn og ut av et forhold. Han var utholdende, det skal han ha. Men det gikk altså hele 5 år før han skjønte at han ikke hadde en sjanse, hun ville kun være venner. Nå har han derimot funnet seg ei, men tror nok de følelse stakk veldig dypt. Mener bare at denne karen kanskje er vel villig til å vente å se om det kan skje noe senere alikevel. Og jenter som vise interesse kan være veldig sjarmerende -for en ensom kar?. (ikke at jeg er det da ) Anonymous poster hash: 25bfa...933 1
Doge Skrevet 22. februar 2014 #17 Skrevet 22. februar 2014 Går vel ann å prate med folk vel uten å ha noen intensjoner? Vi har som sagt mange felles venner og samme interesser. ts Anonymous poster hash: f5375...d18 Så hvorfor i all verden vil du ikke treffe han? Det er ingenting utifra det du har fortalt nå som sier noe om at han er noe mer interessert i deg enn som venn 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #18 Skrevet 22. februar 2014 Så hvorfor i all verden vil du ikke treffe han? Det er ingenting utifra det du har fortalt nå som sier noe om at han er noe mer interessert i deg enn som venn For han vil være mer enn venn, og fordi kjæresten min ikke hadde likt det. ts Anonymous poster hash: f5375...d18
Doge Skrevet 22. februar 2014 #19 Skrevet 22. februar 2014 For han vil være mer enn venn, og fordi kjæresten min ikke hadde likt det. ts Anonymous poster hash: f5375...d18 Så hvorfor har du fortsatt kontakt med han? Det er jo vanlig å kutte kontakt med friere når man er i et forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #20 Skrevet 22. februar 2014 Jeg skjønner jo at han tror dere kan finne på noe, når du fortsatt snakker med han. Hvis du aldri vil møte han, og du har kjæreste, hva er da greia? Anonymous poster hash: f763e...60d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå