Gå til innhold

Forelsket, trodde alt gikk bra....men nei....:( Alt håp ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en mann i litt over en måned, møttes fire ganger. Snakket på telefonen, sendt sms-er. Alt har vært fantastisk, jeg er hodestups forelsket, og han har vist interesse for meg, kysset meg, tatt på meg, holdt hånden min, smilt, holdt rundt meg mens vi har vært ute på cafe etc., sagt at han har gledet seg før hver gang vi har møttes. Alt har vært som en deilig drøm.

Og så var det visst bare det det var; en deilig drøm. For i dag fortalte han meg at han ikke kan se for seg at vi blir kjærester, at han har fått en følelse og den innebærer at han ikke er forelsket i meg og tror heller ikke han vil bli det.

Jeg er så ødelagt og klarer ikke slutte å gråte. Er jeg en så dårlig menneskekjenner? Jeg trodde jo alt gikk bra, det var INGEN tegn på at han ikke var interessert. :(

Kjemien mellom oss har vært fantastisk fra første stund, han er min drømmemann.

Men nå sier han at han vil hjelpe meg til å få det bedre(?!). Han sier også at han synes jeg er deilig, og at han virkelig ønsker å ha sex med meg - men først må jeg forstå og godta at det ikke blir noe "mer."

En del av meg håper fremdeles, og tenker at om vi begynner å ha sex med hverandre, så kanskje han blir forelsket i meg da? Mens jeg vet at det sannsynligvis ikke blir sånn.

Han sier også at om han møter og blir forelsket i en jente, vil han prioritere henne. Så, jeg er altså en han kan ha det gøy med mens han venter....Det er så vondt, og jeg håper at alt dette er et mareritt.

Endelig så trodde jeg at det var min tur, endelig hadde jeg funnet kjærlighet. Trodde jeg.

Er det noen som har positive erfaringer med lignende tilfeller? Altså at mannen(eller jenta) trodde det ikke var noe der, men at det etter en stund ble kjærlighet likevel?

Anonymous poster hash: 0ed30...298

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKKE ha sex med han. Hvor kvalmt er ikke det, han vil tømme sæden sin i silkeslottet ditt fram til han møter noen han VIRKELIG liker?! Nei ass, her hadde jeg sagt thank you and bye bye forever.

Menn tømmer seg i hva som helst og juger i tillegg, så det forbauser meg ikke at han har latet som han var seriøs. Nå viser du selvrespekt og holder deg unna. Vet det er vanskelig, men tro meg, jeg vet hva jeg snakker om.

Anonymous poster hash: 0220f...da2
  • Liker 9
Skrevet

Signerer anonym over her :/

Anonymous poster hash: 055c6...f20

Skrevet

Å, fy! Her må du vise litt anstendighet og selvrespekt og komme deg videre. Uten han.

Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Dropp han. Ikke gi han gleden av å få i pose og sekk. Jeg sier ikke at han er ett rauhål, for det virker det ikke som han er for meg. Han har vært ærlig med deg og sagt akkurat hvordan han føler. Det hadde vært verre om han latet som han likte deg for å få sex.

Bare gå videre :)

• Liker 2
Skrevet

AnonymBruker, on 22 Feb 2014 - 00:30, said:

IKKE ha sex med han. Hvor kvalmt er ikke det, han vil tømme sæden sin i silkeslottet ditt fram til han møter noen han VIRKELIG liker?! Nei ass, her hadde jeg sagt thank you and bye bye forever.

Menn tømmer seg i hva som helst og juger i tillegg, så det forbauser meg ikke at han har latet som han var seriøs. Nå viser du selvrespekt og holder deg unna. Vet det er vanskelig, men tro meg, jeg vet hva jeg snakker om.

Det som gjør meg ekstra trist, er at han ikke er en sånn drittsekk-type. Han er seriøs, han er omtenksom og ærlig. Jeg er så forelsket at det gjør vondt, om det å ha sex gjør at han blir værende i livet mitt litt lenger, så vil det jo være verdt det.

Sex i "vår verden" er og litt annerledes, mer intenst og rommer mye mer enn "vanlig" sex da vi begge er inne i BDSM og har våre legninger som Dominant og submissiv her. Det er derfor ikke "bare" sex det handler om, om vi kommer dit.

Anonymous poster hash: 0ed30...298
Skrevet

Selv om du sier at han er snill og sånt ts, så tror jeg du legger mer i sex enn bare en fritidsaktivitet når du kjeder deg. Han har sagt han bare vil ha sex, så nå vet du det. Klarer du å takle å ha sex med han, bli knyttet til han og plutselig sier han at han har fått seg dame?

Skrevet

Forelskelse er bare ett kjemikalierush i hjernen designet til å lure deg ( til å bli på tjukken). Det er aldri noe å bygge ett forhold på alene uansett.

Skrevet

denne situasjonen du beskriver er så vanlig. Og jeg lover deg en ting; går du med på kravene hans vil du få det mye verrre. Jeg vet det er lett for oss andre å si kutt han ut. Men i dette tilfelle kan du være trygg på at det er det du skal gjøre! Ikke la han få trøste deg, ikke la han få hjelpe deg til å få det bedre. Få han ut av livet ditt og gå videre, og forhåpentligvis kommer det en ny mulighet med en annen, det fortjener du :)

Anonymous poster hash: 836cf...ba5
  • Liker 2
Skrevet

Tarsan97, on 22 Feb 2014 - 00:42, said:

Forelskelse er bare ett kjemikalierush i hjernen designet til å lure deg ( til å bli på tjukken). Det er aldri noe å bygge ett forhold på alene uansett.

Vel, dessverre for meg i dette tilfellet, så mener visst han at en forelskelse er nødvendig for at man skal bli kjærester.

Det jeg lurer på da, er om det er mulig at han blir forelsket i meg om vi begynner å ha sex, opplever flere ting sammen, blir bedre kjent? Vi har tross alt bare møttes fire ganger, og bare noen få timer hver av de gangene. :(Anonymous poster hash: 0ed30...298

Skrevet

AnonymBruker, on 22 Feb 2014 - 00:46, said:

denne situasjonen du beskriver er så vanlig. Og jeg lover deg en ting; går du med på kravene hans vil du få det mye verrre. Jeg vet det er lett for oss andre å si kutt han ut. Men i dette tilfelle kan du være trygg på at det er det du skal gjøre! Ikke la han få trøste deg, ikke la han få hjelpe deg til å få det bedre. Få han ut av livet ditt og gå videre, og forhåpentligvis kommer det en ny mulighet med en annen, det fortjener du :)

Anonymous poster hash: 836cf...ba5

Som jeg prøvde å forklare over, er sex litt mer enn hva folk flest forbinder med sex for oss. Vi liker begge BDSM, han som Dominant og jeg som submissiv/underdanig. Om vi begynner å ha sex, så vil det altså uansett være mye mer enn "bare" sex, det vil være rollespill, bondage, pusteleker, instrukser, forberedelser til hver gang, lage filmer, pisking og avstraffelser - slike ting fører to mennesker ubønnhørlig nærmere sammen, man blir kjent på godt og vondt på en nær og intim måte.

Mitt håp er at det kanskje kan få ham til å bli forelsket i meg, i det minste kanskje betatt, så han gir meg en sjanse til å være kjæreste også. Anonymous poster hash: 0ed30...298

Skrevet

AnonymBruker, on 22 Feb 2014 - 00:42, said:

Selv om du sier at han er snill og sånt ts, så tror jeg du legger mer i sex enn bare en fritidsaktivitet når du kjeder deg. Han har sagt han bare vil ha sex, så nå vet du det. Klarer du å takle å ha sex med han, bli knyttet til han og plutselig sier han at han har fått seg dame?

Som sagt, legger vi begge to mer i sex enn hva som er vanlig/normalt. Har prøvd å forklare det. Han liker ikke "vanlig sex," og ikke jeg heller. Anonymous poster hash: 0ed30...298
Skrevet

Jeg synes det er flott at fyren er ærlig med deg, og sier disse tingene før dere i det hele tatt har hatt sex. All ære til han!

Jeg mener du bør gå utifra at han kjenner seg selv godt nok til å vite at han ikke vil bli forelsket i deg. Ergo - ikke ha sex med han i håp om noe mer.

Dersom han tenkte at det fortsatt var mulig med den type følelser fra hans side, så hadde han neppe sagt de tingene han har sagt.

Greit at dere liker en viss type sex, det er kanskje en ekstra grunn til at han åpner for et sexforhold uten følelser. Kanskje ikke hver dag han finner en dame som er åpen for sånt. Hvis dere har sex, så bruker han deg bare for sex. Og det er vel ikke spesielt lurt når du heller burde prøve å komme over fyren. Det der er ikke veien å gå...

• Liker 4
Skrevet (endret)

Hvis jeg ser inn i spåkula mi tror jeg det kommer til å ende slik:

Dere starter et seksuelt forhold, du blir ENDA mer betatt av ham, men han holder følelsesmessig avstand som han har planlagt. Du fortsetter å håpe at han skal få følelser for deg etterhvert som tiden går og sexen fortsetter. Han møter drømmedama og gir deg klar og tydelig beskjed om at han er ferdig med det seksuelle forholdet deres og han er klar for å starte drømmelivet med drømmedama.

Hvordan takler du dette scenarioet? Hvordan takler du ett, to, tre år med sex og følelser, for så å bli kastet ut av drømmen?

Så tenker du på hvordan du takler det å IKKE gå inn i et dødfødt seksuelt forhold med en person du har møtt 4 ganger i bare noen timer? Hvor lang tid tar det å komme over noe som aldri har vært kontra noen år som skissert over her?

Sjelden jeg er så krass som dette på et forum, men kjenner jeg blir en smule oppgitt over deg TS. I måten du skriver på, leser jeg (min mening) at du allerede har bestemt deg for å gå inn i et seksuelt forhold med denne mannen og det virker som om du tror du kan forandre han. Om litt kommer du tilbake til forumet med en ny tråd om hvor forferdelig fælt du har det fordi han "brukte" deg bare for kroppen din.. Ta ansvar for din egen lykke og VELG en mann som vil ha deg, og ikke bare sex.

Endret av Litjpusi
  • Liker 4
Skrevet

Wow, litt av en snik dette her. Lar deg tro det kan bli noe mellom dere før han skuffer deg og tilbyr trøstetissen etterpå. Kom deg vekk!

Anonymous poster hash: 7d0c6...af8
  • Liker 2
Gjest Heartbeat
Skrevet

Fy faen, hvor finner dere disse ekle krypene hen egentlig??

IKKE ha sex med han! Ikke finn deg i å bare være et tidsfordriv til han finner ei annen jente!

• Liker 1
Skrevet

Når trur du det er lettest for deg å bryte med han? nå som du ennå ikke har opplevd det intime med sex med han, eller om 2-3 måneder når han har funnet seg en han virkelig liker?

Slutt å tenke så kortsiktig jenter

Anonymous poster hash: 02d7d...5f7

• Liker 2
Gjest Blondie65
Skrevet

Vel, trådstarter.

Hvis noen sier at de ikke er interessert så skal du ta dem på deres ord. De er ikke interessert.

Å kaste seg for deres føtter i ren desperasjon betyr bare at de kan utnytte det de kan få og det gjør dem ikke mer interessert.

Det eneste som KAN ha en påvirkning på interessen er å være litt kostbar. Ta mannen på hans ord. Avslutt all kontakt. Dersom det er en fnugg av et bitteliten mikroskopisk sjanse for at det kan dukke opp andre følelser hos mannen så er det når du ikke er tilgjengelig for hans minste vink det skjer.

Sannsynligheten er liten, men den øker ikke ved at du prostituerer deg.

Jeg vet det er vondt å få drømmen knust. Men det går over og du kan snart gå med hevet hode igjen. Ikke forleng pinen ved å gå med på å være tidsfordriv for så å bli knust enda en gang når han går videre med en ny.

Skrevet

Det beste rådet er å gjøre det motsatte av hva flertallet av kvinner mener.

Altså, selvsagt skal du ha sex med ham! Du vil garantert kose deg, lykke til! :)

Anonymous poster hash: a9ede...a1f
  • Liker 1
Skrevet

Vel, trådstarter.

Hvis noen sier at de ikke er interessert så skal du ta dem på deres ord. De er ikke interessert.

Å kaste seg for deres føtter i ren desperasjon betyr bare at de kan utnytte det de kan få og det gjør dem ikke mer interessert.

Det eneste som KAN ha en påvirkning på interessen er å være litt kostbar. Ta mannen på hans ord. Avslutt all kontakt. Dersom det er en fnugg av et bitteliten mikroskopisk sjanse for at det kan dukke opp andre følelser hos mannen så er det når du ikke er tilgjengelig for hans minste vink det skjer.

Sannsynligheten er liten, men den øker ikke ved at du prostituerer deg.

Jeg vet det er vondt å få drømmen knust. Men det går over og du kan snart gå med hevet hode igjen. Ikke forleng pinen ved å gå med på å være tidsfordriv for så å bli knust enda en gang når han går videre med en ny.

Eh, veldig ekstremt å skrive at jeg "prostituerer" meg om jeg har sex med ham! Herregud, hvilken verden lever du i? Vi er to voksne mennesker som har lyst på hverandre, helt uten utveksling av penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...