Gå til innhold

Hva har du på deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Grønn bukse, rød genser, lilla caps og en gul og en rosa sokk. 

Anonymkode: d9146...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror TS har brukt dette mer som en liten undersøkelse for å sjekke om kvinner er like gira fordi om han er opptatt.

Har selv gjort et lite eksperiment på Tinder. I stedet for bilder av meg selv og en beskrivende og bra profiltekst, la jeg ut noen elegante sort/hvite bdsm bilder som damene skjønte ikke var av meg og skrev at jeg ønsket kontakt med damer som liker bdsm...og fikk utrolig mange matcher med damer/jenter som klart og tydelig i sine profiltekster fortalte at de ikke likte de som kun var ute sex.....men matchet med meg for det😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, dk73 skrev:

Tror TS har brukt dette mer som en liten undersøkelse for å sjekke om kvinner er like gira fordi om han er opptatt.

Har selv gjort et lite eksperiment på Tinder. I stedet for bilder av meg selv og en beskrivende og bra profiltekst, la jeg ut noen elegante sort/hvite bdsm bilder som damene skjønte ikke var av meg og skrev at jeg ønsket kontakt med damer som liker bdsm...og fikk utrolig mange matcher med damer/jenter som klart og tydelig i sine profiltekster fortalte at de ikke likte de som kun var ute sex.....men matchet med meg for det😂😂

Tror du har svart i feil tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blå dongeribukse og en snerten ulltrøye.

Anonymkode: 34e84...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, minister-mio skrev:

Jeg også! :D

Mmmm:ninja:

Anonymkode: 5da6e...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, minister-mio skrev:

Jeg også! :D

Jeg også, genseren er av fleece :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorte sokker. Lilla treningstights. Blomstrete kjole. Grå, stripete tskjorte. Grå fleecegenser.

Ser ut som en klovn, men historien bak er:

Jeg hadde på meg tights under kjolen, men skulle ut og sykle så treningstights var bedre! At fargen ikke matcher betyr ingenting for meg. Jeg begynte å fryse så tok det jeg hadde, en stripete tskjorte, utenpå kjolen. Det var ikke nok, så måtte ha en lilla fleecejakke utenpå også. 

Anonymkode: 3b77e...029

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvite sokker, blå bukse og en grell ulltrøye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...