AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Har aldri vært flink til å bruke renseprodukter til huden min. Har brukt asan eller annen uparfymert såpe som jeg har brukt på reste av kroppen. Men så skulle jeg da være flink å begynne å ta bedre vare på huden min, så kjøpte en rens. Problemet er jo at huden ble helt jævlig, full av nupper og fikk en del kviser. Prøvde å bytte, men ble ikke bedre. Så glemte jeg å ta med rensen da jeg skulle til mamma, så brukte såpe sånn som jeg har gjort før i de 14 dagene jeg var der. Å nå er huden nesten helt fin igjen. Trodde liksom at renseprodukter skulle gjøre huden bedre, og ikke værre. Hva er greia med det? Anonymous poster hash: bfa3a...e8d
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Renseprodukter er så mangt. De er aldri bedre enn det de inneholder. Er det mineralolje, lanolin eller noe annet dritt i rensen er det ikke rart du får kviser. Anonymous poster hash: a0189...5a0 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 Har brukt Cliniqe sin og Simple, og begge de skal jo være bra. Anonymous poster hash: bfa3a...e8d
Gjest BabyBlue Skrevet 22. februar 2014 #5 Skrevet 22. februar 2014 Hvis huden din ser bra ut av en mild kroppssåpe, så funker det nok for deg Jeg må selv bruke dyre renseprodukter for å opprettholde en klar hud, du er heldig!
Gjest BabyBlue Skrevet 22. februar 2014 #6 Skrevet 22. februar 2014 Har brukt Cliniqe sin og Simple, og begge de skal jo være bra.Anonymous poster hash: bfa3a...e8d Oi, Clinique strippet meg helt for fukt. Huden min var helt ektremt fuktfattig og kvisete på samme tid, rødflammet og irritert. Ingen hudpleiere anbefaler Clininique, og det er det en grunn til siden ingrediensen som står først er alkohol. Jeg bruker renseserviettene til simple for å fjerne sminke, men må rense huden etterpå, hvis ikke får jeg urenheter.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #7 Skrevet 22. februar 2014 Har brukt Cliniqe sin og Simple, og begge de skal jo være bra.Anonymous poster hash: bfa3a...e8d Nei, det er de ikke. Anonymous poster hash: a0189...5a0 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #8 Skrevet 22. februar 2014 Hvis huden din ser bra ut av en mild kroppssåpe, så funker det nok for deg Jeg må selv bruke dyre renseprodukter for å opprettholde en klar hud, du er heldig! Kommer nok til å fortsette med såpen, siden den funker like bra. Bruker også Clinique dramatically different moisturizing lotion, og den funker kjempe bra. Så den bytter jeg ikke ut. Er bare rens jeg sliter med å få til å fungere.Er nok noe i rens som jeg ikke tåler som noen sier her. Hva bruker dere?Anonymous poster hash: bfa3a...e8d
Snurrebart Skrevet 22. februar 2014 #9 Skrevet 22. februar 2014 Har aldri vært flink til å bruke renseprodukter til huden min. Har brukt asan eller annen uparfymert såpe som jeg har brukt på reste av kroppen. Men så skulle jeg da være flink å begynne å ta bedre vare på huden min, så kjøpte en rens. Problemet er jo at huden ble helt jævlig, full av nupper og fikk en del kviser. Prøvde å bytte, men ble ikke bedre. Så glemte jeg å ta med rensen da jeg skulle til mamma, så brukte såpe sånn som jeg har gjort før i de 14 dagene jeg var der. Å nå er huden nesten helt fin igjen. Trodde liksom at renseprodukter skulle gjøre huden bedre, og ikke værre. Hva er greia med det?Anonymous poster hash: bfa3a...e8d Jeg tror at alle "kjemikalier" er dårlig for huden. Jeg holder meg langt unna alle "produkter" for rens av fjeset. Her går det i mikrofiberklut og vann. That's it! Har ingen hudproblemer. Men for alld el, kommer an på hva du får i deg også. Drikk mye vann og.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #10 Skrevet 22. februar 2014 Jeg tror at alle "kjemikalier" er dårlig for huden. Jeg holder meg langt unna alle "produkter" for rens av fjeset. Her går det i mikrofiberklut og vann. That's it! Har ingen hudproblemer. Men for alld el, kommer an på hva du får i deg også. Drikk mye vann og. Bruker klut og varmt vann om morgenen, og så kaldt vann til slutt. Kun såpe for å fjerne sminken på kvelden. Er nok noe i rens son jeg ikke tåler rett og slett. Drikker veldig mye vann, og spiser ikke gluten eller laktose da jeg ikke tåler det. Får jeg i meg det synes det på huden med en gang. Å ikke bare i annsiktet.Anonymous poster hash: bfa3a...e8d
kanelsnurr Skrevet 22. februar 2014 #11 Skrevet 22. februar 2014 Hudlegen anbefalte nettopp Lactasyd (intimsåpe) som ansiktsrens til meg, fordi den er mild, har lav ph og fremfor alt få ingredienser man kan reagere allergisk på. Jeg har aldri prøvd noe som fungerer bedre, og jeg har prøvd mye... Hvis du har fin hud med mild uparfymert såpe, så bruk det! Hvorfor endre på noe som funker?
Raquelle Skrevet 22. februar 2014 #12 Skrevet 22. februar 2014 Hudlegen anbefalte nettopp Lactasyd (intimsåpe) som ansiktsrens til meg, fordi den er mild, har lav ph og fremfor alt få ingredienser man kan reagere allergisk på. Jeg har aldri prøvd noe som fungerer bedre, og jeg har prøvd mye... Hvis du har fin hud med mild uparfymert såpe, så bruk det! Hvorfor endre på noe som funker? Jeg opplever akkurat det samme som Ts, og fikk samme svar av hudlegen min som deg. Så heretter er det bare Lactasyd eller Asan som brukes. Eller vann og klut. Fikk beskjed om at det for noen blir for mange virkestoffer i rens, så det blir for mye for huden enkelt forklart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå