bellamamma Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Jeg har lest meg grønn på ulike typer sportsvogner nå, men finner ikke ut av denne vognjungelen. Jeg trenger en vogn som er lett (maks 12 kg), har full liggestilling (helst ikke noe knekk), med gode hjul som tåler både brostein og litt snø, og helst med god demping så det ikke blir så ubehagelig for lillemor. Vil helst ikke ha en med like stort understell som kombivogner etc. Skal passe inn i en liten bil også Huff, ikke rart jeg ikke finner en når jeg har så mange krav... Hvilken sportstrille har du? Hva vil du anbefale/fraråde?
Raquelle Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Venninnen min har forelsket seg i X-Lander Run joggevogn. Den veier 11.8kg. Blir veldig liten da man slår den sammen, og man kan enkelt ta av hjulene også. Videoen viser hvor enkelt det er: http://nordshop.no/kolekcja/xlander-2014/x-lander-x-run-joggevogn
Gjest Magdalene Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 Har babyjogger city mini GT. Syns den er super!
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Har babyjogger city mini GT. Syns den er super! Men vil ikke de hjulene bli litt for små for snø og brosten? Altså du kommer frem, men tenker på komfort. Jeg har babyjogger city elite, som er ganske lik men med større hjul (3hjul). Den er smidig å kjøre i butikker, men har store hjul slik at den lett kan navigere i terreng også, blir liten (men sikkert ikke blandt de minste) sammenlagt. Jeg synes derimot ikke dempingen er så bra, men så har jeg en emmaljunga som har suuper demping til å sammenligne med, så vet ikke hvordan den er ift andre lignende trehjulinger. Den har en super kalesje som kan gå ett hakk lenger frem enn de fleste Jeg synes den er ganske bred mellom bakhjulene, men aner oljer om den er lik eller større enn andre tilsvarende trehjulinger. Liker ikke at barnet sitter vendt fra meg, men det gjør de dessverre i de fleste:/ Anonymous poster hash: 12788...075
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #5 Skrevet 21. februar 2014 Liggestillingen er forøvrig god i city elite og den er ganske lett. Ab over. Anonymous poster hash: 12788...075
Gjest Magdalene Skrevet 22. februar 2014 #6 Skrevet 22. februar 2014 Men vil ikke de hjulene bli litt for små for snø og brosten? Altså du kommer frem, men tenker på komfort. Jeg har babyjogger city elite, som er ganske lik men med større hjul (3hjul). Den er smidig å kjøre i butikker, men har store hjul slik at den lett kan navigere i terreng også, blir liten (men sikkert ikke blandt de minste) sammenlagt. Jeg synes derimot ikke dempingen er så bra, men så har jeg en emmaljunga som har suuper demping til å sammenligne med, så vet ikke hvordan den er ift andre lignende trehjulinger. Den har en super kalesje som kan gå ett hakk lenger frem enn de fleste Jeg synes den er ganske bred mellom bakhjulene, men aner oljer om den er lik eller større enn andre tilsvarende trehjulinger. Liker ikke at barnet sitter vendt fra meg, men det gjør de dessverre i de fleste:/ Anonymous poster hash: 12788...075 Du sier noe. Jeg bruker den bare som reisevogn så jo egentlig ikke så mye erfaring med snø og slikt 😉
^^Belle^^ Skrevet 22. februar 2014 #7 Skrevet 22. februar 2014 Bumbleride Indie er en knakende god vogn! Den er litt à la Babyjogger City Elite, men den blir vel biiittelitt mindre sammenlagt og så er den litt billigere tror jeg. Den er også mye finere enn City Elite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå