AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Jeg var for noen uker siden ute på byen med kjæresten min og to kompiser av han. Vi var innom noen barer før vi slo oss til ro på en pub rett etter midnatt og ble der til det stengte. Jeg satt på en stol med kjæresten min til venstre for meg og den ene kompisen hans til høyre for meg. Praten gikk om løst og fast og det var generelt veldig god stemning. Jeg var nok mest edru.. Kjæresten min kanskje minst edru. De to kompisene var sånn passe fulle men ikke dritings. Mens vi sitter der da.. Så kjenner jeg at denne ene kompisen som jeg har på min høyre side plutselig begynner å stryke meg på ryggen. Forsiktig pjusiking. Han har hånda si rundt meg ganske lenge. Jeg tenkte ikke no særlig over det egentlig.. Vi satt ganske tett sammen alle fire. Måtte nesten gjøre det for å klare å kommunisere.. Ettersom det var ganske fullt og høy musikk. Men etterhvert merka jeg at hånda hans begynte å krype under toppen min.. Fortsatt bak på ryggen. Han pjusket meg nå altså rett på huden. Jeg venta litt med å si ifra.. Ville sjekke hvor langt han dro det. Men han stoppet ikke. Jeg gjorde han så oppmerksom på det på en spøkefull måte.. (For jeg regnet med at det var en glipp). Og da ble han helt satt ut.. Sa han var flau og at han ikke helt skjønte hva som skjedde og hvorfor han gjorde det. Han sa at dette var ulikt han og beklaget seg flere ganger og ble litt stille. Kjæresten min satt jo tross alt rett ved siden av, men la ikke merke til dette. Jeg fortalte han om det dagen etterpå.. Han ble litt betenkt. Men flåste det hele bort som tull og sa det sannsynligvis bare var en glipp av denne kompisen hans fordi han må ha vært så full. Det som kanskje uroer meg her er vel tanken på at dette kanskje er veldig vanlig blant gutter? Å bare begynne å tafse rundt uten å tenke så mye på hvem man tafser på.. Det kunne aldri falt meg inn å stryke på kjæresten til ei god venninne av meg på den måten. Syns bare det var en merkelig oppførsel. Selv om han beklaget seg. Jeg vet ar han nylig har blitt singel.. Og selv om han for uttrykk for at han har det bra, kanskje han savner litt nærhet? Er det generelt litt slik gutter er på fylla? Nesten for at jeg bekymrer meg for at kjæresten min kan finne på å gjøre noen sånnt! Ikke fordi jeg tror han vil det... Men fordi der kanskje "glipper" for han også noen ganger ?? Er jeg helt på jorde nå eller? Noen tanker??Anonymous poster hash: 4b39f...bdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå