AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Del Skrevet 21. februar 2014 Hvordan få amerikansk netflix? Jeg har prøvd å laste nes hola unblocker, men får den ikke til å funke... Noen som har erfaring. Jeg bruker Google chrome Anonymous poster hash: f1618...a4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 21. februar 2014 #2 Del Skrevet 21. februar 2014 Hmm, det lurer jeg på også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #3 Del Skrevet 21. februar 2014 Må man lage konto eller logge inn med Google? Er det trygt? Anonymous poster hash: f1618...a4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattugla Skrevet 22. februar 2014 #4 Del Skrevet 22. februar 2014 Jeg bruker Firefox http://m.dinside.no/906126/slik-faar-du-amerikanske-netflix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #5 Del Skrevet 22. februar 2014 Jeg bruker google chrome og et tillegg som jeg fant ved å google hvordan får amerikanske nettflix el.l. Tipset fant jeg på norske nettsider, som Dine sider etc. Anonymous poster hash: 3eef6...87b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #6 Del Skrevet 22. februar 2014 media hint. Anonymous poster hash: ded11...3a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #7 Del Skrevet 22. februar 2014 Last ned Mozilla Firefox, installer utvidelsen media hint, gå inn på netflix.com og logg inn med vanlig brukernavn og passord. Anonymous poster hash: 78a21...30c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fasterpussycat Skrevet 22. februar 2014 #8 Del Skrevet 22. februar 2014 Media Hint fungerer fint til Google Chrome Det kan være et tips å bruke to nettlesere, da - du kan f.eks. bruke Media Hint med Google Chrome for amerikansk Netflix, og Mozilla Firefox uten noen utvidelser til norsk Netflix. Akkurat som at noen filmer kun finnes på den amerikanske utgaven er det noen filmer som kun finnes på den norske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabella82 Skrevet 23. februar 2014 #9 Del Skrevet 23. februar 2014 bruker hola..fungerer supert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå