Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ingen tillit til at noen menn evner å være trofast.

Skal man bare gi opp håpet på et evig trofast samliv?

Anonymous poster hash: 5e6e2...cb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du er overbevist om at du forblir trofast?

Skrevet

Om jeg fortsetter å "fore" disse destruktive tankene så ender jeg opp med å være like uærlig selv vil jeg tro ja. Faktumet er at jeg uansett vil ende opp veldig ensom.

TS

Skrevet

Det avhenger av om den du finder liker deg, og hans mentalitet, det er umuligt å vite.

Jeg er godt voksen, har aldrig vært utro, ikke fått tilbud om det heller, kanskje de gjemmer seg når de ser trynet mitt, hvem vet.

Om man får tilbud kan lysten til eventyr bli for sterk, men en normal person vil tenke seg om mer enn to ganger, mye står på spill om det oppdages.

Skrevet

Tror evnen min til å ha tillit er så svidd bort at det ikke lengre er tiltrekkende å være trofast mot meg.

Ts

Skrevet

Om jeg fortsetter å "fore" disse destruktive tankene så ender jeg opp med å være like uærlig selv vil jeg tro ja. Faktumet er at jeg uansett vil ende opp veldig ensom.

TS

Ikke sikkert at du blir ensom selv om du forholder deg singel. Det er ikke lett å få tillit til et annet menneske. Uansett må du ikke gå rundt og understreke og mistenke tydelig at du tror en partner er utro. Da vil han til slutt tenke at "det spiller ikke noen rolle, for hun tror jeg er utro uansett om jeg er det eller ikke"

Skrevet

Tror evnen min til å ha tillit er så svidd bort at det ikke lengre er tiltrekkende å være trofast mot meg.

Ts

Ja, hvis du ikke er villig til å stole på noen så skal du ikke være i forhold. Det finnes heldigvis mange andre ting å fylle livet sitt med. Og kanskje blir du en dag moden nok til å være i et forhold.

Anonymous poster hash: bb244...abe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...