Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt alene i kveld, ingen å snakke med for alle er bortreist. Jeg og kjæresten har fått problemer, og jeg sitter her med en forferdelig sorg inni meg. Trenger tips til hva jeg kan finne på resten av kvelden og i morra.

Sitter og hører på musikk og spiser chips, men det gjør det vondt verre føler jeg. Trenger en tur ut i frisk luft, men ikke så koselig å gå ute nå, alene… Tips til hva jeg kan gjøre for å få tankene over på noe annet?

Anonymous poster hash: 625f2...7c5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen. Det føles som at alt går under for meg. Fortapt. Jeg vil ut og bare skrike av full hals.

TS

Skrevet

Hvis du tar med deg en mp3spiller med musikk blir det kanskje litt koseligere å gå ut en tur?

Anonymous poster hash: 3afed...04c
  • Liker 1
Gjest Chloe87
Skrevet

Har vært i samme båt. Ring en venn? Eller moren din? Søsken? Det hjelper å ha noen å snakke med. Eller dra på besøk til dem eller få de til deg. Ikke drikk alkohol!

Skrevet

uffda, du kan jo ringe en venninne selvom hun er bortreist? hvor gammel er dua?

Skrevet

Jeg er 19 år, får se om jeg bare tar meg en tur ut... Jeg er bare så frustrert! Jeg har lyst til å kaste opp eller bare sove til det går over, men neppe om jeg får sove i natt. :(

Jeg har ingen å ringe, av de jeg kan/vil snakke med om dette.

Skrevet

Hvor bor du? :-)

Anonymous poster hash: 06781...db9
Skrevet

Hvis du tar med deg en mp3spiller med musikk blir det kanskje litt koseligere å gå ut en tur?

Anonymous poster hash: 3afed...04c

Kjempe koslig, man sperrer for den viktigste sansen når man vandrer rundt ute på kvelden.

Anonymous poster hash: 7ff0c...ef0

Skrevet

så trist.. er ikke sikkert det blir slutt mellom dere selvom dere har problemer? :blomst: hvor lenge har dere vært sammen da?

Skrevet

Jeg er faktisk i akkurat samme situasjon som deg, akkurat nå. Er 19 år jeg også. Ingen av mine nærmeste venner er tilgjengelige, og har problemer med kjæresten. Vet ikke hva jeg skal gjøre resten av helgen, annet enn at jeg skal noen timer på jobb i morgen. For litt siden gikk jeg en tur på butikken, bare for å gjøre noe. Føler meg mislykket :(

Anonymous poster hash: 9bb7b...216
Skrevet

så trist.. er ikke sikkert det blir slutt mellom dere selvom dere har problemer? :blomst: hvor lenge har dere vært sammen da?

Nei, jeg håper ikke det :( 1 år snart, men har vært litt av og på..

Skrevet

Jeg er faktisk i akkurat samme situasjon som deg, akkurat nå. Er 19 år jeg også. Ingen av mine nærmeste venner er tilgjengelige, og har problemer med kjæresten. Vet ikke hva jeg skal gjøre resten av helgen, annet enn at jeg skal noen timer på jobb i morgen. For litt siden gikk jeg en tur på butikken, bare for å gjøre noe. Føler meg mislykket :(

Åh, det var faktisk litt godt å høre at vi er to. Misunner deg nesten litt for at du skal på jobb i morgen, da får du kanskje tankene over på litt andre ting :(

Skrevet

Åh, det var faktisk litt godt å høre at vi er to. Misunner deg nesten litt for at du skal på jobb i morgen, da får du kanskje tankene over på litt andre ting :(

Jeg er i tillegg så umenneskelig lei av jobben min, så hadde nesten vært bedre å ikke skulle dit. Får tankene mine absolutt ikke over på andre ting :( Men på en annen side får det jo tiden til å gå!

Skrevet

Sett på en god film, f eks komedie eller jentefilm, det pleier å hjelpe for meg. Hva med å ta en tur på treningsstudio i morgen? Da ser du andre folk samtidig som det gjør godt for kropp og sjel og trene litt:)

Ellers ville jeg på sikt prøvd å få litt flere venner eller bekjente i nærheten. Det er godt å ha, uansett om man er i et forhold eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...